שבוע אחרי נתניהו: בני גנץ ימריא לוושינגטון ל-48 שעות - סרוגים

שבוע אחרי נתניהו: בני גנץ ימריא לוושינגטון ל-48 שעות

שר הביטחון עתיד להיפגש עם מזכיר ההגנה האמריקאי ובכירים נוספים, אך כרגע לא נמצאת על הפרק פגישה עם הנשיא טראמפ. הנסיעה מתקיימת 8 ימים לאחר שראש הממשלה חתם על הסכם השלום בוושינגטון

author-image
שבוע אחרי נתניהו: בני גנץ ימריא לוושינגטון ל-48 שעות
  (צילום: חיים צח/ לע"מ)

8 ימים לאחר שראש הממשלה נתניהו טס לחתום על הסכם השלום בוושינגטון, והשאיר בארץ את שותפיו מכחול לבן, ימריא שר הביטחון בני גנץ, הלילה (שני) לפגישות ביטחוניות במדינה.

במסגרת זו, עתיד להיפגש גנץ עם מזכיר ההגנה האמריקאי מארק אספר, ועם בכירים נוספים בפנטגון, אך כרגע לא נמצאת על הפרק פגישה עם הנשיא דונלד טראמפ. הוא צפוי לשוב לארץ ביום חמישי הקרוב לפנות בוקר.

בשבועו שעבר בירך בירך על חתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, ואמר: "עם ישראל מתפלל לשלום, רודף שלום ומבקש שלום. החתימה על ההסכם הערב היא לא פחות מיום חג למדינה. מוטלת עלינו האחריות והחובה להביא את רוח הפיוס הזאת גם פנימה, בינינו".

נתניהו וטראמפ עם נשותיהם לפני טקס חתימת השלום (צילום: לע"מ)

הוא הסביר למה לא טס: "הוא(נתניהו) לא הציע לי", אמר באולפן ynet "ואני לא שש לנסוע ולהיות סטטיסט שמוחא כפיים בטקס. אני מכבד את ההסכם הזה, שמח שהוא נסע, שהוא יחתום. אני כאן בשביל להמשיך לדאוג לאזרחי ישראל, אם אמחא כפיים מקרוב או מרחוק – זה פחות חשוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כפרה עלייך גנץ
שמחה סלמה | 21-09-2020 11:47
כיף לראות את החיוך שלך בין כל הזוועה והרוע שביבי מעביר עלינו. מגיע לילדים שלנו יותר מעבריין שלפניו עומדות שתי אופציות- כלא או כיסא! תודה גנץ שאתה בחיינו
2
גנץ, יא דחליל....
טוסטר | 21-09-2020 15:02
גנץ, יא דחליל. לך הביתה!
3
ראש הממשלה פותח...
שומר חוק | 21-09-2020 15:08
ראש הממשלה פותח דלתות
4
הלא אפויי טס..בהצלחה...
תנור | 21-09-2020 19:20
הלא אפויי טס..בהצלחה קוקי