יועצי נתניהו הגישו תביעת דיבה: "עלילת כזב" - סרוגים

יועצי נתניהו הגישו תביעת דיבה: "עלילת כזב"

יועצי ראש הממשלה, עופר גולן וטופז לוק, הגישו תביעה דיבה על סך 420,000 קל נגד מי שטען כי הם ביימו הפגנה במסגרת הפגנות השמאל בבלפור: "לא נעבור לסדר היום"

author-image
יועצי נתניהו הגישו תביעת דיבה: "עלילת כזב"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

יועצי ראש הממשלה, עופר גולן וטופז לוק, הגישו תביעה דיבה נגד אהוד ברק, אורי משגב ורוית נאור, זאת לאור העובדה שהם האשימו אותם ויועצים נוספים בבימוי של הפגנה במסגרת הפגנות השמאל בבלפור.

בתביעה, על סך 420,000 שקלים, נטען כי "הנתבעים החליטו לפרסם עלילת כזב על התובעים והציגו תיאוריית קונספירציה לפיה התובעים "שתלו" מפגינים בהפגנה וביימו אותם במטרה להפיץ פרסומי כזב. בפועל לא שתלו התובעים איש ולא ביימו איש. הם לא הכירו את המפגינים שפגשו והם צילמו את אותם מפגינים כפי שכל אדם יכול היה לצלם אותם".

עוד נכתב בכתב התביעה כי "הנתבעים ידעו היטב, כי פרסומיהם מהווים עלילת כזב והם הפיצו אותם רק בשל רצון לפגוע במחנה הפוליטי אליו משתייך ראש הממשלה ומתוך הנחה, כי שמם הטוב של התובעים הוא הפקר, כי מותר לנתבעים להפיץ שקרים וכי לא יידרשו לתת את הדין בשל כך".

עוד באותו נושא

יועצו של רה"מ מתנצל: "הייתי צריך להקפיד יותר"


20

"אלא שהתובעים אינם מוכנים לעבור לסדר היום על הפגיעה בשמם הטוב והם מגישים תביעת לשון הרע זו, כדי שבית המשפט יקבע כי הנתבעים פרסמו עלילת כזב ויחייב אותם בפיצויים הולמים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תכניסו לכלב הזה...
חלבי | 22-09-2020 20:18
תכניסו לכלב הזה ברק פדופיל ומנוול הוא המממן את כל האנרכיסטים והחוליגנים ,והאוטובוסים,במטרה להפיל את ביבי,מה שהוא לא יכול לעשות בבחירות שהכל התפוצץ לו בפנים,הרסתה את המדינה מהשינאה שלך,לך לכל הרוחות עוכר ישראל,
הרס המדינה
אטאיסט | 22-09-2020 20:45
מי שליד ההגה הוא נתניהו והוא אחראי להרס וגם בעקיפין למצב הרוח הירוד שלך
2
ברק רודף נתניהו....
הראש מרי | 29-09-2021 12:23
ברק רודף נתניהו. מתנקם. ורוצה להשתמש בממשלה הנוכחית ככלי ללכלך ולהמשיך למרר את חייו של נתניהו. ברק הוא סתני