אלימות היא אלימות: מגישי ערוץ 20 הותקפו בתל אביב - סרוגים

אלימות היא אלימות: מגישי ערוץ 20 הותקפו בתל אביב

לטענת אנשי ערוץ 20, עשרות מפגיני השמאל התנפלו על עמדת השידור עד שהמשטרה נאלצה להפריד בין הצדדים. לצד המותקפים, התייצבו ארגון העיתונאים, פוליטיקאים וקולגות מערוצים אחרים

author-image
אלימות היא אלימות: מגישי ערוץ 20 הותקפו בתל אביב
  גולן משדר לאחר התקיפה (צילום מסך מתוך ערוץ 20)

שידור תכנית 'הפטריוטים' בערוץ 20, מכיכר הבימה בתל אביב הופרע הערב (שלישי) על ידי מפגיני שמאל, שהתעמתו עם המגיש בועז גולן. שורת שוטרי מג"ב חצצו בין הפעילים לפיינליסטים.

בתיעוד נראים המפגינים מקללים, ואף מפעילים אלימות ודחיפות. לטענת אנשי הערוץ, עשרות מפגיני השמאל התנפלו על עמדת השידור עד שהמשטרה נאלצה להפריד בין הניצים. הפעילים טוענים על פי התיעוד, כי גולן נגח בראשו באחד מהמפגינים.

לאחר מכן, שיחזר גולן ברשת: "אנרכיסטים אלימים תקפו מוקדם יותר את צוות ערוץ 20. המפיק הופל לריצפה וחטף בעיטות. למגישה לקחו את המיקרופון. אני חטפתי אגרוף לבטן ואנרכיסט אחר תפס באשכיי. דחקתי את אלה שפגעו בנו. אם לא הייתי מתגונן והשוטרים לא היו מפנים אותם – מי מהצוות היה מסיים בבית חולים. תלונה הוגשה במשטרה".

המגיש, יותם זימרי סיכם בטוויטר: "שידור סוער בערוץ 20 עם חבורת מפגינים מופרעים שמה שמעניין אותם זו לא דמוקרטיה אלא רק התחת הפריבילגי שלהם. הטרור התודעתי שלכם לא יעזור לכם. נשדר, נדבר, ונמשיך לחשוף את הבדיחה שאתם". איש הערוץ, שמעון ריקלין תיאר: "שמאלנים תוקפים את עמדת השידור של ערוץ 20 בכיכר הבימה בתל אביב. חופש ביטוי למיוחסים בלבד".

שר התקשורת יועז הנדל יצא להגנת הערוץ: "לא אקבל מתקפה על עיתונאים. לצערי אני נאלץ לגנות שוב ושוב מתקפות כאלה. בשבוע שעבר משה נוסבאום היום עיתונאי ערוץ 20. אלימות היא אלימות תמיד, ונדרשת מולה יד קשה של המשטרה".

מערוץ 20 נמסר כי הוא "מביע זעזוע מהתקיפה האלימה של צוות הערוץ שהיה בשידור בכיכר הבימה, על ידי מפגיני הדגלים השחורים. התקיפה בוצעה במהלך תכנית הפטריוטים, במהלכה התראיינו יריב אופנהיימר ועידית סילמן ששידרו מהכיכר. הערוץ פונה למשטרה בדרישה שתמצה את הדין עם התוקפים".

מארגון השמאל 'הדגלים השחורים' נמסר בתגובה: "הסרטון של בעז גולן נוגח באזרח שבא למחות כלפי תרבות השקר שלו, בנגיחה שלא הייתה מביישת את מטראצי בזידאן, מבייש את עולם העיתונות. בושה וחרפה. קוראים למשטרה לחקור ולמצות את הדין עם מר גולן".

לצד ארגון העיתונאים ש"גינה את האלימות שהייתה היום בערב כנגד עמדת השידור של ערוץ 20 בכיכר הבימה. העיתונאים וכלי התקשורת ממלאים שליחות ציבורית חשובה בימים מורכבים אלה ויש לאפשר להם לבצע אותה ללא מורא וחשש", התייצבו גם קולגות מערוצים אחרים, ובדעות שונות. בין היתר: העיתונאים אבישי בן חיים, ג'וש בריינר, חיים ריבלין, יניר קוזין, בן כספית ועמית סגל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
היום מובן יותר...
אני | 30-09-2020 21:34
היום מובן יותר שרבין נרצח על ידי השמאל. והם מאשימים את הימין. אם לא הדור הזה יגלה יבוא יום והאמת הותיק יפתח ונדע שעמיר יושב בכלא על לא עוול בכפו. כל הכבוד לימין שלא מפגין ולא מראה את עצמו מול השמאל שמתלבשת בעצמו. עכשיו מתברר מי שפך דמים במדינה וזה התחיל מאלטלנה. רבין.ועוד נרצחים שהשמאל ידו בדם עוד מתחילת קום המדינה ולפני קום המדינה. היום המפגינים מהשמאל מראים את פרצופם האמיתי.
המקובלים: כל המפגינים בת''א יחלו בסרטן בקרוב
המפגינים יסורטנו | 06-10-2020 7:23
יש לזה מקור בזוהר הקדוש. 98 אחוז של המפגינים הינם גויים. בנים פסולים הלכתית
גם את חיים...
צופיה | 04-10-2020 1:40
גם את חיים ארלוזורוב רצח חובש כיפה? ומי ירה על אלטלנה? תמיד סבלנו מיפי הנפש השמאלנים
כל מילה...
אני | 03-10-2020 20:25
כל מילה בסלע
כל כך...
ציונה חיים | 01-10-2020 9:52
כל כך עצוב כל הדיבורים האילו-כל זמן דלא ראית בעיניים על סמך מה את מאשימה ? בחור צעיר שההודעה הוצאה על ידי עינויים ...אני מאמינה בחפותו. ומבלי קשר אליו ממליצה לך להכיר חובשי כיפות מקרוב ולסלק דעות קדומות .איחוד הצלה רובם חרדים עזר מציון כולם חרדים יד שרה הוקם על ידי גוף חרדי הרב פירר שעוזר לכולם חרדי ...ויש עוד המון דוגמאות ...ממליצה בחום לצאת משנאת חינם מיותרת
עורב להסתכל...
טאי | 01-10-2020 3:53
עורב להסתכל במראה ולראות שרק ימין חובש כיפה עוסק ברצח פוליטי... נכון?
...
אירית | 01-10-2020 3:52
כל רצח על רקע פוליטי נעשה על ידי חובשי כיפה כולל שריפת תינוק ערבי במיטתו בעודו בחיים. . הכחשה לא תעזור לכם. רק חשבון נפש
2
הוספתי כרגע...
אני | 30-09-2020 21:35
הוספתי כרגע תגובה היכן היא
3
" אלימות היא אלימות"
עילי | 01-10-2020 17:41
אזרחי ישראל היקרים, בל נשכח שממש לא מזמן עצרו חבורה של צעירים ואיימו עם אקדח (מזויף) במפגינים. לא לשכוח לרגע שבין ימנים אוהבי המדינה יש גם את הביביסטים האלימים וארגון לה פמלייה שאיים ותקף פיזית אנשים.
4
שסוף סוף גם...
משה זוכמיר | 02-10-2020 16:48
שסוף סוף גם הם ירגישו מה זה...
5
השנאה באה ממכם...
אלה | 03-10-2020 20:57
השנאה באה ממכם השמאלנים ,מי שלא חושב כמוכם הופך אוטומטית לאוייב מבחינתכם לא יעזור לכם כלום תמשיכו להפגין ובבחירות הבאות שוב הימין ינצח