שתי ערים נוספות הודיעו על סגירת בתי הכנסת - סרוגים

שתי ערים נוספות הודיעו על סגירת בתי הכנסת

שני ראשי ערים נוספים, צבי גוב ארי ועודד רביבי, הודיעו על סגירת בתי הכנסת ביישוביהם וזאת חרף החלטת הממשלה להתיר תפילות עד 10 אנשים בבתי הכנסת

שתי ערים נוספות הודיעו על סגירת בתי הכנסת
  בית כנסת באפרת (צילום: גרשון אלינסון / FLASH90)

ראש העיר יבנה, צבי גוב-ארי, וראש מועצת אפרת, עודד רביבי, מצטרפים לראשי הערים של שהם, רמת גן דימונה ומועצת השומרון, ומודיעים על סגירת כלל בתי הכנסת בעיריהם וזאת חרף החלטת הממשלה להתיר תפילה בבתי הכנסת עד 10 אנשים.

בהודעה שפרסם לתושבים, כתב גוב ארי: "התחלואה בעיר כמעט שוברת שיאים, לדוגמה הממוצע הארצי על כל 10,000 תושבים עומד על 45 חולים, ביבנה הוא 92 חולים. בעיר נכון לשעה זו 428 חולים, 3 נפטרים, 1,702 בבידוד וממשיכים לנסוק. אין דרך אחרת מאשר אחריות אישית, אין עתיד כאשר אין סולידריות קהילתית".

עוד באותו נושא

הרב הראשי: "אי אפשר לסגור בתי כנסת ביום כיפור"


16

"על רקע זה"' כתב גוב ארי, "בהיותנו לצערי הרב, עיר אדומה, החלטתי כי מהיום, יום חמישי 24.9.20 ועד להודעה חדשה תיאסר התקהלות מכל סוג שהוא כולל בערב יום כיפור וכולל בכבישים עירוניים".

לדבריו: "תפילות יתקיימו אך ורק בשטח פתוח במרחק של שני מטרים בין כל אחת ואחד מהמתפללים, בתי הכנסת ואולמות שהוקצו לכך יהיו סגורים. בנוסף שוק ארבעת המינים לא יתקיים השנה".

עוד באותו נושא

ראש מועצת אפרת: נתניהו מזמין רק את הצעקנים

ראש מועצת אפרת שבגוש עציון, עודד רביבי, כתב לתושבים דברים דומים, וציין כי בעקבות שיא חדש של חולים בעיר הוא נאלץ לסגור את בתי הכנסת ולהורות לתושבים על קיום תפילות במרחב הפתוח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה לא בסמכותם
מישהו | 24-09-2020 22:10
מישהו צריך להסביר לראשי הערים שאים להם סמכות להחליט שבית כנסת יהיה סגור... סתם פופוליזם. זה כמו שאני אחליט שכולם חייבים לשלם לי את הארנונה במקום לעירייה....
אתה טועה. לראש...
דני צור | 25-09-2020 17:09
אתה טועה. לראש עיר יש סמכויות. לך אין
2
מישהו צאיך אחת...
לייבוביץ | 29-09-2020 22:41
מישהו צאיך אחת ולתמיד ללמד אותך עברית ,פרזיט מפיץ מחלות שכמוך