נתונים עגומים

ישראל ירדה למקום הראשון בעולם במתים מקורונה

נתונים שמפרסם הקבינט האזרחי מעלים כי ישראל נמצאת כעת במקום הראשון בעולם במספר החולים קשה למיליון תושבים. בנתון השבועי בישראל יש הכי הרבה מתים מהנגיף

מיטת אחד מהחולים שנפטר
מיטת אחד מהחולים שנפטר | צילום: (צילום: חיים גולדברג/סרוגים)

הקבינט האזרחי מפרסם תוצאות עגומות על מצב הקורונה בישראל.

לפי נתונים המחושבים לפי מיליון תושבים, ישראל הפכה למדינה מספר 1 בעולם המפותח (OECD) בהרוגי הקורונה לשבוע.

בנוסף ישראל היא גם מספר 1 בעולם המפותח – בהפרש גדול – במספר החולים הקשים פר מיליון מאז פרוץ המגפה.

פנחס אמיתי קורונה חדשות 13
פנחס אמיתי קורונה חדשות 13| צילום: חולה הקורונה הותיק בישראל (באדיבות חדשות 13)
מתים למיליון איש, ישראל כעת במקום הראשון (מתים למיליון איש, ישראל כעת במקום הראשון)

נפתלי בנט התייחס לנתונים ואמר: "האמירה של ראש הממשלה ושרים בממשלה כאילו ״כל העולם חוטף גל שני״, איננה נכונה. מדינות שמנוהלות כראוי, אינן חוטפות גל שני. מדינות שמנוהלות גרוע או אינן מנוהלות, חוטפות גל שני."

נתוני הקורונה לפי מיליון תושבים (נתוני הקורונה לפי מיליון תושבים)

עוד הוסיף בנט: "הגל הראשון אכן הגיע כאירוע חיצוני, אך הגל השני הוא מעשי ידי מחדל של בני אדם. מנהיגות ראויה שמנהלת את האירוע יכולה להשתלט על המגיפה ולמנוע גל שלישי. הכל תלוי בניהול מקצועי ובמנהיגות רצינית."

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

12
11
ביבי קינג בנט פח
29.09.20

ביבי מלך ישראל