ההחמרות הבאות: סגירת שווקים, נעילת בתי כנסת - סרוגים

ההחמרות הבאות: סגירת שווקים, נעילת בתי כנסת

למרות הדרישה להחמרות נוספות, הדיון הדחוף שקיימו ראש הממשלה עם בכירי משרד הבריאות הסתיים ללא החלטה. במהלכו עלו המהלכים הבאים: סגירת מקומות העבודה למעט חיוניים, סגירת השווקים ונעילת בתי הכנסת

ההחמרות הבאות: סגירת שווקים, נעילת בתי כנסת

כ-15 שעות לפני כניסת הסגר, במטרה להוריד את רמות התחלואה על ידי החמרת התקנות, הדיון הדחוף שקיים הערב (חמישי) ראש הממשלה נתניהו עם פרויקטור הקורונה – הסתיים ללא החלטה.

במהלך הדיון המצומצם, עלו על הפרק ההגבלות הבאות שיעלו לדיון לאחר חג ראש השנה: סגירת מקומות העבודה והשארת מקומות עבודה חיוניים במגזר הציבורי, סגירה כוללת של כלל השווקים ונעילת בתי הכנסת- עם זאת לא ברור האם זה יקרה עוד לפני יום כיפור, מאחר ומדובר בהחלטה קשה מאוד מול הפגנות הענק.

עוד באותו נושא

הזדמנות אחרונה: אישור מעבר בסגר לחזן ולתוקע

בערוץ 12 הובאו ציטוטים מהעימות שפרץ בין פרופ' גמזו לראש הממשלה נתניהו. גמזו טען כי הוא "לא חושב שסגר ארוך טווח הוא התשובה לקורונה. אם היינו ב-2,000 נדבקים ביום ולא היינו בתקופת החגים, לא הייתי נוקט בשום צעד כזה אלא רק במודל ה'רמזור'. הציבור לא איתנו, חייבים לקחת בחשבון גם את הכלכלה. גם אם אני אצא לציבור ואגיד שכל שבוע יהיו לנו 1000 מתים זה לא ישכנע את הציבור. הציבור לא שם".

ואילו ראש הממשלה אמר כי "הסגר הופך לבדיחה, לא סגר לייט אלא סגר יוק. אם תרד מגבלת 500 המטרים, לא יישאר הרבה".

אך בוועדת חוקה זה בדיוק מה שקרה – הרחיבו את מגבלת התנועה מ-500 מטר ל-1000 מטר. לטענת יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר זה התרחש "בעקבות הדרישה שלנו, בוועדה יש הסכמה מצד ראה"מ וראה"מ החליפי ושר הבריאות, אני מודה להם על כך"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו