חדשות

בזמן הקורונה: עלייה של 10 אחוזים במספר המתאבדים

מתחילת שנת 2020 ועד ל-10 בספטמבר, נמנו 207 מתים שהוגדרו בסיבת המוות כחשד להתאבדות וזאת לעומת 191 נפטרים בשנת 2019 ומספר כמעט דומה, 196 בשנת 2018

בזמן הקורונה: עלייה של 10 אחוזים במספר המתאבדים
צילום: (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90)

במליאת הכנסת השיב היום שר ההתיישבות צחי הנגבי על שאילתה דחופה וחשף את העלייה במספר המתאבדים בשנה של משבר הקורונה.

השר הנגבי השיב לשאילתה של ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד-ת"לם), בה חשף כי לפי נתוני המכון לרפואה משפטית באבו כביר ישנה עלייה של כ-10% במספר המתאבדים.

מתחילת שנת 2020 ועד ל-10 בספטמבר, נמנו 207 מתים שהוגדרו בסיבת המוות כחשד להתאבדות וזאת לעומת 191 נפטרים בשנת 2019 ומספר כמעט דומה, 196 בשנת 2018.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אריק
16.09.20

תסמיני קורונה לאחר החלמה חלקית דכאון הנה התוצאה