מירית הררי הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן - סרוגים

מירית הררי הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן

שבעה חודשים לאחר שחלתה בסרטן הלבלב, מירית הררי הלכה לעולמה. היא הפכה לסמל ודמות מעוררת השראה לחולים וישראלים רבים. ראש הממשלה ורעייתו ספדו: "נלחמה בגבורה ובאצילות"

מירית הררי הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן
  (צילום: מתוך פייסבוק, באדיבות המשפחה)

מירית הררי, אשתו של המגיש דידי הררי, הלכה הבוקר (ראשון) לעולמה בגיל 52 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בשבועות האחרונים לחייה, הפכה לסמל ודמות מעוררת השראה לחולים וישראלים רבים בזכות הגישה האופטימית, למרות הסוף הקשה מאד.

ראש הממשלה ורעייתו שרה, ספדו לדידי הררי "חברנו האהוב, אנחנו מחבקים אותך ודואבים איתך ועם הבנות על האובדן הקשה מנשוא של אשת חייך האהובה, מירית שנלחמה בגבורה ובאצילות במחלת הסרטן עד רגעיה האחרונים. המאבק המופלא שלה נתן לה כוחות לזכות ללוות את בתכם לחופה. כל אזרחי המדינה, ואנחנו בתוכם, התרגשנו עמוקות".

בפברואר 2019, התגלתה הררי כחולה בסרטן הלבלב עם גרורות לחלקי גוף נוספים. לפני שבועיים חזרה הביתה למושב 'בצרה' להיות עם 3 בנותיה ובעלה, לאחר שמבית החולים נמסר, כי אין יותר דרך לעזור לה לרפא את המחלה. הלוויה תתקיים מחר בחיק המשפחה.

לפני חודש חיתנה את ביתה אבישג, באירוע משמח ומרגש במיוחד. האירוע נערך כדת משה וישראל תחת כיפת השמיים, בחצר המשפחה במושב בצרה, בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים בלבד. לאחר שיתפה: "בבוקר החתונה הייתי במחלקה וקבלתי מתנות קטנות (סטרואידים, נוזלים) לחיזוק. כל הערב רקדתי בלי הפסקה. אפילו את עצמי הפתעתי. לא נחתי לרגע ונהנתי כלכך".

עוד באותו נושא

"פחדתי לקלקל": מירית הררי בפוסט על חתונת בתה


36

את המאבק של מירית, היא שיתפה בפייסבוק, וכתבה "הסרטן זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי. כל החיים שלי חייתי בשביל אחרים. עד לפני עשור גם מקצוע רשמי לא היה לי. הייתי הבת של, אשתו של ואמא של. אשת משפחה למופת אמרו עליי. ואני? לא הכרתי את עצמי".

אני בסוף דרכי

לפני כשבועיים הודיע נשיא המדינה ריבלין להררי בשיחת וידיאו כי הוא מעניק לה את אות הנשיא להתנדבות לשנת תש"פ על פעילותה כיו"ר הוועד המנהל בעמותת סח"י. בשל מצבה הבריאותי לא יכלה מירית הררי להגיע לטקס. במהלך השיחה הודיע לו כי היא "בסוף דרכה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אחותי הלא מפורסמת...
קובי | 21-09-2020 0:57
אחותי הלא מפורסמת לא זכתה לשרוד כלכך הרבה זמן....