דיון גורלי: בתי הספר ייפתחו ביום חמישי הקרוב? - סרוגים

דיון גורלי: בתי הספר ייפתחו ביום חמישי הקרוב?

יום אחד בלבד הספיק ליו"ר ועדת החינוך, רם שפע, כדי לשגר מכתב לשרי הבריאות והחינוך, בדרישה לפתוח את מערכת החינוך בחזרה כבר ביום חמישי הקרוב. הדיון המכריע: ביום רביעי

דיון גורלי: בתי הספר ייפתחו ביום חמישי הקרוב?
  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

יום אחד בלבד של למידה מרחוק, הספיק כדי לקבוע דיון דחוף על הקדמת פתיחת מערכת החינוך, שעשויה לקרות כבר ביום חמישי הקרוב. הסיבה לדיון היא הישארותם של הורים רבים לילדים קטנים בבית, על חשבון ימי העבודה שלהם.

על פי הדיווח בחדשות N12, חבר הכנסת רם שפע, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, פנה במכתב דחוף לשרי החינוך והבריאות, בבקשה לפתוח מחדש את מסגרות החינוך כבר ביום חמישי השבוע.

ח"כ שפע כתב: "לא ייתכן שכל עוד מאות אלפי הורים יכולים ומתבקשים ללכת לעבודה, הגנים והכיתות הנמוכות יהיו סגורות. מציאות זו היא בגדר בלתי אפשרית עבור הורים רבים שנמנעת מהם היכולת להתפרנס".

שפע הוסיף כי "קיים חשש יותר מסביר שלאור העובדה שכל הורי ישראל וילדיהם נמצאים בפארקים ובגני השעשועים, בכפוף למגבלות הסגר, הם מדביקים הרבה יותר מאשר בהימצאותם המפוקחת בגנים ובבתי הספר".

עוד הוא מציין כי "העמדה המובאת במכתב זה מתבססת גם על מכתבו של פרופ' גמזו מיום 15.9.2020 אל שר הבריאות ושר החינוך, בו הוא מסביר שניתן להחריג את כיתות ה' ומטה".

עוד באותו נושא

לעשות מהלימון לימונדה | הדרך להפוך את הלמידה מרחוק ללמידה משמעותית


4

ביום רביעי הקרוב, יתקיים בוועדת החינוך, התרבות והספורט, שמטרתו המוצהרת היא לבטל את הלמידה מרחוק בגני הילדים ובכיתות הנמוכות ולהחזיר את הילדים לבתי הספר כבר למחרת ביום חמישי.

מי שצפוי להשתתף בישיבה המכרעת הוא פרופ' גמזו שיתבקש להציג את הנתונים לפיהם ניתן להצדיק פתיחה או סגירה של הגנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
איפה היה התולעת...
תיסכול מצביעות... | 22-09-2020 17:42
איפה היה התולעת כשאלפי הורים מערים אדומות התמודדו עם הבעיה הזו של ללכת לעבודה מול להשאר בבית??? אני השארתי ילדים בבית שבוע וחצי לפני שהיללות של האדון התחילו בלי זום (כי הם קטנים לזום עצמאי) ועם פער לימודי שרק נצבר... אבל עניין אותו? לאאא... אז צביעות ואיפה לא אצלי! אם הורים מערים אדומות התמודדו ולא הזיז לך את קצה הזרת, יתכבד האדון לסתום את פיו
2
מעולה!! ...
טליה | 23-09-2020 2:30
מעולה!!
3
מציאות הזויה !...
דינה | 23-09-2020 7:45
מציאות הזויה ! תשלמו להורים על תפעול זום, חוצפה שהמורים מקבלים משכורות והילדים בבית. ניתוקים זום ולמידה זה מממממש לא!!!!!!!
איני מבין...
פיני | 23-09-2020 9:46
איני מבין מהי הבושה , מורה מעביר/ה שיעורים מרחוק ועובדים הרבה יותר קשה, תוך כדי שגם גם הורים לילדים שאיתם בבית הם באותה סירה כמו כולם
4
לא הבנתי את...
גליה | 23-09-2020 9:14
לא הבנתי את ההגיון בחסור יום חמישי..כשיוצאים לחופות החגים..היויו הזה יותר גרוע
5
אני כתור תלמיד...
איתן קריימרמן | 23-09-2020 11:46
אני כתור תלמיד כבר מתחיל לי קצת להימאס מזון כי אני רוצה כבר להיות פנים מול פנים וכבר זה כבר מתחיל להיות לי משעמם.
6
אבל אז אין...
חורף | 23-09-2020 13:30
אבל אז אין סגר, כולם בעבודה הילדים בלימודים, זה מה שהיה שבוע שעבר. תשארו בבית, תעבדו מרחוק, כן כן גם משרדי הממשלה. ונגמור עם ההדבקה הזאת כבר. עוד רגע ההדבקה של החחרף, חייבים הפסקה
7
בהשוואת נתוני תמותה...
רעות | 23-09-2020 19:05
בהשוואת נתוני תמותה ותחלואה עם או בלי סגר מומלץ לכלול גם את תאונות הבית (ותמותות) של ילדים שאינם מושגחים על ידי מבוגר (כי ההוא יצא לעבודה כמובן) זו מגיפה לא פחות מסוכנת ואולי אף יותר נפגעים בה המון צעירים ללא מחלות רקע... לך תיתן לאח גדול שלכאורה צריך להצליח ללמוד לשמור על אחיו הקטנים ותראה מה יצא מזה.