בגלל הסגר: טסט לרכב יוארך ב-90 יום נוספים - סרוגים

בגלל הסגר: טסט לרכב יוארך ב-90 יום נוספים

שרת התחבורה מירי רגב חתמה על צווים המאריכים את תוקף רישיונות הנהיגה, הרכב והשיט, שתוקפם פג בתקופה שבין ה-25 בספטמבר ל-15 בנובמבר 2020

בגלל הסגר: טסט לרכב יוארך ב-90 יום נוספים
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

בשורה לנהגים שצריכים לחדש את רישיון הרכב או השיט. שרת התחבורה מירי רגב חתמה על צווים המאריכים את תוקף רישיונות הנהיגה, הרכב והשיט, שתוקפם פג בתקופה שבין ה-25 בספטמבר ל-15 בנובמבר 2020.

עוד באותו נושא

אדלשטיין: הסגר ימשך אחרי החגים, לא ניכנע ללחצים


11

במסגרת הצווים החדשים, רישיונות נהיגה שתוקפם אמור לפוג ב-3 החודשים הקרובים יוארכו ב-90 יום. בעלי רישיונות נהיגה אלה יהיו מחויבים לשלם את אגרת הרישיון ולהסדיר את הבדיקות הרפואיות והבחינות הנדרשות, במידת הצורך, בתוך 90 יום מתום תקופת ההארכה. רישיונם של נהגים חדשים שתוקפם פג יוארך ב-90 יום כרישיון נהיגה רגיל.

הארכת הטסט בחודשיים

רישיונות רכב, שתוקפם פג בין ה-25 בספטמבר ל-15 בנובמבר, יוארכו ב-60 יום. בעלי כלי רכב אלה ידרשו לשלם את האגרה ולבצע את המבחן השנתי לרכב (טסט), בתוך 60 יום מתום תקופת ההארכה.

גם רישיונות שיט, שתוקפם פג בין ה-25 בספטמבר ל-15 בנובמבר, יוארכו ב-60 יום. בעל כלי השיט נדרש לשלם את האגרה ולבצע את הבדיקה הכללית לכלי השיט, בתוך 60 יום מתום תקופת ההארכה.

השרה רגב ציינה כי התקנות החדשות נועדו להקל על ציבור הנהגים והמשיטים בתקופה מורכבת זו, ולשמור על בריאותם.

יצוין כי לאחרונה חתמה שרת התחבורה גם על תקנה הדוחה את התליית הרישיונות של נהגים המחויבים בקורסי נהיגה, עד ל-1 במרס. במסגרת זאת, נהגים שחויבו בביצוע קורסי חובה, מ-16 במרס ועד לסוף 2020, ולא יכלו לבצע את הקורסים בשל המגבלות, יוכלו להמשיך ולנהוג עד לחודש מרס 2021.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש פער בין הכותרת לתוכן הכתבה
דנה | 26-10-2020 9:22
בכותרת כתוב 90 יום הערכה ובכתבה 60 יום