ח"כ שלמה קרעי התייחס היום (חמישי) להחלטה להעביר חקיקה שתאפשר את הגבלת ההפגנות בזמן הקורונה, ואמר כי אין בה צורך וכי היא מהווה 'טרלול' של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ושר המשפטים, אבי ניסנקורן.
לדברי קרעי: "יש קושי גדול בהצבעה בעד חוק מיותר, רק כדי לרצות את מנדלבליט וניסנקורן, כשחוק הקורונה הנוכחי מאפשר להגביל הפגנות. הם מטרללים את הממשלה ואת עם ישראל".

"אבל, במצב התחלואה הנוכחי, חייבים להגביל הפגנות. לכן אין לנו פריבילגיה להתווכח איתם, שגם כשרואים את תוצאות מעשיהם, לא שבים בתשובה".
מוקדם יותר הוציא היועמ"ש הודעה בה נכתב: "במצב של הטלת הגבלות מחמירות בכלל המדינה הנובעות מ״מצב חירום מיוחד״, מצב שיהיה אפשרי בעקבות החקיקה החדשה שאושרה הלילה בממשלה על דעת היועמ״ש, יתאפשר להפגין רק בהתאם למגבלות היציאה שחלות על כלל האוכלוסיה".





תגובות
החרדים התנגדו לרמזור וכפו סגר כולל ואסון האמת של הסגר
בינתיים רוב החולים במגזר החרדי והדתי רק שקרעי השקרן מתמקד בהפגנות באוויר הפתוח בזמן שכל יום אלפי חרדים נדבקים ומערכת הבריאות קורסת . לא יודע אם הוא יוצר טיפש או יותר רשע
קרעי הכלב החדש ... אחרי סיבוני רגב , אוחנה , מחלוף זוהר , יריב לוין ... ושאר הזבל , קבלנו פרובוקטור חדש , שיבדוק כמה חולים יש בבני ברק , במודעין עילית , בביתר ... ושיספור את הגופות שם ... ואחר כך שיספר לנו שצריך סגר על כל המדינה ... ביבי מינה פרויקטור , פרופסור גמזו ולא עושה שום דבר מהמלצותיו ...