רה"מ מגן על יועציו שהפרו בידוד: "אסור שתהיה אכיפה בררנית"

רה"מ מגן על יועציו שהפרו בידוד: "אסור שתהיה אכיפה בררנית"

במהלך ישיבת הממשלה, יצא ראש הממשלה נתניהו להגנת יועציו שהפרו בידוד: "עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד, כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית"

author-image
רה"מ מגן על יועציו: "אסור שתהיה אכיפה בררנית"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

ראש הממשלה נתניהו נדרש במהלך ישיבת הממשלה הערב (שני) להתייחס ליועציו שהפרו בידוד: "כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית", נחלץ בתגובה להגנתם.

עוד באותו נושא

עמית סגל: היועץ של נתניהו צריך לקבל מכתב פיטורין


12

השרה אורית פרקש רמזה על הפרת הבידוד של היועץ המדיני במשרד ראש הממשלה ראובן עזר ואיש הדיגיטל בליכוד טופז לוק,  שני היועצים הבכירים מכוורת ראש הממשלה: "שאני קוראת על יועצים כאלה ואחרים שמפרים בידוד זה לא מוסיף כבוד לנו כממשלה, ולא לאמון הציבור", אמרה לו.

לוק וגולן מאחורה, ביציאה מהפגנת השמאל (אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים.
השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים"
אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il)

על כך השיב נתניהו בעקיפין: "כולם צריכים ללמוד את ההנחיות של משרד הבריאות ולהקפיד עליהם ולאכוף אותם בצורה שיוויונית, כולל בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד, כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית – יהודים, ערבים, שמאל וימין".

לוק ועזר יצאו עם המשלחת של נתניהו לארה"ב לחתימת הסכמי השלום עם בחריין ואיחוד האמירויות, בצעד משונה, נדרשו חברי המשלחת לבידוד של 5 ימים ולא 14 כפי שנדרשים שאר האזרחים, אך גם את הבידוד המקוצר, השניים הפרו.

אתמול נצפה לוק באזור הפגנת בלפור, ככל הנראה כשהוא מנסה לתעד 'מכחישי קורונה' כדי לצלם לתעמולת הליכוד. מפגינים חדי עין זיהו אותו ואת הדובר האישי של נתניהו עופר גולן,  ותיעדו את השניים. גולן לא שהה בחו"ל, אך לוק כן, ולכאורה הפר את תנאי הבידוד – עבירה שכרוכה בקנס של 5,000 שקל.

במקרה של עזר, מדובר בפעם השנייה שהוא מפר את הבידוד, הראשונה התרחשה בוושינגטון בשעה שיצא לרוץ, חרף האיסור לשמור על הקפסולה ובפעם השנייה הוא תועד עושה קניות בעירו מבשרת לציון. בשתי הפעמים הוא ננזף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
פרקש - צבועה, שלדבריה אין כל קשר לערכיות!!
אמ | 21-09-2020 19:39
בעוד פרקש נטפלת לאדם אחד, אין לה שום בעייה עם אספסוף השמאל שמפגין ללא מפריע, בחסות ובעידוד המאפייה, כשהוא מפיץ את הקורונה במדינה כולה מידי יום מצפצף על כל אמצעי הזהירות!! המאפייה, להזכיר שראשי מפלגתה הינם חומתה...
- עוד...
הדג מסריח מהראש | 22-09-2020 5:17
- עוד ביביסט שקרן. כולם מיישרים קו עם ראש המאפיה. הוא משקר חופשי - והם משקרים חופשי, כאילו האמת לא קיימת. ומעניין שהליכוד מיד, ובלי למצמץ, הנפיק שקר : היועץ לוק הלך לעשות בדיקת קורונה....בסוף לוק עצמו הודה ששבר בידוד ( שהרי נתפס על חם וצולם עם מצלמה ביד, כשאין לו כל אישור על ביצוע בדיקה ). עדת שקרנים מגעילים.
סיכומים זמניים על ההפגנות בבלפור:
גועליים | 21-09-2020 22:23
1. 12 טון של זבל שהשאירו המפגינים המסריחים. 2. כחצי טון צואה ושתן שנאספו מ37 חצרות. 3. שאריות של קאנביס וחשיש. 4. אביזרי מי..... 5. ניקוי הקאות. 6. חיתולי ילדים עם צואה. 7. בלונים מפוצצים. 8. המון צלבים [כנראה שהרבה נוצרים משתתפים]. 9. 26 כאפיות ערביות מסריחות. והצחנה עלתה לגובה של חצי ק''מ
ימח שמם של אלו שפגעו ביועץ רה''מ
היועץ איש נחמד | 21-09-2020 20:23
אלפי חיות רעות מפגינים מסריחים בבלפור. ומצאו את הכבשה שנגסה עלה קש? אימחי אסמו של השמאלנים הללו.
, בוא נעשה...
עובד ציבור חייב לתת דוגמה ! | 21-09-2020 20:13
, בוא נעשה סדר 1. המפגינים ברובם הם מלח הארץ, קצינים בכירים במילואים, ראשי מוסד ושבכ, חקלאים ותעשיינים, בעלי מקצועות חופשיים ואנשי תיאטרון ומוסיקה. אספסוף הם לא. 2. אין שום הפצת קורונה כי הכל נעשה בחוץ. מוקדי ההדבקה הם אצל החרדים והערבים - לא ציבורים שבאים לבלפור. 3. יש הבדל בין אזרחים פרטיים שמפגינים ובין עובדי ציבור בכירים, בוודאי יועצים של ראש הממשלה. הם חייבים בדוגמה אישית. אבל למדו מביבי - ומצפצפים.
ביב - צבוע, שלדבריו אין כל קשר לאמת!!!!
אמ הצבועה | 21-09-2020 20:05
בעוד אמ נטפלת לאדם אחד, אין לה שום בעייה עם אספסוף הימין שמפגין ללא מפריע, בחסות ובעידוד המאפייה, כשהוא מפיץ את הקורונה במדינה כולה מידי יום מצפצף על כל אמצעי הזהירות!! המאפייה, להזכיר שראשי מפלגתה הינם חונטה... שלא לדבר על שני רועצים מושחתים שמצפצפים על ההנחיות בחסות שלושה כתבי אישום !
2
מעניין שמפיצי הקורונה...
אל תבלבלו אותנו עם העובדות .... | 21-09-2020 20:10
מעניין שמפיצי הקורונה המפגינים נגד הנאשם בפלילים לא חולים בקורנה ... מי כן חולה ? אלפי חרדים , דתיים , וערבים .... אבל אל תבלבלו אותנו עם העובדות ....
3
יש הבדל עצום...
יש הבדל בין עבריין למפגין .... | 21-09-2020 20:13
יש הבדל עצום בין אדם שמפר בידוד ביודעין בניגוד לחוק ... למי שמפגין נגד הנאשם בפלילים ואינו נמצא בבידוד ... נראה לי שאפילו תומכי ביבי מספיק אנטלגנטים כדי להבין את ההבדל ... אבל בהחלט יתכן שאני טועה ....
4
מה עים החוליגנים...
כימאי | 21-09-2020 20:17
מה עים החוליגנים שישבו לאכול כמאה כלבים ססמאלנים, בבלפור שיחנקו הם והצאצאים שלהם,מפיצי המחלות ,לא שייכים לעם היהודי הם ערב רב מנוולים ללא כל שיכות ,מאחל להם שיתפגרו על השולחן שמלא קיא
למה אתם...
זבל מילולי ... | 21-09-2020 20:47
למה אתם מפרסמים זבל מילולי ?
5
עלוב ביביהו. עלובים...
עשהאל | 22-09-2020 8:20
עלוב ביביהו. עלובים יועציו ועלובים אלו שעדיין קונים את השקרים והפייק ניוז של ביביהו. (להזכירכם שביבי חתום על התקנות לפיהן מותר להפגין - כלומר כרגיל אצל השקרן אין קשר בין דבריו לבין מעשיו.