יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, אמר הערב (רביעי) במהלך ראיון בגלי צה"ל כי יש לפזר את הכנסת וללכת למערכת בחירות נוספת.
לדבריו של כץ, "הצעד הכי נכון של נתניהו הוא לפזר את הממשלה והכנסת. צריך ללכת לבחירות – העסק לא עובד".
עוד באותו נושא
קרב על ההפגנות: עימות בין כחול לבן לנתניהועטרה גרמן

יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ' הגיב לדברים, ואמר: "חיים כץ צודק. כאופוזיציה התנגדנו לבחירות כי חשבנו שזה חוסר אחריות לגרור את המדינה לבחירות".
"תמכנו בכל צעדי הממשלה במסגרת המאבק בקורונה. אבל הממשלה הזו פשוט לא מתפקדת ולא מנהלת ואת התוצאות כולנו חווים על בשרנו. בחירות כבר ממש לא יותר גרועות".
תגובות
כץ מעוניין להמנע ממשפט גם במחיר הליכה לבחירות. מזכיר מאוד את אדונו ביבי.