הסכסוך בימין נמשך | "קלמן הגיבור של השמאל" - סרוגים

הסכסוך בימין נמשך | "קלמן הגיבור של השמאל"

הסכסוך בימין: המגיש שמעון ריקלין עקץ את העיתונאי קלמן ליבסקינד ושיתף קריקטורה של עיתון 'הארץ' לצידה כתב: "קלמן ליבסקינד, הגיבור של השמאל"

author-image
הסכסוך בימין נמשך | "קלמן הגיבור של השמאל"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הסכסוך בין אנשי התקשורת בימין נמשך.

אחרי הטור של קלמן ליבסקינד, בו כינה את שמעון ריקלין ומגישים נוספים "גידולי פרא" ו"שרלטנים", הסכסוך בימין נמשך גם היום, כאשר הפעם היה זה ריקלין ששיגר עקיצה לעבר ליבסקינד כששיתף קריקטורה של קריקטוריסט 'הארץ'  הארץ, עמוס בידרמן.

בקריקטורה נראים שמעון ריקלין ויעקב ברדוגו, כשהם רודפים עם שופרות בידיהם אחרי קלמן ליבסקינד שגנב את בגדיהם. ריקלין, כאמור, שיתף את הקריטורה וכתב: "קלמן ליבסקינד הגיבור של השמאל".

עוד באותו נושא

עמית סגל על העימות בימין: "אין גבול לרשעות"


124

בין היתר כתב ליבסקינד בטורו בסוף השבוע במעריב: "במשך שנים פיללנו בימין לעיתונות אחרת. רצינו שבתקשורת הכללית ישתלבו גם עיתונאים שגדלו בבתי גידול שונים, מאלה שגדלה בהם רוב הברנז'ה בעבר. שיגוונו אותה. שיעשירו אותה. שיכניסו לתוכה פנים אחרות. במידת מה זה קרה. יש היום בתקשורת יותר פרצופים "אחרים" מבעבר".

לאחר מכן הוא כתב: "אבל לצידם של אלה צמחה לה באין מפריע גם ערוגה מסוכנת של גידולי פרא תקשורתיים. אנשים שברובם מעולם לא כתבו ידיעת חדשות, ולא אספו מעולם מידע ולא חיטטו מעולם בארכיון מצהיב. ולא דיברו מעולם עם מקור. ולא הצליבו מעולם סיפור. אלה נשאבו לוואקום שנוצר בהיעדר עיתונאים ימניים, ובמסלול ירוק ומיוחד דילגו על שלב הטירונות והלימוד ורכישת הכלים, ודי היה להם שמישהו הניח לידם מיקרופון כדי שיוכלו להביט במראה ולראות שם, ניבטת אליהם, דמות של עיתונאי. אנשים ללא הבנה עיתונאית, ללא אתיקה עיתונאית, אנשים ללא כבוד לערכים עיתונאיים".

עוד באותו נושא

קלמן משיב אש לעיתונאי הימין: 'גידולי פרא שרלטנים'


149

עוד כתב ליבסקינד: "אני מכיר את הטענה שלפיה יש בתקשורת הכללית מעט מדי תומכים לבנימין נתניהו. אני מסכים איתה. הזכרתי אותה בעצמי יותר מפעם אחת. חשוב שהתקשורת תתגוון גם באנשים שבאים מתוך אותם 35 מנדטים שהצביעו לליכוד. אלא שתמיכה בליכוד או בנתניהו לא יכולה להיות הקריטריון היחיד שהופך אדם לעיתונאי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
איזה נבל הקלמן ליבסקינד. חתרן שחיק טמיא
קלמן נולד שרלטן | 29-09-2020 19:30
רואים על עיניו איזה שרלטן ושחיק טמיא הקלמן. כל יום ברשת ב' עם הנבל ליברמן [ליברמן ליברמן לגזירה שווה]. הוא לועג לביבי ולרעיותו. כבר בערוץ 20 הוא ממש רדף את ביבי. אין לי אלא לאחל לליבסקינד ''גמר חתימה רעה''
ריקלין ריסק את ליבסקניד לפני דקות בערוץ 20
הכסף הכסף הכסף | 29-09-2020 19:49
הוא הציג את קלמן במערומיו, בערממיותו. צודק המגיב, קלמן ראש השרלטנים במזרח התיכון. ראש הממשלה, נזהר ממנו זה שנים. ביבי חש כי הוא נחש ערום
2
ריקלין וברדוגו לא מגיעים לקרסוליו של ליבסקינד
משה | 29-09-2020 20:11
הם היו מצדיקים גם את אוסלו וגם את הגירוש, לו ביבי היה מוביל אותם. חבל שיש שרלטנים שמנסים לרסק את הימין ולבזות אותו.
3
קלמן הוא העיתונאי...
קימול | 30-09-2020 9:22
קלמן הוא העיתונאי הישר ביותר במגזר, שכחתם שלפני בחירות מועד ב' הוא חשף את הבלוג של העירעורים על הקלפיות שלא בדקו אותם וביבי ישר עט על הגילוי שלו, אז, ביביסטים יקרים, קצת ישרות לא תזיק לא לריקלין ולא לשרון גל הצבוע.
הקנאה מעבירה את ריקלין וחבריו על דעתם
לקימול הצודק | 30-09-2020 11:18
ריקלין רחוק מלהיות עתונאי בחור עם כיפה שמו אותו בערוץ 20 אבל רמתו שואפת לאפס! ברדוגו: ביבי דאג לו להיות בגלי צהל והוא חייב לו -כל הזמן רק מחמיא לו גם אם ביבי נכשל בגדול בחצי שנה האחרונה - בכל !!!
4
תקר בצמיג? יצרן...
תסמונת טורט | 30-09-2020 11:30
תקר בצמיג? יצרן הרכב שמאלני. פסטה מבושלת יותר מידי? שף שמאלני. אוטובוס מאחר לתחנה? נהג האוטובוס שמאלני. האתר חסם את התגובה? אלגוריתם שמאלני. 404 Error? אינטרנט שמאלני. גשם ביום ההולדת? העולם שמאלני.
5
השמאלנים מגייסים ימניים...
יעקב | 03-10-2020 19:12
השמאלנים מגייסים ימניים ועדות מזרח לשרותם על ידי חלוקת ג'ובים בתקשורת, ובכל מקום אפשרי
6
קלמן התחיל בהצלחה...
קלמנוביץ | 05-10-2020 20:25
קלמן התחיל בהצלחה לו