הביטוי של חתנו של טראמפ מקומם ומזעזע - סרוגים

הביטוי של חתנו של טראמפ מקומם ומזעזע

חתנו של נשיא ארה"ב ג'ארד קושנר הסביר, שתכנית המאה באה כדי להציל את פתרון שתי המדינות, והסביר כי כי אילולא תכנית המאה, "ישראל היתה אוכלת את כל הארץ". הביטוי הזה קיצוני מאוד

הביטוי של חתנו של טראמפ מקומם ומזעזע
  (צילום: אלכסנדרוס מיכאילידיס\שאטרסטוק)

ערב ראש השנה וחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות, התייחס ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו הקרוב של הנשיא טראמפ, בשיחת תדרוך לעיתונאים, לתכנית המאה של טראמפ.

בנמקו את הטעמים להסכם השתמש קושנר בביטוי קיצוני להחריד. הוא אמר, כי אילולא תכנית המאה, "ישראל היתה אוכלת את כל הארץ". הוא הסביר, שתכנית המאה באה כדי להציל את פתרון שתי המדינות, אחרת, "אם הסטטוס קוו היה נשאר, בסופו של דבר, ישראל היתה אוכלת את כל השטח בגדה המערבית".

עוד באותו נושא

"מדינה מוסלמית נוספת בדרך להסכם נורמליזציה"


3

כמי שגדל על ברכי היהדות, יודע קושנר שהשימוש בביטוי "אוכלת" הוא שלילי ומעלה קונוטציה של חורבן. "ויקח את האש ואת המאכלת", מתאר הכתוב את עקידת יצחק, כשהמאכלת היא הסכין שנועדה לשחיטה. "ארץ אוכלת יושביה" כינו המרגלים את ארץ ישראל לאחר ששבו מהסיור בה, והענישו את העם כולו בנדידה של 40 שנה במדבר.

איש ואשה, אותיות י' ו-ה' מפרידות ביניהם. דרש רבי עקיבא, "זכו – שכינה ביניהם, לא זכו – אש אוכלתם".

הביטוי "אוכלת" איפוא, מקומם ומזעזע, כשהוא בא לתאר את מעשיה של ישראל בשטחי יהודה ושומרון. הוא גם לא נכון. הניתן לומר שישראל "אוכלת" את שטחי הגדה המערבית, אם מוסדותיה, בכיריה ומנגנוניה, אינם מאפשרים זאת?

כל גבעה שלא נבנית כדין, מפונה על אתר על ידי המנהל האזרחי. כל ישוב שנבנה על קרקע פלשתינית, בין הוכשר מראש ובין אם מבקשים להכשירו בדיעבד, מוסר באבחת סכין על ידי בג"צ. מגבלות של הרחבת בניה מוטלות בפועל על ידי המנהל האזרחי.

הקמת ישובים נבלמה לחלוטין מזה עשורים שלמים. למרות שמדינת ישראל היא הריבון בשטח, היא משליטה ריסון עצמי מופרז, והכל על מנת שלא להפר את הסטטוס קוו. וכל זאת, בניגוד גמור לרשות הפלשתינית, אשר במימון אירופאי סוללת כבישים ובונה מבנים, חופרת בארות ונוטעת גפנים, תוך הפרה בוטה של הדין ובאופן שסותר מפורשות את ההסכמים בין ישראל לרשות הפלסטינית.

בכל ימות השנה אנו קוראים את הפסוק מויקרא: "וְזָכַרְתִּי אֶת בְּרִיתִי יַעֲקוֹב, וְאַף אֶת בְּרִיתִי יִצְחָק, וְאַף אֶת בְּרִיתִי אַבְרָהָם אֶזְכּוֹר, וְהָאָרֶץ אֶזְכּוֹר". אבל נכון הפסוק שבעתיים בימים הנוראים, בו אנו מבקשים מחילה מהקב"ה ומבקשים שיטיב עימנו בדין, כי עומדת לנו זכות אבות. ומסביר רש"י מדוע הפסוק מתחיל בסדר הפוך, מיעקב, כי די כי יזכור הקב"ה את הברית שכרת עם יעקב, ורק אם זו אינה מספקת, אזי הברית שכרת עם יצחק. ואם זו גם אין בה די, אזי הברית שכרת עם אברהם.

מעל הכל, אם לא תספיק לנו זכות האבות, תעמוד לנו זכות הארץ. הארץ אשר אבותינו נלחמו וחירפו נפשם עליה, הארץ שאנו מוסרים נפשנו עליה, הארץ על כל חבליה השונים, כולל יהודה ושומרון, שעמנו מיישב אותה והופך אותה מארץ לא זרועה לארץ זבת חלב ודבש.

הארץ אותה הבטיח הקב"ה לאברהם יצחק ויעקב ולזרעם עד עולם. זכותה של הארץ הזו עומדת לעם ישראל אל מול כל האבות כולם. קושנר, כמי שגדל ומגדל את ילדיו על ברכי היהדות, יודע עד כמה חשובה הארץ לעם ישראל. מי נתנה לנו, ומה ייעודנו לגביה. הוא גם יודע מהן העובדות הקיומיות של מדינת ישראל, שלולא נשלוט בשטחי יהודה ושומרון, אש אוכלתנו.

אמירתו של קושנר לגבי ישוב חבל זה על ידי ישראל אינה חדשה, ומאפיינת יהודים כה רבים אחרים בארץ ובעולם. אך כשהיא באה מיהודים שגדלו על המסורת, שכעת הפכו בעלי השפעה ומקבלי החלטות, יש בה כדי לעודד את הפלסטינים להתבצר בדרישותיהם, ומעניקה לגיטימציה ותחמושת לכל מבקרי ישראל וארגוני החרם.

רגע לפני יום הכיפורים, רגע לפני שישנן בתפילה את הפסוק "והארץ אזכור", ראוי שקושנר יתנער מאמירתו הקשה ויחזור לעמדת המקורות, שלמרות ההסכם החשוב שהתגבש, למדינת ישראל יש את הזכות ההיסטורית והחוקית על כל שטחי ארץ ישראל.

עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר עומדת בראש ארגון שורת הדין הנלחם למען מדינת ישראל בזירה המשפטית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
114 תגובות - 67 דיונים מיין לפי
1
קושנר חכם.מבין יותר מכל האהבלים בימין המטומטם
מלח הארץ | 25-09-2020 12:17
שנה טובה
קושנר חכם?
מיכל | 26-09-2020 19:40
למה אתה קורא לימין אהבלים?
2
מסתבר שזה נכון שביבי עוצר את הבניה בשומרון
נאוה | 25-09-2020 14:57
אז זה לא חדש שהוא עוצר ולא מרשה לבנות ולהתקדם בחיים כאשר גרים בשטמרון. אז לכו אני השומרון ותמשיכו להצביע למושחת .
3
קושנר
עדה | 25-09-2020 14:59
מזמן ידעתי שהוא אויב ישרא בדם
4
עד מתי תהיו טיפשים. כנסו
יואל | 25-09-2020 15:09
קושנר יהודי אמיתי ומאוד פרו ישראל, כדי שהמתכונת תצליח לעבור הוא צריך לשחק אותה נטרלי. והמבין יבין
5
"ראש ממשלה חזק מן הימין"
גולש | 25-09-2020 16:22
כמה יישובים בדיוק הוקמו בתקופת שלטונות הארוכה של ביבי הנוכל מבלפור ?
6
שלום יש מחיר...
אליריס | 25-09-2020 16:46
שלום יש מחיר כבד לשלום המדומה הקפעה של הבניה ומי יודע מה הוא יתן לפלשתינים העיקר יש שלום שיעשה שלום בנגב בצפון שהערבים הורסים גונבים שורפים פורצים לבסיס צה''ל , הגדול איפוה השלטון שלנו בושה ביבי
נציגי הציבור...
מה לך כי תלין? | 26-09-2020 12:59
נציגי הציבור הסרוג ישבו בכל הממשלות בראשות נתניהו.
7
קושנר אף פעם לא נחשב שיא האינטלקט ובעסקים כשל
אחד | 25-09-2020 16:48
לא יאמן, איך במצח נחושה אתה כותב בדיוק את ההי
עברתי פה | 27-09-2020 15:23
ההיפך. כדאי שבמינימום תקרא את הערך בויקיפדיה, אם באנגלית אז עוד יותר מפורט.
8
פאק עם היהודון...
גבי | 26-09-2020 15:06
פאק עם היהודון הזה
9
הביטוי של חותנו...
משה | 26-09-2020 15:10
הביטוי של חותנו של טראמפ קושנר.אמירה אמיתי.רק פשוט לרעת ביבי והימין המשיחי.לפי המצב בשטח רואים שרק הנדלן קובע לציונות הדתי 18 ראשי מועצות ששנים מתחלפים ביניהם משכורות לשווב זוהאמת וכל ילד יודע.
10
כמה שטויות במאמר...
שם מלא | 26-09-2020 15:28
כמה שטויות במאמר אחד. היתפסות לניואנסים שלא קיימים והתקרצצות על פרטים שבין כה אובדים בתרגום. כתוב שאת עוד, לכן ההתפלמסות האינפנטילית הזו מצדך מובנת, אבל לכל הרוחות, מי נתן לך במה? איזה ביזבוז של פיקסלים ורוחב פס, אני רוצה את 5 הדקות שביזבזתי על השטות הזו חזרה
11
מ
יהודי | 26-09-2020 21:07
נו באמת.............אני בעד שגרגיר לא ינתן אך הפילוספויה הזו מטופשת....הוא התכוון שאנו נקח את כל השטח...תסתכלו על גוף ההסכם הוא מצויין מבחינתנו....אל תשכחו שהוא מנסה להביא אותם לשולחן.
12
חבל
יוספה | 26-09-2020 22:03
חבל שלא השכילו להעמיד את ניצנה דרשן לייטנר בראש הבית היהודי כשלצידה ענת רוט, למשל.
13
קושנר הוא
מאיר -עברי אנכי | 26-09-2020 22:14
הוא COURT JEW של טראמפ. אין צורך להוסיף יותר
14
לאורך כל ההיסטוריה היו יהודים שהתנכרו למורשת
אחד | 26-09-2020 22:40
עמם, אבל הוא ממש לא ברמה של הנרי קיסינג'ר הנבל, הוא מגיע בראש עסקי היהדות אצלו היא פולקלור.
הוא הציל...
גמלאי | 26-09-2020 23:20
הוא הציל את ישראל ממדינה דו לאומית. וראש ממשלה ערבי הרבות הימים.
15
אדם שפל ...
יוסי | 26-09-2020 23:46
אדם שפל
16
מצד שני כתוב...
יותם | 26-09-2020 23:48
מצד שני כתוב בתורה על הכניסה לארץ ואכלת את כל העמים.
17
באנגלית זה נשמע...
בר דעת | 26-09-2020 23:50
באנגלית זה נשמע אחרת ,כך שתמיד יהיו כלבים בני כלבים שמחפשים כל הזדמנות לחבל בידידות העמוקה .
18
אופס, לפתע פתאום הבנתם שטראמפ הוא לא ידיד
שי | 27-09-2020 0:16
אלא איש עסקים כושל שחולם על פרס נובל לשלום במחיר של עוד עסקה כושלת? בוקר טוב, אליהו וניצנה
ובגבולות רזים,...
מיקי | 27-09-2020 0:58
ובגבולות רזים, הם יהיו בשקט, או ירצו לבלוע אותנו?
ניתוח נאה ומלומד....
האמת המעליבה | 27-09-2020 0:44
ניתוח נאה ומלומד. רק מה? זה נכון. ישראל תאכל את הגדה אם רק יתנו לה. הבעיה היא לא האכילה והבליעה. הבעיה היא עם העיכול. בסוף צריך לעכל 3 מיליון פלסטינים, בנוסף ל 2 שכבר חיים פה. וזה בלתי אפשרי. תמותת הציונות מובטחת.
19
אני חושב ולומד...
דרור ישראל | 27-09-2020 0:33
אני חושב ולומד מהתגובות שלכם שלמרות שמה שאמר קושניר לא היה צריך להגיד עדיין בואו נזכור את הדברים הטובים שהוא עשה עים ממשל טראמפ למען עם ישראל הכרה בירושליים כבירת ישראל הכרה ברמת הגולן ויש לומר שבזכות ממשל טראמפ יש שלום עים האמירתים ראינו את קושניר
20
אז אני חושב...
דרור ישראל | 27-09-2020 0:36
אז אני חושב שלא צריך ככה לכעוס על איזה ביטוי מעולם המסחר
21
רק ביבי סמול...
אחד | 27-09-2020 2:09
רק ביבי סמול חזק
..נאום אל...
הנביא מארץ עוץ | 27-09-2020 2:44
..נאום אל חיקו של bb שבו ניקה יעקב אבו אל קניין נאשמת היותו חשוד המחבל, בא כדי לזכות באהדת הציבור הבדואי מערבי, ולראות למשותפת שיש על מה לדבר, אם הם ימליצו עליו בבחירות הבאות מול הנשיא
22
ימניים יקרים, תתכוננו...
שמאלן דתי | 27-09-2020 2:40
ימניים יקרים, תתכוננו לאכול את הכובע. נתניהו וטראמפ הולכים לעשות התנתקות 2, והיא תהיה הרבה יותר משמעותית כי זה יקרה בתמיכה שלכם. תודה רבה בשם מחנה השלום ששנים ניסה לעשות את זה ולא הצליח
אל תדאג...
יקי שן | 27-09-2020 7:38
אל תדאג להקדוש ברוך הוא יש לו תוכניות לאנשים כמוך
. על...
א.ה. | 27-09-2020 7:34
. על דבריך ויהפוך ה את הקללה לברכה. מדוע אתה מחופש??
אשריך תהנה...
ברי | 27-09-2020 3:47
אשריך תהנה מהספק, כדתי אתה צריך כבר לדעת שיש רק אחד המחליט לו יש שליחי צדק. הוא נתנה לנו לא אתה ולא אף אחד אחר!! כדתי אמירתך קצת תמוהה בעיני
כל מילה בסלע,.תבורכי,...
ברי | 27-09-2020 3:45
כל מילה בסלע,.תבורכי, גמר חתימה טובה????לך לבני ביתך וארץ ישראל
23
ערבים להעיף לארצות...
מחמוד החמוד | 27-09-2020 3:17
ערבים להעיף לארצות ערב
24
ג'ראד קושנר. לגביי,...
טובה | 27-09-2020 3:22
ג'ראד קושנר. לגביי, ספק אם אתה יהודי כלל. תשב, ותעשה חשבון נפש עם עצמך. האם הבנת את המשפט ההזוי והבזוי שאמרת? ככ צעיר ורוצה לנהל לאנשים בגיל הוריך את חייהם, ולומר להם מה מותר ומה אסור? אתה נראה כמו איזו בובת חרסינה מפוסלת. עדיף שתחזור לעמדת התצוגה שלך במוזיאון. אך לא נראה שמישהו ירצה בך כחפץ נוי בביתו. ולגביי הארץ הקדושה שלנו, אתה מדבר כמו כל הגויים, שהארץ לא שייכת לנו חס ושלום. אז מר קושנר היקר! ארץ ישראל הקדושה שייכת לעם היהודי. בין אם זה לרוחך, ובין אם לאו. אנחנו ממש לא צריכים ממך אישור על כך. רק נולדת, ואתה רוצה להפוך למלך העולם. אז מלך העולם, הוא מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא. הוא מלך העולם. ובטח שלא אתה נמושה קטנה שבקושי מבחינים בה. אז מציעה לך שתתמקד בניהול, ובגידול משפחתך. בברכת: גמר חתימה טובה. מקווה שאתה מייסם את זה.
את משדרת...
יקי שן | 27-09-2020 7:36
את משדרת ייאוש
...אף מדינה...
העיקר שנשרוד | 27-09-2020 3:53
...אף מדינה ערבית לא תגיע אתנו להסכמים, אם נסרב למדינה פלסטינית. ברור שנצטרך לוותר על שטח. גם נשיא ארצות הברית מוגבל בכוחו, וגם ראש ממשלת ישראל. לחזור לימי התנ״ך לא נחזור. צריך לחיות עם המציאות ולא עם החלומות
25
מטומטם ...
חיים | 27-09-2020 3:39
מטומטם
26
יודן רט
ציפי | 27-09-2020 5:52
זה התיגום של יודן רט יועץ ליהודים וזה התוצאות של הגאוה המדומה באדם בילתי ניסבל בכל העולם וחלק גדול באמריקה רק אצל נתניהו הוא מלך
27
אני קורה לימין...
יהודי ציוני | 27-09-2020 5:57
אני קורה לימין הוזים. בכל ימי ארץ ישראל מאז אברהם אבינו ועד היום שלטו היהודים כיישות פוליטית מאוחדת במקרה הטוב 150-200 שנים בכל למעלה מחמשת אלפים שנה. שהמחנאות של אברהם ובן אחיו לוט גדלו והארץ לא יכלה להכיל את שני המחנות אמר אברהם ללוט: אם תשמאיל ואאימינה. אם תיימין ואשמילה. שזה פשוט שתי מדינות לשני העמים.
חחחח איזה...
סטודנט | 27-09-2020 9:02
חחחח איזה בורות גמורה לך תלמד על האידיאולוגיה הנאצית וההיסטוריה, ותבין שצדק צ'רצ'יל במה שאמר על ה'פייק שלום' של קודמו צ'מברליין בריטניה יכלה לבחור בין החרפה לבין המלחמה. היא בחרה בחרפה, ותקבל במלחמה
פרשנות שלך...
אזרח שומר חוק | 27-09-2020 8:37
פרשנות שלך מבוססת על אידאולוגיה נאצית.
אצל מי למדת...
נתי ישראלי גאה | 27-09-2020 7:47
אצל מי למדת היסטוריה? זה לא נכון בעליל לפי התנך. בית המקדש הראשון עמד 400 שנה בקירוב, כנל בית המקדש השני, והנה כבר 800 שנה, והמחנות שניהם היו יהודים, אז זה יותר כמו שתי מדינות לעם אחד! אבל באמת זה לא משנה את העובדה שזו פשוט הארץ שלנו בזכות ולא בחסד. נראה אותך מחלק את הבית הפרטי שלך עם פלסטיני שיגיד לך שסבא של סבא שלו נולד פה לפני שסבא שלך עלה לארץ. כדברי הגשש: בור ועם הספר
@יוחנן בן זכאי אם...
ישראלי גאה | 27-09-2020 7:40
@יוחנן בן זכאי אם בטעות התכוונת שישראל רומסת את זכויות הערבים, אז תרגיע מהר!!! גר= זר שרוצה לחיות כאן מתוך שלום וכבוד ומשלם מס למדינה וניתנות לו חלק מזכויות האזרח. רוב הפלסטינים= מחפשים איך לדפוק את המדינה, כל אחד כפי יכולתו וסגנונו (הפגנות, טרור, דה-לגיטימציה, בנייה לא חוקית ועוד...) ההוכחה לכך היא שישראל קיבלה עשרות ומאות אלפי ערבים ונתנה להם תז כחולה וזכויות מלאות עד היום. אז אם מתחשק לך למצוא פיתרון לגר שמזיק לך כבר 70 שנה, תעשה את זה לבד ואל תשתף אותנו במחשבות שלך. אל תוציא את דברי התורה מהקשרם!!!
פרשנות שלך...
יקי שן | 27-09-2020 7:35
פרשנות שלך
28
בעזה לא מצליחים...
E.F | 27-09-2020 7:01
בעזה לא מצליחים לטפל ,לאכול אחרים ? רק תפילה בע'ה הכל בסוף יסתדר. לא בכח ולא ארה'ב כולם אפס.רק תפילה גמר חתימה טובה לכל ישראל.
בושה של...
Wtffff | 27-09-2020 13:22
בושה של תגובה אל תדבר בשם האל מי שמך בכלל????
מרוב תפילות אלוהים...
יה | 27-09-2020 9:10
מרוב תפילות אלוהים משתין על הדתיים עובדי האלילים.
29
ערב יום הכיפורים...
יוחנן בן זכאי | 27-09-2020 7:06
ערב יום הכיפורים יש לזכור כי המצווה היחידה המופיעה 36 פעמים בתורה היא ואהבת את הגר . מדינת ישראל שרובנו רואחם אותה כמדינה יהודית לא רק שלא מקיימת מצווה זו אלא אף רומסת אותה . במצב בו אנו שולטים במליוני אנשים גברים נשים זקנים ילדים אנשים עם צרכים מיוחדים שכולם במעמד הגר הגר אתכם אנו מחוייבים למצוא פתרון שבמסגרתו נוכל לקיים את מצוות הקבה של ואהבת את הגר כי גרים הייתם בארץ מצרים. ואהבת לו כמוך. גמר חתימה טובה.
אתה לא...
אמת לאמיתה | 27-09-2020 13:21
אתה לא יוחנן בן זכאי ולא כלום..מדבר שטויות בלי הכרה...למה הם התגיירו שהם גרים??? הם בסהכ ישמעאלים ששונאים אותנו עד זוב דם ורוצים גם אותי וגם אותך לזרוק אל הים. תנסה לאהוב אותם בין הכרישים!!!
ואהבת את הגר...
סטודנט | 27-09-2020 8:55
ואהבת את הגר מדבר על גר שמכיר בזכותינו הבלעדית על הארץ, ומקיים מצוות. בוודאי לא מדובר על אנשים ששונאים אותנו ומייחלים למפלתינו הילת.
מסכן יהודי מתבולל...
יקי שן | 27-09-2020 7:32
מסכן יהודי מתבולל מהרסיך ומחריביך ממך יצאו,נשוי לאישת יפת תואר עושה כל משחמיו אומר לו מה אתם מצפים בקצב שהוא חי את החיים שלו ספק אם הבנים שלו ישארו יהודיים
30
נראה שכולם טראמפ....
איציק | 27-09-2020 7:23
נראה שכולם טראמפ. ביבי. כולם. מסביב. לפני. הבחירות. איבדו את שפיותם
31
השאלה אחרת:...
ישראל | 27-09-2020 8:15
השאלה אחרת: האם זה רע שישראל תאכל את כל הארץ? אם מישהו מסתייג מכך שנשב בכל ארץ ישראל הוא כנראה לא משלנו
ישראל צודק!!...
רק אמת | 27-09-2020 13:18
ישראל צודק!! כל המדינה שלנו אין כזה דבר התנחלויות זו המצאה של שמאלנים בוגדנים וממומנים להשמדת יהודים בארצם
מספיק עם...
דיןדין | 27-09-2020 8:44
מספיק עם הצביעות גם ככה אני אוכלים אחד את השני והארץ תיחרב
32
ישראל לא צריכה...
עודד | 27-09-2020 8:17
ישראל לא צריכה ולא יכולה לשלוט על מליוני פלשתינים ביוש. אין לנו תקציבים לזה ואין שום אפשרות לספק להם שרותים וביטחון. לכן הפיתרון הריאלי פרגמטי היחידי הוא לתת להם מיני מדינה. שיצביעו להנהגה שלהם וידאגו לצרכיהם בעצמם. אנחנו לא צריכים את הכאב ראש הזה לדאוג לצרכיהם. צריך פתרון פרגמטי מקורי וחכם שיאפשר המשך ישוב יהודי לצד ישות פלשתינאית עצמאית.
ניסינו את...
ישראל | 27-09-2020 9:53
ניסינו את זה בחבל עזה. הם מסכימים למיני מדינה בשטח כל מדינת ישראל
33
איפה הסבר של...
משה | 27-09-2020 8:31
איפה הסבר של קושניר.. לדעתי הכוונה - לאבד את כל הארץ
34
עוד ערב רב...
ערן | 27-09-2020 8:32
עוד ערב רב שהתחפש ליהודי ,יום הדין שלו קרב מתמיד
מי שמדבר בשם...
יודקה ווקה | 27-09-2020 10:22
מי שמדבר בשם השם מי שמאיים בשמו הוא מאמין שהשם עובד אצלו ואין כפירה גדולה מזאת
35
ההבטחה התנכית כוללת...
אלון | 27-09-2020 8:38
ההבטחה התנכית כוללת תנאי והוא עבודת ה . לא מתקיים התנאי ההבטחה אינה שרירה . כך רשי וראשונים ואחרונים.
36
איזו היתממות, ישוב...
יובל | 27-09-2020 8:52
איזו היתממות, ישוב מוסר לאלתר עי בגץ... כמה נוח שיש בגץ, רק שוכחת הגברת לספר שהאירגון שלה פועל במרץ ובהצלחה לא מבוטלת לסרס ולעקוף את בגץ. כמו גם את ייתר מאחזי החוק הבין לאומי. נראה שקושנר צדק ודייק.
סתום כבר...
לסט | 27-09-2020 13:27
סתום כבר
לזה בדיוק...
יובל | 27-09-2020 9:36
לזה בדיוק התכוונתי.
כל...
7899 | 27-09-2020 9:32
כל כך צפוי מצואה שמאחני רקוב מח כמוך
: כתבה הזויה....
ניסים | 27-09-2020 9:11
: כתבה הזויה. הגברת המתנחלת משתמשת בבגצ כעלה תאנה, ולאחר רגע מפרטת בפרטי פרטים את הנימוקים מדוע בגצ טועה ויש להמשיך ליישב את הקרקע.
37
כתבת גזענית לא...
עבד | 27-09-2020 9:45
כתבת גזענית לא כל העולם בכיס שלך ועם הדיעות שלך אולי את רוצה גם לכבוש מכה בערב הסעודית
38
מהרסיךממך יצאו ...
מ.ו | 27-09-2020 9:54
מהרסיךממך יצאו
39
קושניר.שמאלן.בתחפושת.ייש.לנו.מזל.שהוא.עושה.את.הכול.מיפחד.זיבלון ...
ביבי | 27-09-2020 10:06
קושניר.שמאלן.בתחפושת.ייש.לנו.מזל.שהוא.עושה.את.הכול.מיפחד.זיבלון
40
בגץ.זבלים.בוגדים.מוכרים.את.מדינת.היהודים ...
ביבי.נתנחהו | 27-09-2020 10:10
בגץ.זבלים.בוגדים.מוכרים.את.מדינת.היהודים
41
קושי צודק.אנו עם...
שושי | 27-09-2020 10:15
קושי צודק.אנו עם כובש ואכזר
42
קושנר צודק. ...
זכות התגובה | 27-09-2020 11:05
קושנר צודק. אם בגצ (השמאלני או ההוגן ? תלוי את מי שואלים) לא היה עוצר את ההתנחלויות על כל גבעה וקרקע של פלשתינאים, הארץ במלואה היתה נתפסת על ידי יהודים. מה עושים עם הפלשתינאים ??? על זה לימין לא היתה ואין תשובה.
אין כזה...
אמת | 27-09-2020 13:16
אין כזה דבר התנחלויות כמו שאין כזה דבר עם בלסטיני זו המצאה של שמאלנאצים להשמיד יהודים במדינתם!!!
43
עדיף אוכלת ...
לא ימין ולא שמאל | 27-09-2020 11:06
עדיף אוכלת כובשת
הארץ היחידה בעולם...
סימון | 27-09-2020 11:44
הארץ היחידה בעולם עם גבולות שכתובים בתורה בצורה ברורה אלה גבולותיה וכל השאר הבל ורועי למוסלמים 22 מדינות ולנו רק אחת עם גבולות ברורים שכמעט כל העולם מכיר אותם
קושניר כל...
חרותניק | 27-09-2020 11:32
קושניר כל מלה שלך בסלע !
44
הארץ שייכת לקבה...
אלירן | 27-09-2020 11:38
הארץ שייכת לקבה והוא נתן אותה לנו...
מסכים איתך...
פלסטינאי | 27-09-2020 13:26
מסכים איתך . אם היא שייכת לקבה אז תסתום את הפה ותשב בשקט חתיכת 0
45
אמר בעברית, אוכלת?...
מרים | 27-09-2020 12:00
אמר בעברית, אוכלת? אולי התרגום חוטא ומחטיא, ואם אמר, נכון אמר, עם האוכל בא התיאבון, לכבוש עוד ועוד ועוד.אינו ירא מלאמר את האמת.
צודקת לחלוטין...
חניה | 27-09-2020 12:27
צודקת לחלוטין
46
חצוף הקושנר הזה....
אני | 27-09-2020 12:12
חצוף הקושנר הזה. הוא סכנה למדינת ישראל. הברית היחידה של עם ישראל היא עם הקבה ואין עוררין על כך. וגם על ארץ ישראל. כולה. זו הברית שכרת עמנו האלוקים בתנאים מסויימים. לנו אין ברית ולא תהיה עם האמירויות ולא ארהב. קושנר מוכר את המדינה. תמורת מה???? איזה שלום. מה שנעשה זה כיבוש זוחל ושקט. ועוד מי עושה את זה יהודי. אפילו לא ישראלי. אסור להמשיך איתו מדא ומתן כל עוד אין סיפוח ושליטה מלאה על כל חלקי ארץ ישראל. לא סתם נשפך דם יהודי על הארץ הזאת. אחרת מקומו מחוץ לגבולות הארץ.
47
היקשרות למקום היא...
מ.א. | 27-09-2020 12:34
היקשרות למקום היא שורש רוע
48
התנחלויות = כיבוש...
עידן פלוס | 27-09-2020 12:40
התנחלויות = כיבוש = דיכוי = אלימות = גזענות
. ...
רוני ג. | 28-09-2020 16:07
. מדוייק !!!
הפסטינאים לא מסוגלים לנהל מדינה בעצמם
ימח שמם | 28-09-2020 16:02
עוד מעט לא יהיה מקום בארץ לגור - הצפיפות משוועת; ראה הקורונה
איך מרגישים...
עמית | 28-09-2020 9:58
איך מרגישים מתנחלים דתיים ביוכ כשרואים מול ביתם את העוולות של הגזל והשליטה על הפלסטינים ילידים בארצם, שכניהם נעדרי הזכויות והמרוששים. מה הם חשים כשמתפללים לקבה אשמנו בגדנו וכו, איפה עוד בעולם קיים מצב קולוניאליסטי כזה המגובה בדעת הקבה, ומנוגד לכל חוק בנל ? אני חשה את השפל המוסרי לגבי המדינה שאיפשרה אנורמליות כזו ולגבי מתנחלים שמעוורים עיניהם מלראות את הצדק. ביום כזה ובאוירת המחאה המתרחבת זה זמן להישיר מבט ואחרי האשמנו בגדנו לחשוב קדימה על פתרון צודק ברוח דבריו של קושנר. צדק צדק תרדוף. בקש שלום ורדפהו. המחאה לא תעצור ברק לא ביבי. היא תישיר מבט לאן הלכו המשאבים היקרים של המדינה. ותדרוש את הצדק המתבקש.
אמת לאמיתה...
תומר | 27-09-2020 18:52
אמת לאמיתה
יהודיה משוגעת...
דינה פרוים | 27-09-2020 18:46
יהודיה משוגעת
שמאל =ערב...
דני | 27-09-2020 15:54
שמאל =ערב רב=עמלק= המן = היטלר
אדמה שלך...
פלסינאי | 27-09-2020 13:23
אדמה שלך ? פשיסטית . תכלס קושנר צודק אתם רוצים לאכול הכל כל עוד אתם יכולים
היחידים שכבשו...
יהודיה | 27-09-2020 13:12
היחידים שכבשו לי את המדינה הם השמאלנים הארורים והערבים,זאת המדינה שלי כבר אלפי שנים,אתם אילו שבאתם והשתלטתם על אדמותיי,השמאלנים האנטישמים הם הגזענים ומי שמדכא פלסטיזים זה אבו מאזן וחמאס והג'יהאד האיסלמי,תפסיקו להאשים את ישראל בכל מה שקשור ברשפ או בעזה,מזמן ישראל יצאה משם. ישראל לא קשורה לטרור הערבי שמדכא את הבלוף הבלסטיני שכבש את ארצי עם שמאלנים!!!!!
49
משפחת טראמפ,עלובי נפש,וחולים...
אלון,צור | 27-09-2020 13:18
משפחת טראמפ,עלובי נפש,וחולים בנפשם.
50
מקווה,כי בבחירות הבאות...
אלון צור | 27-09-2020 13:26
מקווה,כי בבחירות הבאות לנשיאות,מלפני תצא לדגמן בסוכנות דוגמנות,ותתקן את האנגלית הקלוקלת שלה.בעלה טראמפ,יהפוך להיות דייג,בפנסיה.ויתחיל לטפל בבעיותיו הנפשיות,עודף משקלו.וכך המשפחה הזו תהיה בפנסיה.
מסכן.....יש לך...
הימני שיודע איך רושמים כראוי | 28-09-2020 3:13
מסכן.....יש לך פיגור.
יה זבל...
הימני שמשיב לשמולאנים קראוי | 28-09-2020 0:03
יה זבל כמה שינאה יש לך לטראנס שתומך בישראל ברמה שלא הייתה לעולם מי אתה יבם של אשכנזיה מסריחה ועלובה שתתיך למנהיג כזה שרק מגן על זבלים כמוך באמצעות התמיכה מעניין למה כל השמאל תומך באובמה בזמן שזה נותן נשק גרעיני ואישורים והסכמי סחר ואור ירוק לאירופה לסחור ים טירן זה טוב לכם כי מה כי אתם מתים שישראל תמחק ימחק אותכם אלוהים כבר שילמתם פעם באירופה הכי יפה והכי מטובה של 1945 סבבה ואני מאחל לטרמן להיות עוד ארבע ולביבי עד מאה ועשרים להיות ראש הממשלה דלי ושל אמא שלך האשכנזונית
51
אידיוט ...
ליאור לומ | 27-09-2020 14:56
אידיוט
52
איך ימנים מצביעים לביבי? עד היום לא מבין
ירון | 27-09-2020 15:56
הוא הרס את גוש הימין מבחינה אידיאולוגית ,מנדטים לא רלוונטי
53
כוונת ארה"ב
גלגל | 27-09-2020 16:33
לסרס את ישראל! לא יקום ולא יהיה -
54
לכ מזעזע ולא...
צביה רוטמן. | 27-09-2020 20:55
לכ מזעזע ולא נעלים.כת האלוזיות למקרא ולמקורות מתחסדתת ולא קשורה לאיש. אמר אמת פשוטה ישראל היתה אוכלת מלשון אוכל את כל הארץ. סליחה זה לא מה שאתם רוצים הכי ברשמי??? אי השלמה??? אז מה הזעזוע??? לגמרי טמבלי והזוי כדרכם בקודש.
55
הכבשת וגם התבכיינת?...
שמאלני | 27-09-2020 23:20
הכבשת וגם התבכיינת?
56
קיבל מוח גוי מאישתו
הפלסטינים לירדן | 28-09-2020 15:40
הרבה דברים טובים עשה, אך מפיל הכל באימרה אידיוטית כזאת
57
אין הרבה מה...
Wafa | 28-09-2020 18:49
אין הרבה מה לבחור כאן. זה או קדושת החיים או קדושת האדמה. תחשבו רגע, מה חשוב יותר?! הרי אחרי שמתים לא לוקחים כלום איתנו, אז מה עדיף שנחיה בשקט, שלווה ושלום יחד או הדרך של הקיצוניים, הרג ורצח כאילו אנו בג'ונגל וחייבים את חוק ההישרדות?!!!!!!!!!!
58
נראה לי שלקושנר...
מנטעש | 29-09-2020 0:23
נראה לי שלקושנר ממש אכפת מדעתה של הכותבת. מציע שיקח אותה אליו בתור יועצת ואם לא אז שהיא תמנה את עצמה.
59
השכל נפל מימנו...
דוד מור | 29-09-2020 7:35
השכל נפל מימנו כי הוא בארץ העמים ארץ ישראל נותנת שכל ודוק
60
מי הטיפש שיש לו ציפיות מהאיש עם פני הפלסטיק?
מרא דאתרא | 29-09-2020 15:59
אסור לו לחייך שמא כל הניתוחים יתפרקו.
61
כתבה מגעילה,איזה אמירות?...
סהר | 29-09-2020 23:29
כתבה מגעילה,איזה אמירות? קושניר אמר סהכ משפט אחד. למילה לאכול יש פירושים רבים. אכילה הינה חיונית לגוף האדם. השלילי הוא במוחו של כותב הכתבה, רוב הפירושים שלך חופרים ואתה חוזר עליהם מספר פעמים. אין כישרון. 0 כוכבים. תוריד את הכתבה מהר לפני שטראמפ יתבע אותך. (אגב כוונתו הייתה כנראה שישראל היא מדינה חזקה, מבחינת צבא,נשק ואסטרטגיה ולא כל הזבל שהאידיוט הזה רשם).
62
אט אט מתגלה...
קפוסטה יעקב | 30-09-2020 8:37
אט אט מתגלה פרצופו האמתי של זה הקושנר עם הבייבי פייס עם הכיפה מעל... ואני שואל - מה עבר מאלה לראש-ממשלת ישראל שישן במיטתו של קושנר זה... ???
63
וכמו תמיד...
קפוסטה יעקב | 30-09-2020 8:41
וכמו תמיד גם קושנר מצטרף לרשימה ארוכה ולא מרשימה של יהודים שלא לומר יהודונים... שפעלו בענייני ישראל והיו לנו לרועץ... !
64
אני לא חושב...
שמעיה לוי | 01-10-2020 1:02
אני לא חושב שהוא עשה גוגל על פירוש המילה אוכלת על פי היהדות....
65
הגברת דרשן זו טקטיקה.
אבי | 01-10-2020 12:19
דבריו באים לחפות ולחזק את הסיכוי ליציאת התהליך לפועל.מה שחשוב זו התמיכה וקביעת העובדות.המילים נשכחות.
66
אסור לעלות לארץ...
אסור לעלות לארץ ישראל כיום באיסורי תורה חמורים מאד! צריך להמתין עד שיבא משיח בן דוד האמיתי עבד נאמן תמים וטהור להבת שלהבת להשם יתברך אור עולם הולך תמים ענו כהלל מלאך אלוקים כלליות כל נשמות ישראל לדורותיהם ,גדול מכל הנביאים ומכל הצדיקים של כל הדורות! יותר משמואל הנביא! יותר מכל התנאים והאמוראים כלליות כל היהודים שנשחטו ומסרו נפשם על קידוש השם בכל הגלויות אותם יהודים שנרצחו במיתות אכזריות כדי לא לעבור לשמד אפי למראית עין! משיח בן דוד יהיה נביא גדול קרוב למשה רבינו , בזהר הקדוש כתוב דא משה דא משיח והרי לא קם בישראל כמשה כתיב, אלא כמשה לא אבל משיח יהיה משה רבינו בעצמו ! כך כתוב בזהר הקדוש משיח צדקינו יהיה אור עולם אשר רק מלראות זיו פניו הטהורים ישוב כל לב בתשובה שלימה מקירות ליבו אשר יבשר לנו אליהו הנביא זכור לטוב שלש ימים קודם ע"י אליהו הנביא זכור לטוב בנבואה מהשם יתברך! בינתיים חובה לעזוב ולהמלט מתחת מלכות השמד! המדינה האנטישמית היחידה בעולם, ראש ומקור כל הטומאה ושנאת ישראל בעולם כולו שהוקמה ע"י משומדים ומומרים וכל מהותה היא רדיפת ישראל ! ועליהם נאמר : אמרו לכו ונכחידם מגוי ולא יזכר שם ישראל עוד! היו לא תהיה! אין שום היתר חלילה לגור במקום כזה אפי רגע אחד, זה יהרג בל יעבור כפשוטו! ואפי אם היתה מדינה שהוקמה ע"י יהודים כשרים וצדיקי עולם, זה מרידה בהשם אלוקי ישראל! מכיוון שזה עובר על שלשת השבועות שהשביע אותנו הקדוש ברוך הוא בעצמו! וזה פריקת עול הגלות שהשם השביע אותנו שלא נפרוק עול גלות עד שהוא בעצמו יגאל אותנו! וכל הפורק עול גלות ומורד באומות , או עולה בחומה, או דוחק את הקץ, לא באומות הוא מורד אלא הוא מורד בהשם יתברך בעצמו !!! כי הוא זה שהשביע אותנו על זה , ורק הוא יכול להתיר ! לכן גם אלו שאומרים שאם האומות הפרו שבועתם הותרה שבועתנו, הם עמי ארצות וזה כמו שאר הסילופים מבתי מדרשם של הציונים הארורים! שהרי כל המוסג שנים שנשבעו זה לזה לא נוגע כאן מכיוון שלא נשבענו לאומות אלא להשם אלוקי ישראל ! ומי יכול להתיר! וודאי שעל ההתעללות של האומות בנו הם ישלמו את מלא המחיר כמו שכתוב כי יום נקם בליבי! הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום וכו' וכו' וכמו במצרים שבוודאי שהם הכבידו את השיעבוד הרבה יותר ממה שהורשו, וגם שם לא הותר לצאת עד שהשם יתברך בעצמו גאל אותנו! וזה יהיה בנבואה כמו ביציאת מצרים שהיה בנבואה בסנה עם מושה רבינו, פקוד פקדתי אתכם! וגם אז משה רבינו היה צריך לעבור חקירה ובדיקה אצל זקני ישראל שהיו מלאכי עליון! שהרי שלא לעבור על השבועות חלילה זה מרידה בהשם, וביהרג ואל יעבור! וחלק משבט אפרים שיצא לפני הזמן , נהרגו, בגלל שעברו על השבועות ולא המתינו לכך שהשם יפקוד את עמו ויגאלנו בעצמו , הוא ולא אחר! והמהר"ל מפראג מביא שאפי כופים אותנו כל אומות העולם, ואפי סורקין את בשרינו במסרקות של ברזל חלילה, אסור לעבור על השבועות חלילה! והרמב"ם מזהיר על זה באיגרת תימן שכתב להפיצה בכל קהילות ישראל ! והזהיר באגרת זו דברים חמורים ונוראים מה שיצא מזה חלילה אם יעברו על השבועות. רבנו גרשום מאור הגולה מזהיר על זה שבתחילה השטן נותן "גאולה" ויראו נצחונות , והכל בשביל הנסיון כמובן ובסוף מורידין אותם לגיהנם! אוי למי שילך אתם ! רבנו גרשום זה מרבותיו של רש"י הקדוש!!!! כתוב השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות ובאיילות השדה אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ! אומרים חז"ל בגמרא : אם אתם מקיימים את השבועות מוטב ואם אין אני מתיר את בשרכם כצבאות ואיילות השדה! ואכן מאז שהתחילו כמה "עסקנים מינים ואפיקורסים עם "זקן" (יותר נכון שערות בפניהם ) וכובעים גדולים מחופשים לחרדים ללכת אתם יחד להפיק זממם ולבא כביכול בשם "ישראל" חלילה, להתחבר עם הנחש הקדמוני הארור ימח שמו וזכרו מיד ניתן הכח בידו להסית את הגרמנים לרצוח יהודים והתחילה מכונת הרצח הנאצית עד שנרצחו מילונים מאחינו בית ישראל, ונשפך דמנו כמים , כצבאות ואילות השדה, כשעוד רק התחילו לדבר על זה ! ולא מיחו והתנערו מהם כראוי !!!!! אוי ואבוי לאן הם גוררים אותנו עכשיו כשזה כבר קיים וממשיכים הלאה חלילה! מה שכותב על זה רבינו גרשום איני יכו להזכיר אפי' שאלו את החזון איש על מה נשפח דם ישראל כמים מליונים מאחינו בית ישראל מה שלא היה כזאת מימות עולם! עוללים ויונקים נערים וזקנים כלליות מדינות שלימות! ענה החזון איש, מכיוון שרק דברו על לעבור על השבועות! כמובן שהוא לא התכוון לחרצל וחבריו ימח שמם שהרי הם היו זרע עמלק! וכמובן אינם יהודים כלל ומה שייכות יש להם עם השבועות שהשביע השם אותנו אנו בני בריתו עמו ונחלתו, רעבי טובו חבוקים ודבוקים בו, וכל הדורות מאברהם אבינו מוסרים נפשנו על יחודו יתברך! והרי הם גויים גמורים אינם בני בריתנו ומהגרועים שבגויים , ראשית גויים עמלק כמו שאמר החפץ חיים זכר צדיק לברכה שהציונים הם זרע עמלק! אלא בגלל ה"עסקנים החרדים" שהתחברו אתם ולא מיחו באותם עסקנים מתחברים כראוי אם בכלל! ולא סילקו אותם מתפקידם! שאם לא כן, היו הם עוד אומה של גויים סתם שכמובן היה אסור לגור תחתה מכיוון שזה אומת שמד, אבל זה לא היה נחשב למרידה ועבירה על השבועות מה שהם עושים שהרי אינו קשור אלינו כלל וכלל אלא להיפך! האור החיים הקדוש מזהיר על זה(למרות שכמובן ידע על קושי השיעבוד וזה שהכבידו עולם יותר מדאי,וכמה בוכה על זה כנחל דמעה ) רש"י הקדוש מזהיר על זה בעל הטורים מזהיר על זה הבן איש חי מזהיר על זה! הרמב"ם כותב בנוסף לאזהרות החמורות באיגרת תימן, שאין לכבוש את ארץ ישראל אלא על ידי מלך כהן גדול וסנהדרין! ועוד כותב שזה ידוע לרוב העם, דהיינו שזה היה פשוט וידוע אפי לעמי ארצות שבישראל, ושום יהודי אפי לא העלה בדעתו אחרת חלילה וחס! וכן היה בכל הדורות, מעולם לא עלה על לב יהודי לאמר שנגמר הגלות ולעלות לארץ ישראל חלילה לפני שהשם יפקוד את עמו! וכי כל הצדיקים וקהילות ישראל שבכל הדורות לא ידעו את הדרך לארץ ישראל?! מי הוא זה שאמר והעז להעלות על לבו לבטל את השבועות שהשביע אותנו השם בעצמו!!!!! מי הוא זה שיכול להתווכח על עצם השבועות שהשם חרט על ליבינו כמו שכבר אמר השם לאברהם אבינו , ידוע תדע כי גר יהיה זרעך בארץ לא להם וכו' באותה נבואה מדבר גם על העינויים ויסורי כל הגלויות מוהרח"ו כותב במפורש שלאלף שנה ראשונות השם נשבע שלא יגאל אותנו בכל מצב גם אם עושים תשובה אלא אם עושים תשובה מעליא, ולאחר אלף שנה גם תשובה פחותה יותר מועילה(אמנם פחותה אבל לערך החושך היא גדולה מאד ) כמובן שהשם יתברך ישיבנו בתשובה שלימה מקירות ליבינו ויחון אותנו בחסד וברחמים גמורים ! והלכו וסלפו וחתכו את דבריו, שדווקא משם רואים את חומרת הדבר! חד וחלק שגם מוהרח"ו חס וחלילה לא העלה על דעתו שבטלו השבועות חלילה אלא להיפך, שהם קיימים וודאי שגאולה היא רק ע"י השם יתברך בעצמו, ורק הוא בעצמו לבדו יגאלנו הוא ולא אחר חלילה וודאי שמוהרח"ו חלילה לא העלה על דעתו, דבר עוולה כזה לאמר שחס וחלילה בטלו השבועות וחס וחלילה לא לחכות לגאולת השם !!!! מה שאפי קל שבקלים שבישראל לא העז להעלות בדעתו, אלא להיפך , הוא כותב שלאחר אלף שנה, גם תשובה פחותה מועילה , ובאלף שנה הראשונות רק תשובה מעליא מועילה כדי לזכות לגאולה ועיינו בדבריו בתוך הכתבים , ותמצאו שאדרבה ואדרבה כמה היה פשוא למוהרח"ו דבר זה שהוא מעיקרי האמונה, מה שאפי קל שבקלים שבעם ישראל לא העלה על דעתו אחרת חלילה! לאן הגענו שבכלל צריך להתווכח על זה, הרי אם לא כך זה לא גאולה אלא להיפך , חושך כפול ומכופל מחושך מצרים, שער הנון של הטומאה! הסתרה הכי נוראית! ורבי אברהם גלאנטי תלמיד האר"י הקדוש גם מזהיר על זה אזהרות חמורות מי הוא זה שמעז לחלוק על כל גדולי עולם אלו לאמר שבטלו השבועות חלילה, עם טענות סרק! תביאו לי מי הוא זה שעומד מולם , אני מתחנן תביאו לי, מי הוא זה ואי זה הוא, אשר מלאו ליבו לעשות כן ! מי מסוגל לחלוק על זה מה שייך לחלוק על זה חלילה, זה הרי כפירה בהשם אלוקי ישראל למרבה הצער היום אנשים שנקראים חרדים, כמעט כולם בשוגג ולא במזיד ספגו ,טעויות אלו, מקורם של טעויות ושיבושים אלו לא ממקור טהור המה! אין להם שום מקור בתורתינו הקדושה חלילה ! וכל מהותם היא כפירה בהשם אלוקי ישראל! מאותו "רב" שבתאי איש צר ואויב להשם ותורתו ! וכי מה חשבו להם שקהילות הקודש בכל הדורות לא חשבו על זה? נכון שהיו צדיקים שהגיעו אחרי המלחמה כדי להלחם בציונים ימח שמם , ולא היה להם ברירה והגיעו לארץ ישראל כדי לנסות ולהציל, כמו רבי ישראל אביחצירא שהתנגד לציונות בתכלית ואסר להצביע באיסור חמור של יהרג ואל יעבור וחתם על כך יחד עם כל העדה החרדית הספרדית שהיו קדושי עליון! (וכמובן שהגיעו מרשיעי ברית והפיצו וזייפו בשמו דברים ברוב עזותם) ראיתם פעם צדיקי הדורות שהורו ליהודים בעולם לקפל את החבילות, לסגור את הקהילות , ולעלות לארץ ישראל?! חוץ מעליות שהיו בבודדים , מטי מעט הרבה לפני שהוקמה מלכות השמד אפי ברעיון ! שזה מותר וודאי זכות גדולה, למרות שרק לדעת הרמב"ן בלבד , מקיימים בזה מצווה אבל זכות גדולה זה וודאי לאיש כשר ששמור שם בקדושה וטהרה וודאי לא תחת מלכות של מינות! זו בוודאי זכות עצומה! מדוע לא הורו הצדיקים כל הדורות לקהילות ישראל לעלות לארץ ישראל! מה חשבתם שיהודי מצרים לא רצו , יהודי עיראק לא רצו? וכו וכו' וכי הם לא חשבו לקיים את "מצוות ישוב הארץ" עד שהגיעו הציונים הארורים ללמד את עם ישראל מה זה "ישוב הארץ" ועליהם נאמר ולרשע אמר אלוקים מה לך לספר חוקי ותישא בריתי עלי פיך! האם הם המתינו לחרצל וחבורתו ימח שמם וזכרם שיגלו לנו את הפטנט שלו?! להודיע שנגמר הגלות?! לאיזה גאולה בדיוק הם מתכוונים? למרידה בהשם למרידה בהשם קוראים גאולה?! אם לזאת יקרא גאולה אנו דוחים אותה בשתי ידיים, גאולה היא גילוי אלוקות כמו ביציאת מצרים ומתן תורה!!! שתחזור נבואה לישראל כמו במתן תורה! ונגלה כבוד השם וראו כל בשר יחדיו כי פי השם דיבר! בעל המגילת אסתר על הרמב"ם כותב שהרמב"ם לא מנה את מצוות ישוב ארץ ישראל במניין המצוות מכיוון שאינה נוהגת כיום ורק לאחר שיבא משיח תהיה נוהגת ! היחיד שאומר שנוהגת כיום זה הרמב"ן והרשב"ש שהיה נכדו של הרמב"ן והיה מלאך אלוקים וגדל על ברכיו של הרמב"ן וידע את דעתו יותר מכולם, כותב שהרמב"ן מנה את זה במניין המצוות ונוהג כיום אבל רק ביחידים מכיוון שאם עולים לשם יותר מיחידים , זה כבר עובר על השבועות! מכיוון שהשבועה שלא לעלות בחומה, רש"י הקדוש מסביר שזה כמות השווה לקבוצת אנשים קטנה בשוק! וכותב הרשב"ש שלכן למרות שנוהגת כיום אי אפשר לקיימה אלא ביחידים כי ברבים זה עובר על השבועות וזה מרידה בהשם איסור יהרג בל יעבור! יוצא שאין כיום שום דרך לקיים מצוות יישוב ארץ ישראל אפי לדעת הרמב"ן שהוא המקור היחיד שמונה את מצווה זו עם המצוות שנוהגות כיום!!!!!!!!!!!!! יוצא דלכולא עלמא ללא יוצא מן הכלל אין כיום שום היתר לעלות לגור שם וגם מי שגר שם חייב לברח מיד מכיוון שזה תחת מלכות שמד שכל מהותה הוא איסור גמור ומרידה בהשם באופן הנוראי והחמור ביותר מהנחש הקדמוני ועד יום הקמתה לא היה מרידה כזו חמורה וחצופה! מאיפה לקחתם את המושג מצוות "ישוב הארץ" כיום הרי אפי לפי הרמב"ן שהוא היחיד שאומר שנוהגת בזמן הגלות, שהרשב"ש שהיה מצדיקי הדורות מהראשונים כמלאכים! נכדו שגדל על ברכיו כותב ומעיד במפורש שדעתו היתה שנוהגת כיום אבל אי אפשר לקיימה כי זה עובר על השבועות, ולכן אפשרי רק בבודדים מטי מעט שעלו בשקט ובהכנעה תחת שלטונות האומות בזמנו! מה שקיום לא ניתן לקיימה אפי בבודדים בגלל המרידה הנוראה בהשם ובתורתו ע"י העברה בראש כל חוצות על השבועות החמורות והקמת מלכות השמד בארץ ישראל שרק לגור תחתה רגע אחד זה ביהרג ואל יעבור! אז מאיפה לקחתם את זה שאפי לפני הקמת מלכות השמד יש מצוות יישוב ארץ ישראל כיום אפי אם לא הוקמה המדינה הארורה ימח שמה וזכרה במהרה ????? מאיפה , ואל תביאו לי כל מיני רעבנים ו"צדיקים נסתרים" למיניהם אותם נביאי הבעל! אותם רעבנים שעליהם כתוב בזהר הקדוש: דור דעקבתא דמשיחא דור דרשעים מלא נחשים ועקרבים שקרנים ורמאים כנחשים ועקרבין, דקרינא להו רבנין ודיינין דשקרא, ועליהו איתמר והיו צריה לראש! מאיפה המקורות שלהם ?!?!?!?!?!?! חס וחלילה לומר שהקדוש ברוך הוא לא יעמוד בהבטחתו ויקבץ פזורינו מבין הגויים כמו שכתוב כימי צאתך מארץ מצריים אראך נפלאות! בוודאי שהשם יתברך יעמוד בהבטחתו ויחריב את מלכות עמלק מארץ ישראל , כמו שאמר החפץ חיים זי"ע שהשם יתברך נשבע שאין שמו שלם ואין כסאו שלם עד שימחה את הציונות תחת השמיים! לעניין ספציפי אם רואים סכנה מוחשית במקום מסויים, בוודאי צריך וחובה לעזוב למקום אחר, אבל לעלות לארץ ישראל לפני שהשם יתברך יגאל אותנו , ויודיע לנו בנבואה!!!!! על ידי אליהו הנביא זכור לטוב ומשיח צדקינו האמיתי, לפני זה זה מרידה בהשם באופן החמור ביותר ואפי כופים אותנו כל אומות העולם ואפי סורקין את בשרינו במסרקות של ברזל זה ביהרג ואל יעבור! יצווה צור חסדו קהילותיו לקבץ , מארבע רוחות עדיו להיקבץ ובהר מרום הרים אותנו להרבץ ואיתנו ישוב נדחים קובץ ישיב לא נאמר כי אם ושב וקיבץ | 02-10-2020 6:43
אסור לעלות לארץ ישראל כיום באיסורי תורה חמורים מאד! צריך להמתין עד שיבא משיח בן דוד האמיתי עבד נאמן תמים וטהור להבת שלהבת להשם יתברך אור עולם הולך תמים ענו כהלל מלאך אלוקים כלליות כל נשמות ישראל לדורותיהם ,גדול מכל הנביאים ומכל הצדיקים של כל הדורות! יותר משמואל הנביא! יותר מכל התנאים והאמוראים כלליות כל היהודים שנשחטו ומסרו נפשם על קידוש השם בכל הגלויות אותם יהודים שנרצחו במיתות אכזריות כדי לא לעבור לשמד אפי למראית עין! משיח בן דוד יהיה נביא גדול קרוב למשה רבינו , בזהר הקדוש כתוב דא משה דא משיח והרי לא קם בישראל כמשה כתיב, אלא כמשה לא אבל משיח יהיה משה רבינו בעצמו ! כך כתוב בזהר הקדוש משיח צדקינו יהיה אור עולם אשר רק מלראות זיו פניו הטהורים ישוב כל לב בתשובה שלימה מקירות ליבו אשר יבשר לנו אליהו הנביא זכור לטוב שלש ימים קודם עי אליהו הנביא זכור לטוב בנבואה מהשם יתברך! בינתיים חובה לעזוב ולהמלט מתחת מלכות השמד! המדינה האנטישמית היחידה בעולם, ראש ומקור כל הטומאה ושנאת ישראל בעולם כולו שהוקמה עי משומדים ומומרים וכל מהותה היא רדיפת ישראל ! ועליהם נאמר : אמרו לכו ונכחידם מגוי ולא יזכר שם ישראל עוד! היו לא תהיה! אין שום היתר חלילה לגור במקום כזה אפי רגע אחד, זה יהרג בל יעבור כפשוטו! ואפי אם היתה מדינה שהוקמה עי יהודים כשרים וצדיקי עולם, זה מרידה בהשם אלוקי ישראל! מכיוון שזה עובר על שלשת השבועות שהשביע אותנו הקדוש ברוך הוא בעצמו! וזה פריקת עול הגלות שהשם השביע אותנו שלא נפרוק עול גלות עד שהוא בעצמו יגאל אותנו! וכל הפורק עול גלות ומורד באומות , או עולה בחומה, או דוחק את הקץ, לא באומות הוא מורד אלא הוא מורד בהשם יתברך בעצמו !!! כי הוא זה שהשביע אותנו על זה , ורק הוא יכול להתיר ! לכן גם אלו שאומרים שאם האומות הפרו שבועתם הותרה שבועתנו, הם עמי ארצות וזה כמו שאר הסילופים מבתי מדרשם של הציונים הארורים! שהרי כל המוסג שנים שנשבעו זה לזה לא נוגע כאן מכיוון שלא נשבענו לאומות אלא להשם אלוקי ישראל ! ומי יכול להתיר! וודאי שעל ההתעללות של האומות בנו הם ישלמו את מלא המחיר כמו שכתוב כי יום נקם בליבי! הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום וכו' וכו' וכמו במצרים שבוודאי שהם הכבידו את השיעבוד הרבה יותר ממה שהורשו, וגם שם לא הותר לצאת עד שהשם יתברך בעצמו גאל אותנו! וזה יהיה בנבואה כמו ביציאת מצרים שהיה בנבואה בסנה עם מושה רבינו, פקוד פקדתי אתכם! וגם אז משה רבינו היה צריך לעבור חקירה ובדיקה אצל זקני ישראל שהיו מלאכי עליון! שהרי שלא לעבור על השבועות חלילה זה מרידה בהשם, וביהרג ואל יעבור! וחלק משבט אפרים שיצא לפני הזמן , נהרגו, בגלל שעברו על השבועות ולא המתינו לכך שהשם יפקוד את עמו ויגאלנו בעצמו , הוא ולא אחר! והמהרל מפראג מביא שאפי כופים אותנו כל אומות העולם, ואפי סורקין את בשרינו במסרקות של ברזל חלילה, אסור לעבור על השבועות חלילה! והרמבם מזהיר על זה באיגרת תימן שכתב להפיצה בכל קהילות ישראל ! והזהיר באגרת זו דברים חמורים ונוראים מה שיצא מזה חלילה אם יעברו על השבועות. רבנו גרשום מאור הגולה מזהיר על זה שבתחילה השטן נותן גאולה ויראו נצחונות , והכל בשביל הנסיון כמובן ובסוף מורידין אותם לגיהנם! אוי למי שילך אתם ! רבנו גרשום זה מרבותיו של רשי הקדוש!!!! כתוב השבעתי אתכם בנות ירושלים בצבאות ובאיילות השדה אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ! אומרים חזל בגמרא : אם אתם מקיימים את השבועות מוטב ואם אין אני מתיר את בשרכם כצבאות ואיילות השדה! ואכן מאז שהתחילו כמה עסקנים מינים ואפיקורסים עם זקן (יותר נכון שערות בפניהם ) וכובעים גדולים מחופשים לחרדים ללכת אתם יחד להפיק זממם ולבא כביכול בשם ישראל חלילה, להתחבר עם הנחש הקדמוני הארור ימח שמו וזכרו מיד ניתן הכח בידו להסית את הגרמנים לרצוח יהודים והתחילה מכונת הרצח הנאצית עד שנרצחו מילונים מאחינו בית ישראל, ונשפך דמנו כמים , כצבאות ואילות השדה, כשעוד רק התחילו לדבר על זה ! ולא מיחו והתנערו מהם כראוי !!!!! אוי ואבוי לאן הם גוררים אותנו עכשיו כשזה כבר קיים וממשיכים הלאה חלילה! מה שכותב על זה רבינו גרשום איני יכו להזכיר אפי' שאלו את החזון איש על מה נשפח דם ישראל כמים מליונים מאחינו בית ישראל מה שלא היה כזאת מימות עולם! עוללים ויונקים נערים וזקנים כלליות מדינות שלימות! ענה החזון איש, מכיוון שרק דברו על לעבור על השבועות! כמובן שהוא לא התכוון לחרצל וחבריו ימח שמם שהרי הם היו זרע עמלק! וכמובן אינם יהודים כלל ומה שייכות יש להם עם השבועות שהשביע השם אותנו אנו בני בריתו עמו ונחלתו, רעבי טובו חבוקים ודבוקים בו, וכל הדורות מאברהם אבינו מוסרים נפשנו על יחודו יתברך! והרי הם גויים גמורים אינם בני בריתנו ומהגרועים שבגויים , ראשית גויים עמלק כמו שאמר החפץ חיים זכר צדיק לברכה שהציונים הם זרע עמלק! אלא בגלל העסקנים החרדים שהתחברו אתם ולא מיחו באותם עסקנים מתחברים כראוי אם בכלל! ולא סילקו אותם מתפקידם! שאם לא כן, היו הם עוד אומה של גויים סתם שכמובן היה אסור לגור תחתה מכיוון שזה אומת שמד, אבל זה לא היה נחשב למרידה ועבירה על השבועות מה שהם עושים שהרי אינו קשור אלינו כלל וכלל אלא להיפך! האור החיים הקדוש מזהיר על זה(למרות שכמובן ידע על קושי השיעבוד וזה שהכבידו עולם יותר מדאי,וכמה בוכה על זה כנחל דמעה ) רשי הקדוש מזהיר על זה בעל הטורים מזהיר על זה הבן איש חי מזהיר על זה! הרמבם כותב בנוסף לאזהרות החמורות באיגרת תימן, שאין לכבוש את ארץ ישראל אלא על ידי מלך כהן גדול וסנהדרין! ועוד כותב שזה ידוע לרוב העם, דהיינו שזה היה פשוט וידוע אפי לעמי ארצות שבישראל, ושום יהודי אפי לא העלה בדעתו אחרת חלילה וחס! וכן היה בכל הדורות, מעולם לא עלה על לב יהודי לאמר שנגמר הגלות ולעלות לארץ ישראל חלילה לפני שהשם יפקוד את עמו! וכי כל הצדיקים וקהילות ישראל שבכל הדורות לא ידעו את הדרך לארץ ישראל?! מי הוא זה שאמר והעז להעלות על לבו לבטל את השבועות שהשביע אותנו השם בעצמו!!!!! מי הוא זה שיכול להתווכח על עצם השבועות שהשם חרט על ליבינו כמו שכבר אמר השם לאברהם אבינו , ידוע תדע כי גר יהיה זרעך בארץ לא להם וכו' באותה נבואה מדבר גם על העינויים ויסורי כל הגלויות מוהרחו כותב במפורש שלאלף שנה ראשונות השם נשבע שלא יגאל אותנו בכל מצב גם אם עושים תשובה אלא אם עושים תשובה מעליא, ולאחר אלף שנה גם תשובה פחותה יותר מועילה(אמנם פחותה אבל לערך החושך היא גדולה מאד ) כמובן שהשם יתברך ישיבנו בתשובה שלימה מקירות ליבינו ויחון אותנו בחסד וברחמים גמורים ! והלכו וסלפו וחתכו את דבריו, שדווקא משם רואים את חומרת הדבר! חד וחלק שגם מוהרחו חס וחלילה לא העלה על דעתו שבטלו השבועות חלילה אלא להיפך, שהם קיימים וודאי שגאולה היא רק עי השם יתברך בעצמו, ורק הוא בעצמו לבדו יגאלנו הוא ולא אחר חלילה וודאי שמוהרחו חלילה לא העלה על דעתו, דבר עוולה כזה לאמר שחס וחלילה בטלו השבועות וחס וחלילה לא לחכות לגאולת השם !!!! מה שאפי קל שבקלים שבישראל לא העז להעלות בדעתו, אלא להיפך , הוא כותב שלאחר אלף שנה, גם תשובה פחותה מועילה , ובאלף שנה הראשונות רק תשובה מעליא מועילה כדי לזכות לגאולה ועיינו בדבריו בתוך הכתבים , ותמצאו שאדרבה ואדרבה כמה היה פשוא למוהרחו דבר זה שהוא מעיקרי האמונה, מה שאפי קל שבקלים שבעם ישראל לא העלה על דעתו אחרת חלילה! לאן הגענו שבכלל צריך להתווכח על זה, הרי אם לא כך זה לא גאולה אלא להיפך , חושך כפול ומכופל מחושך מצרים, שער הנון של הטומאה! הסתרה הכי נוראית! ורבי אברהם גלאנטי תלמיד הארי הקדוש גם מזהיר על זה אזהרות חמורות מי הוא זה שמעז לחלוק על כל גדולי עולם אלו לאמר שבטלו השבועות חלילה, עם טענות סרק! תביאו לי מי הוא זה שעומד מולם , אני מתחנן תביאו לי, מי הוא זה ואי זה הוא, אשר מלאו ליבו לעשות כן ! מי מסוגל לחלוק על זה מה שייך לחלוק על זה חלילה, זה הרי כפירה בהשם אלוקי ישראל למרבה הצער היום אנשים שנקראים חרדים, כמעט כולם בשוגג ולא במזיד ספגו ,טעויות אלו, מקורם של טעויות ושיבושים אלו לא ממקור טהור המה! אין להם שום מקור בתורתינו הקדושה חלילה ! וכל מהותם היא כפירה בהשם אלוקי ישראל! מאותו רב שבתאי איש צר ואויב להשם ותורתו ! וכי מה חשבו להם שקהילות הקודש בכל הדורות לא חשבו על זה? נכון שהיו צדיקים שהגיעו אחרי המלחמה כדי להלחם בציונים ימח שמם , ולא היה להם ברירה והגיעו לארץ ישראל כדי לנסות ולהציל, כמו רבי ישראל אביחצירא שהתנגד לציונות בתכלית ואסר להצביע באיסור חמור של יהרג ואל יעבור וחתם על כך יחד עם כל העדה החרדית הספרדית שהיו קדושי עליון! (וכמובן שהגיעו מרשיעי ברית והפיצו וזייפו בשמו דברים ברוב עזותם) ראיתם פעם צדיקי הדורות שהורו ליהודים בעולם לקפל את החבילות, לסגור את הקהילות , ולעלות לארץ ישראל?! חוץ מעליות שהיו בבודדים , מטי מעט הרבה לפני שהוקמה מלכות השמד אפי ברעיון ! שזה מותר וודאי זכות גדולה, למרות שרק לדעת הרמבן בלבד , מקיימים בזה מצווה אבל זכות גדולה זה וודאי לאיש כשר ששמור שם בקדושה וטהרה וודאי לא תחת מלכות של מינות! זו בוודאי זכות עצומה! מדוע לא הורו הצדיקים כל הדורות לקהילות ישראל לעלות לארץ ישראל! מה חשבתם שיהודי מצרים לא רצו , יהודי עיראק לא רצו? וכו וכו' וכי הם לא חשבו לקיים את מצוות ישוב הארץ עד שהגיעו הציונים הארורים ללמד את עם ישראל מה זה ישוב הארץ ועליהם נאמר ולרשע אמר אלוקים מה לך לספר חוקי ותישא בריתי עלי פיך! האם הם המתינו לחרצל וחבורתו ימח שמם וזכרם שיגלו לנו את הפטנט שלו?! להודיע שנגמר הגלות?! לאיזה גאולה בדיוק הם מתכוונים? למרידה בהשם למרידה בהשם קוראים גאולה?! אם לזאת יקרא גאולה אנו דוחים אותה בשתי ידיים, גאולה היא גילוי אלוקות כמו ביציאת מצרים ומתן תורה!!! שתחזור נבואה לישראל כמו במתן תורה! ונגלה כבוד השם וראו כל בשר יחדיו כי פי השם דיבר! בעל המגילת אסתר על הרמבם כותב שהרמבם לא מנה את מצוות ישוב ארץ ישראל במניין המצוות מכיוון שאינה נוהגת כיום ורק לאחר שיבא משיח תהיה נוהגת ! היחיד שאומר שנוהגת כיום זה הרמבן והרשבש שהיה נכדו של הרמבן והיה מלאך אלוקים וגדל על ברכיו של הרמבן וידע את דעתו יותר מכולם, כותב שהרמבן מנה את זה במניין המצוות ונוהג כיום אבל רק ביחידים מכיוון שאם עולים לשם יותר מיחידים , זה כבר עובר על השבועות! מכיוון שהשבועה שלא לעלות בחומה, רשי הקדוש מסביר שזה כמות השווה לקבוצת אנשים קטנה בשוק! וכותב הרשבש שלכן למרות שנוהגת כיום אי אפשר לקיימה אלא ביחידים כי ברבים זה עובר על השבועות וזה מרידה בהשם איסור יהרג בל יעבור! יוצא שאין כיום שום דרך לקיים מצוות יישוב ארץ ישראל אפי לדעת הרמבן שהוא המקור היחיד שמונה את מצווה זו עם המצוות שנוהגות כיום!!!!!!!!!!!!! יוצא דלכולא עלמא ללא יוצא מן הכלל אין כיום שום היתר לעלות לגור שם וגם מי שגר שם חייב לברח מיד מכיוון שזה תחת מלכות שמד שכל מהותה הוא איסור גמור ומרידה בהשם באופן הנוראי והחמור ביותר מהנחש הקדמוני ועד יום הקמתה לא היה מרידה כזו חמורה וחצופה! מאיפה לקחתם את המושג מצוות ישוב הארץ כיום הרי אפי לפי הרמבן שהוא היחיד שאומר שנוהגת בזמן הגלות, שהרשבש שהיה מצדיקי הדורות מהראשונים כמלאכים! נכדו שגדל על ברכיו כותב ומעיד במפורש שדעתו היתה שנוהגת כיום אבל אי אפשר לקיימה כי זה עובר על השבועות, ולכן אפשרי רק בבודדים מטי מעט שעלו בשקט ובהכנעה תחת שלטונות האומות בזמנו! מה שקיום לא ניתן לקיימה אפי בבודדים בגלל המרידה הנוראה בהשם ובתורתו עי העברה בראש כל חוצות על השבועות החמורות והקמת מלכות השמד בארץ ישראל שרק לגור תחתה רגע אחד זה ביהרג ואל יעבור! אז מאיפה לקחתם את זה שאפי לפני הקמת מלכות השמד יש מצוות יישוב ארץ ישראל כיום אפי אם לא הוקמה המדינה הארורה ימח שמה וזכרה במהרה ????? מאיפה , ואל תביאו לי כל מיני רעבנים וצדיקים נסתרים למיניהם אותם נביאי הבעל! אותם רעבנים שעליהם כתוב בזהר הקדוש: דור דעקבתא דמשיחא דור דרשעים מלא נחשים ועקרבים שקרנים ורמאים כנחשים ועקרבין, דקרינא להו רבנין ודיינין דשקרא, ועליהו איתמר והיו צריה לראש! מאיפה המקורות שלהם ?!?!?!?!?!?! חס וחלילה לומר שהקדוש ברוך הוא לא יעמוד בהבטחתו ויקבץ פזורינו מבין הגויים כמו שכתוב כימי צאתך מארץ מצריים אראך נפלאות! בוודאי שהשם יתברך יעמוד בהבטחתו ויחריב את מלכות עמלק מארץ ישראל , כמו שאמר החפץ חיים זיע שהשם יתברך נשבע שאין שמו שלם ואין כסאו שלם עד שימחה את הציונות תחת השמיים! לעניין ספציפי אם רואים סכנה מוחשית במקום מסויים, בוודאי צריך וחובה לעזוב למקום אחר, אבל לעלות לארץ ישראל לפני שהשם יתברך יגאל אותנו , ויודיע לנו בנבואה!!!!! על ידי אליהו הנביא זכור לטוב ומשיח צדקינו האמיתי, לפני זה זה מרידה בהשם באופן החמור ביותר ואפי כופים אותנו כל אומות העולם ואפי סורקין את בשרינו במסרקות של ברזל זה ביהרג ואל יעבור! יצווה צור חסדו קהילותיו לקבץ , מארבע רוחות עדיו להיקבץ ובהר מרום הרים אותנו להרבץ ואיתנו ישוב נדחים קובץ ישיב לא נאמר כי אם ושב וקיבץ
האמונה...
צופה מפוכח | 02-10-2020 23:36
האמונה הזו שאתה אוחז בה היא היא שהביאה להצלחתה המסחררת של התוכנית המפלצתית לרציחתם של שישה מיליון איש. רק כסיל מוחלט יכול לחשוב שאלוהים מעדיף את רציחתם של מאמיניו ובלבד שלא יעלו לאי הארץ להם בעצמו הועיד.
67
קושנר מילים כדורבנות,...
ר.מ. | 02-10-2020 15:37
קושנר מילים כדורבנות, תבורך. תודה לך מרודפי שלום אמיתיים, לא מקשקשנים כמו נתניהו על שלום תמורת שלום, הנה אתה אמרת קושנר תמורת מה התקבלו חתימת ההסכמים עם האמיריות, נתניהו שיקר ותודה לך קושנר גם על הכנות וגם על האמירה הנכונה והצודקת.