שוב אירועים אלימים של נוער הגבעות ביצהר נגד שוטרים.
הלילה, במהלך החלפת משמרת של לוחמי מג"ב בגזרת יצהר, הושלכו אבנים לעבר רכב שהסיע לוחמים וכתוצאה מכך אחד מחלונות הרכב התנפץ. לא היו נפגעים באירוע.
עוד באותו נושא
לוחמי מג"ב הותקפו סמוך ליצהר,הצע"ח לפינוי היישובאברהם בלוך

כמה שעות לאחר מכן, במהלך פעילות של שוטרי משטרת ישראל ביצהר הבחינו השוטרים ששבו לרכב המשטרתי כי צמיגי הרכב נוקבו באמצעות כלי חד.


מהמשטרה נמסר: "שוב אנו עדים לניסיונות של פורעי חוק לפגוע בכוחות הביטחון שפועלים לאכיפת החוק והסדר במקום. משטרת ישראל יחד עם יתר כוחות הביטחון ימשיכו באכיפה ויפעלו לאיתור הפורעים והבאתם לדין."



תגובות
מנצלים את העובדה שביבי מפוחד,מרוסק ולא מתפקד והם לא היחידים