השופטים גזרו מאסר עולם, והתעלמו מחיזבאללה - סרוגים

השופטים גזרו מאסר עולם, והתעלמו מחיזבאללה

מאסר עולם נגזר היום על שני מחבלי החיזבאללה שסייעו למחבל המתאבד בבורגס. בכתב האישום אין אזכור לארגון הטרור ואין הטלת אחריות כלשהי על הזרוע הצבאית של חיזבאללה

author-image
השופטים גזרו מאסר עולם, והתעלמו מחיזבאללה
  אילוסטרציה (nsf2019/שאטרסטוק)

בית המשפט הפלילי המיוחד הרשיע היום (שני) את שני מחבלי החיזבאללה שסייעו לבצע את פיגוע ההתאבדות בשדה התעופה הסמוך לבורגס, וגזר עליהם את העונש החמור ביותר בחוק הבולגרי – מאסר עולם ללא אפשרות שחרור.

הדיון נערך שלא בפני המחבלים, המבוקשים על ידי האינטרפול. שני המחבלים ממוצא לבנוני, כאשר אחד מחזיק באזרחות קנדית והשני באזרחות אוסטרלית.

עוד באותו נושא

פומפאו: "לא נאפשר לאיראן לרכוש נשק ללא הגבלה"

השניים סייעו למחבל נוסף, מוחמד חסן אל חוסיני, לבצע פיגוע התאבדות מול אוטובוס בשדה התעופה בבורגס. כתוצאה מהפיגוע נהרגו חמישה ישראלים, בולגרי, ו-38 נוספים נפצעו.

בכתב האישום שהוגש נגד המחבלים אין אזכור של ארגון חיזבאללה או הטלת אחריות לפיגוע על ארגון הטרור, זאת חרף שסגן ראש הממשלה ושר הפנים הבולגרי אמר לאחר הפיגוע כי השניים השתייכו למערך הצבאי של חיזבאללה וכי המימון שאפשר את קיום הפיגוע נועד ללבנון.

כזכור, למרות ההכחשות הנמרצות של ארגון חיזבאללה כי הוא קשור לפיגוע, בעקבות אירוע הטרור האיחוד האירופאי הכניס את הזרוע הצבאית של חיזבאללה לרשימה השחורה של ארגוני הטרור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו