בתום עבודת מטה שבוצעה בהובלת סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין אישרו לפני זמן קצר שר הביטחון, בני גנץ והרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, את הקמת יחידת ׳אלה׳ לחקירות אפידמיולוגיות. משימת היחידה להרחיב את מערך החקירות האפידמיולוגית תחת המפקדה המשימתית ׳אלון׳ בפיקוד העורף.
עוד באותו נושא
צפו: האוגדה החדשה בצה"ל – עוצבת הבזק (99)אריה יואלי

לטובת פעילות זו, יוסטו מתפקידם כ-600 חיילי סדיר בנוסף לעשרות חיילי מילואים. זאת, בנוסף למאות חוקרים שעתידים להתווסף בשבועות הקרובים ברשויות המקומיות.
עוד באותו נושא
וועדת חו"ב החליטה: שב"כ יסייע בחקירות הקורונהאברהם בלוך

פעילות יחידת ׳אלה׳ מתווספת לאלפי חיילי פיקוד העורף הפועלים בערים השונות במאמצי קטיעת שרשרת ההדבקה, בדיקות, הפעלת מלוניות, חלוקת מזון והסברה.
תגובות