איילת שקד באולפן: "הליכוד והחרדים רק מצייצים ומייללים"

איילת שקד באולפן: "הליכוד והחרדים רק מצייצים ומייללים"

ח"כ שקד באולפן סרוגים: "בימינה הציונות הדתית היא ליבת המפלגה", על הסכם השלום: "כולם אומרים חד משמעית שיש וויתור על הריבונות", ומבטיחה: "ימינה מתחזקת, הפעם זה יהיה אחרת"

איילת שקד באולפן: "הליכוד והחרדים מצייצים ומייללים"
  (צילום: זאב רוזנברג)

"בימינה הציונות הדתית היא ליבת המפלגה", מבהירה היום (רביעי) ח"כ איילת שקד באולפן סרוגים סביב המחלוקת בסיעה. על הסכם השלום: "האמריקאים ואיחוד האמירויות אומרים חד משמעית שיש וויתור על הריבונות, כשנראה את ההסכם נחליט אם אנחנו תומכים או לא". תוקפת את הליכוד והחרדים: "רק מצייצים ומייללים" ומבטיחה: "ימינה מתחזקת, הפעם זה יהיה אחרת".

טקס החתימה על הסכם השלום עם איחוד האמירויות ובחריין בבית הלבן היה מרגש, אולם חובה לשאול מה המחיר שישראל שילמה בעבורו

"האירוע מרגש והשלום הזה הוא חשוב, צריך להגיד את המחירים והם כבדים זה הסכם לא רק 'שלום תמורת שלום', זה שלום תמורת וויתור על החלת הריבונות, שלום תמורת מטוסי F35. אני לא מבינה למה ראש הממשלה לא עומד מול הציבור ואומר את האמת?! גם האמריקאים וגם איחוד האמירויות אומרים חד משמעית שיש עסקה תמורת השלום למכירת המטוסים, שומעים מכולם שיש וויתור על החלת הריבונות".

האם ימינה תתמוך בהסכם כשיגיע לכנסת? "אנחנו עוד לא ראינו אותו. בעבר הממשלה אישרה את ההסכם לפני חתימה ולשם ההצהרה הוא הובא לכנסת. כשנראה את ההסכם נחליט אם אנחנו תומכים או לא".

על וועדת חקירה לבדיקת ניגוד עניינים לשופטים: "הם לא מתכוונים להצביע בעד, הליכוד והחרדים רק מצייצים ומייללים נגד מערכת המשפט, אבל כל פעם שצריך לעשות משהו הם נעלמים. מערכת המשפט כפתה כללים מאד נוקשים על הפוליטיקאים, צריך להשית את אותם כללים גם על מערכת המשפט".

ימינה מתחזקת, הפעם זה יהיה אחרת

שקד מתייחסת לעליות ימינה בסקרים, ובשונה מהפעמים הקודמות היא רואה בזה מספרים יציבים: "ימינה מתחזקת, הציבור מבין שימינה בנויה על ערכים חזקים ופוליטיקאים שעובדים אך ורק בשביל הציבור. אני בהחלט חושבת שהפעם זה יהיה אחרת, מהסיבה הפשוטה- אנחנו נמצאים במשבר גדול, בנט מציג אלטרנטיבה מנהיגותית, ניהולית ואחראית. המפלגה כולה בנוייה על חברי כנסת רציניים- אני בהחלט חושבת שהפעם זה יהיה אחרת".

אתם בעד הסגר שמדינת ישראל דוהרת ונכנסת אליו?

"אנשים נחרב עליהם עולמם, ראש הממשלה אומר 'שזה כמו אקורדיון'- זה ממש לא כמו אקורדיון, עסק אי אפשר לפתוח-לסגור, לפתוח-לסגור מתי שבא לנו. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה עם הממשלה הייתה עובדת כמו שצריך, כרגע הסגר זה עובדה מוגמרת, אחרי שנצא מהסגר- צריך לעשות דברים מסויימים שלא נידרדר לסגר שלישי".

"ברגע שהממשלה מקבלת החלטה, חייבם למלא אחר ההנחיות, אסור להתדרדר לאנרכיה. . שמעתי שר מהליכוד אומר שנגיע לעוד סגר, אסור לשרים בממשלה לדבר ככה! האחריות עליהם שאנחנו לא נגיע לעוד סגר. אם כולם ילבשו מסיכות, יאכפו התקהלויות ולא יהיו חתונות מופקרות או הפגנות מופקרות ותפילות המוניות אז לא נגיע לעוד סגר.

אי אפשר לאפשר הפגנות של אלפי אנשים, שקד באולפן

להפגין בקבוצות קטנות בצמתים, לא מול בלפור בהפגנת ענק

על ההפגנות בבלפור: "צריך להגביל אותן למתווה קורונה, אפשר וצריך במדינה דמוקרטית לאפשר אם רוצים להפגין, אבל בקורונה לא יכולים להיות אלפי אנשים דחוסים אחד צמוד לשני. אנחנו נמצאים בשגרת קורונה ואי אפשר לאפשר הפגנות של אלפי אנשים – מי שרוצה להפגין שיפגין בגשרים, בצמתים בקבוצות קטנות, לא מול בלפור בהפגנת ענק. אנשים אומרים ל'הם מותר למה לי אסור', כל אחד צריך לשלם את המחיר בחלקת בא-לוהים שלו".

בנט-סמוטריץ אומר נפתלי בנט, מינה היא מפלגה כלל ישראלים עם נציגים לציונות הדתית, שולל את זה בצלאל סמוטריץ ואומר אנחנו שותפים. אז מה זאת ימינה?

"ימינה זו מפלגה ככל ישראלית, מסתובבים בארץ ורואים אנשים ממגזרים שונים ותומכים גדולים – ציונות דתית, חרדים, חילונים, דרוזים. הגרעין של ימינה, הלב והבסיס זאת הציונות הדתית ולכן אין סתירה בין מה שאמר סמוטריץ' לבין מה שאמר נפתלי בנט".

הציונות הדתית היא ליבת המפלגה

"בימינה הציונות הדתית היא ליבת המפלגה, אבל זו מפלגה כלל ישראלית שפונה לכולם. אין סתירות, לא לחפש את השונה אלא את האחד. אנחנו עובדים מצוין ביחד, זו מפלגה שפונה לכל הקהלים וצריך להבין שהלב של המפלגה זו הציונות הדתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
34 תגובות - 27 דיונים מיין לפי
1
שקד למה אתם...
שלי מלא | 16-09-2020 12:54
שקד למה אתם לא מפגינים במאה אלף נגד ההסכם ?פוחדים?נגד סיפוח בגד מדינה פלסטינית
פה שאוכל נבילות.ידים שנוהגת בשבת.מדברת על דת?
הרפורמית החפרפרת | 16-09-2020 17:28
לאשה הזאת הרפורמית ציפה מרן הראי''ה זיע''א? לאן הגענו? לפני 30 שנה היה המפד''ל זורק את שקד מכל המדרגות וגם מן הגג
2
אז הרכב מפלגת...
מה הקשר שלך לציונות הדתי!? | 16-09-2020 13:15
אז הרכב מפלגת ימינה הוא כזה- עצוב שזה מה שהציונות הדתית מציעה לבוחר. מס' 1 ברשימה, בנט - בגד במפלגת האם שלו, במהלך מערכת בחירות והותיר אותה עם חובות ובלי כסף לקמפיין ורץ להקים מפלגה שתתחרה על אותם קולות. שלא עבר וגרם למפלת הימין במועד א, קיבל הזדמנות שנייה במועד ב, אז עשה כל מאמץ לא לאפשר לבן גביר להצטרף ככה שוב הימין לא ינצח. אהה ומה עשה במועד ג? שוב אותו דבר. בנט איש אחראי ומוסרי? מס' 2 ברשימה, רפי פרץ- סגר עם בן גביר ככה שסמוטריץ לא יהיה ראשון. אז סמוטריץ סגר בנט, ככה פרץ לא ירוץ עם בן גביר. אז פרץ הפר הסכם עם בן גביר ורץ בנט בשביל לקבל מקום 2 ותפקיד שר. ולקח את הטפסים מבן גביר ככה לא יתמודד. פרץ האיש לסמוך עליו? מס' 3 ברשימה, סמוטריץ חבר לשקד להפיל את פרץ באמצעות פריימריז, שלא צלח חבר לבנט להפיל את בן גביר ולהכניע את פרץ. כאשר הוא שר בזכות הקולות של בן גביר. סמוטריץ האיש האמין לסמוך עליו ? מס' 4 ברשימה, שקד בגדה עם בנט במפלגת האם שלה, והייתה שותפה למפלת הימין במועד א' ולסחבת הבחירות עד עכשיו, קיבלה הזמנות שנייה בראשות מפלגה ולא הצליחה לאחד סביבה לא את פייגלין ולא את בן גביר. ותחת מהפכת המשפט שלה נפסלו 3 מועמדים יהודים בוגרי צבא מלרוץ לכנסת ,ומי שפגעו בחיילי צה''ל הוכשרו לכנסת. היא נציגת הימין האידיאולוגי? סילמן, הצטרפה לבית יהודי במועד א, כי בנט נטש, נהייתה חכ בזכות הקולות של בן גביר, אז במועד ג, הכירה לו טובה בזה שהיא סייעה לבנט ללחוץ את רפי פרץ להפר הסכם ולבגוד בבן גביר. על ידי שברגע האחרון חברה לימין החדש של בנט. היא הנציגה לסמוך עליה בכנסת? ישיבות גבוהות, היסדר, מדרשות, אולפנות, קצינים. וזה מה שהצלחנו להוציא מתחת ידינו?
הרפורמי והחילונית הלא שומרת נידה ומחללת שבת
בפרהסיה למרות הבטחה | 18-09-2020 7:02
מפורשת שלה בכל הקשור לשבת היא תכבד את בוחרה מהציונות הדתית ונשמור על השבת בפרהסיה, ולא כך הדבר, וזה כולל את הרפורמי בנט, אין להם שום קשר, חוץ מניצול ציני לרכב על גבי מצביעה הדתיים, כן להכנס לבית הנבחרים על חשבון אחרים, עשו ועושים רק נזקים מהרגע שכבשו את הבית היהודי ברמאות וקניית קולות בכסף מחרדים וכך גברו על אורלב, בפעם הבאה הם יתרסקו לרסיסים, זה וודאי, איך אישה ואיש חילונים רמאים נוכלים גנבים כולל מהבית היהודי 11 מיליון ש'ח ועל זה הקימו את ימינה אחרי שהפסידו בימין החדש, אין לשניהם שום כבוד עצמי בושה כלפי הציבור שהטיב עמם, כל עוד הם יהיו בראש הימינה שהוא שמאלה רבים מהציונות הדתית לא יבחרו בהם גם בשל טיב יחסיהם הבעייתי ביותר, זה כולל אנשים מהתנחלויות, יבחרו לאגודה ש'ס והליכוד ולא לשני נוכלים רמאים גונבי מסמכים וכספים, בראש הימינה שהיא שמלאה שני חלאות עם קבלות, מה שלא יעשה החוק איתם יעשה בע'ה הקב'ה
כניסה לבית...
דוד | 16-09-2020 17:58
כניסה לבית הניבחרים
3
קיצור תולדות נפתלי...
בנט מנהיג הרפורמים | 16-09-2020 13:24
קיצור תולדות נפתלי בנט חבירה לבית יהודי, 12 מנדטים, ואוו, חבירה לאיש השמאל יאיר לפיד, שיכרון כוח, 8 מנדטים, רפורמי, מתווה הכותל, ביזוי רבנים, הקמת הימין החדש, ביזוי והשתלחות בכל דתי לאומי שלא ליברל, לא עובר את אחוז החסימה, חוזר בעזות מצח לבקש את הנהגת הציבור, 7 מנדטים, 6, 5, ולבנאדם הלא יציב והמעורר בנפשו הזה קוראים מנהיג הציבור הדתי לאומי.. יותר מתאים מנהיג הרפורמיים
4
חייבים להתעורר ולהפגין...
א.צ. | 16-09-2020 14:09
חייבים להתעורר ולהפגין על השחיתות השלטונית הפסקת הבנייה בהתנחלויות על הרמיינ בסיפוח הכושל על המטוסים שהוהטחו על הצוללות וכך בנט יגיע לשלטון כרוה''מ ולא כסמרטוט של נהנתניהו
5
צבועה (תרתי משמע).
הצבעתי עבורם | 16-09-2020 14:34
הרי אלמלא רעייתי היא היתה מזמן בליכוד. עכשיו עלה לה שוב השתן בעיקבות הצלחת בנט.
6
היית מספיק באופוזיציה...
לוי | 16-09-2020 15:08
היית מספיק באופוזיציה וגם שרת המשפטים ולא עשית כלום. תפסיקי וליילל וצייץ. תעשי. לא קיבלתם תפקידים מכובדים, אז קיבלתם החלטה להישאר בחוץ וכעת אתם בוכים. חלאס. הגעתם לבית היהודי, פרקתם אותו, השארתם חובות והתלוננתם שברבנים כובלים אתכם. הקמתם מפלגה ולא הצלחתם לעבור את אחוז החסימה. חברתם שוב לבית היהודי ולאיחוד ודרשתם, ברוב חוצפתכם את ההנהגה ואף פניתם לאותם רבנים שעליהם התלוננתי, ולמרות הכל לא הבאתם את מס המנדטים שהבטחתם. אני לא מצליח להבין למה ממשיכים להצביע לכם.
ימינה
aya | 20-09-2020 1:30
לא ברור מאיפה החוצפה של שניהם. שני חתרנים מחפשים קולות כדי לשבור את מפלגת הליכוד, חושב שהוא ראויי להיות ראש ממשלה ומקווה שלא ילכו אחריהם ויאמינו ללוקשים שלהם. ממש חסרי בושה
7
מסר מוושינגטון: תתחילו לארוז
מעשיהו מחכהלו | 16-09-2020 15:44
לגבי הפיצויים כבר תדונו בקרוב עם ביידן וגנץ
אתה חולני...
קברן | 16-09-2020 17:25
אתה חולני ללא תקנה, מהשינאה שלך אתה תמות ותגיע אלי,אני אפר את ההלכה ואקבור אותך בעמידה, למה? שכל מי שיסתכל על המצבה שלך יגיד מי החמור הקבור כאן
8
האשה שפתחה בורדל...
אשה מיותרת | 16-09-2020 16:41
האשה שפתחה בורדל עם אפי נווה והורידה את מינוי השופטים והשופטות לזנות, מטיפה מוסר על ערכים.
9
ברגע שתינתן לך...
רן | 16-09-2020 16:58
ברגע שתינתן לך אפשרות להיכנס לקואליציה טון הדיבור שלך ישתנה.צבועה
10
ציפ ציפ ציפ...
דדי | 16-09-2020 16:59
ציפ ציפ ציפ כמה את מצפצפת המנדטים שאת ובנט מיתהדרים הם על העץ מנדטים סופרים בקלפי,ולא בסקרים,אז תפסיקו לחיות באופוריה כי הכזבה יותר גדולה,תיסתפקו ב4 מנדטים וזה יותר מדי,א ו פ ו ז י צ י ה , שם מקומכם מיתנשאים על העם
11
מה ?
עמדה | 16-09-2020 17:07
של בנט ושקד בקשר לכת הלא טובים
12
איילת, אם נפתלי...
נאוה | 16-09-2020 17:43
איילת, אם נפתלי רוצה להיות ראש ממשלה, הוא חייב להעיף אותה ואת סמוטריץ. הם שניהם עול על צווארו הציבור הכללי לא יצביע לאיילת המנוולת אשר חברה לעבריין אפי נווה וטימאה נורמות של תהליך מינוי שופטים עם מינויים הזויים.. של שופטת שהמומחיות שלה לא היתה במשפטים והיא נכשלה במבחני ההסמכה, אך עברה את המבחן של אפי נווה... לא יאומן שאיילת שקד עדיין בפוליטיקה. סמוטריץ מסוכן לבנט ברמות שבנט אולי אפילו לא מתחיל להבין ...כי כל הישג של בנט תמיד יהיה שם האשמדאי הזה סמוטריץ כדי לחרב !... זכרו את דבריי...הכל צריך להתנהל על-פי סמוטריץ והוא אדם קיצוני וקנאי.. עבור בנט זה נקרא להכניס ראש בריא למיטת מיתה !
13
עוד מעט הסוף...
גל | 16-09-2020 17:47
עוד מעט הסוף של המפלגה המושטנת שלכם .
14
איילת שקד יודעת...
טליה | 16-09-2020 17:55
איילת שקד יודעת רק לצייץ מקומכם יישאר באפוזיציה מגיפת הקורונה הרי תיעלם ומה המצע שלהם
... ...
המצע שלהם הוא לזרוק את מילות הבאז "ערכים" ו"ימין אידאולוגי" בכל הזדמנות | 16-09-2020 22:06
...
15
התחילו עים השתויות...
ימני אמיתי | 16-09-2020 21:16
התחילו עים השתויות הקנאים בימינה על הקלדת הפנימו ימינה זו המפלגה האמינה שאין נוכלים כמו שיש במפלגות שס וליכוד רק איך לעשות כסף מהעם בנט המלך ראש הממשלה הבא
16
שקד ובנט וצימוטריץ...
ליכוד ניק מאוכזב | 16-09-2020 21:19
שקד ובנט וצימוטריץ לא צריכם את הליכוד רק הליכוד צריך את ימינה עוד ילכו על 4 לימינה בנט ראש ממשלה הכי מתאים
17
כול ההודעות במיקלדת...
ימני | 16-09-2020 21:20
כול ההודעות במיקלדת של יאיר ועוצמה לא יעזור בנט המלך של העם
18
כשתסכימי לקצץ בפנסיה...
השקדיה נובלת | 16-09-2020 21:23
כשתסכימי לקצץ בפנסיה שלך תחזרי אלי גברת שקד.
19
נתמקד בהצעה לחוק...
משה גרינוולד | 16-09-2020 22:01
נתמקד בהצעה לחוק אחד לפני האחרון , על המזל שלך,אף חד לא שמע לך, היית מחזקת את בגץ. עכשיו כ שרת המשפטים לשעבר, לא נלחמת, לא עמדת באמת מה צריך , נתת קצת הרבה ליטופים וקצת עשית, כולנו חשבנו וואוו ,אבל ברגע שאוחנה נכנס לתפקיד הזמני , ידע בדיוק מה לעשות, לא פחדן, מרוכז במה צריך לגרום ל איזון,ולא ל עוד בניה של מעגלים של ממשלה בתוך שלוכות במשרדים של היועמשים והתובעים, שופטים . מה לא ?הכל. הטעות של בנט,זאת היום הבחירה בך, לדעתי התפקיד שאת יכולה להתחבר אליו הוא שרת החינוך. אני לא רוצה לפגוע בך,אך זאת האמת. וכדאי לכם לרדת מהסוס, אולי תקבלו 7 ל 8 מנדטים. ל 12 ולא 20.
20
לא אמיתי, ימינה...
אחד שיודע | 17-09-2020 1:12
לא אמיתי, ימינה צווחים ומטרללים, הליכוד והחרדים מטפלים במשבר הקורונה
21
המצביעים החילוניים שלה...
רק חילוני טיפש ואובדני יצביע לחילונית המחמד של מפלגת ימינה | 17-09-2020 3:21
המצביעים החילוניים שלה לא יוכלו ליסוע לטיול בשבת ברכב על חשבון משלם המיסים ואחכ להעלות את התמונות מהטיול בשבת לפייסבוק כדי שכולם יוכלו לראות מהי צביעות.
22
כדי לראות את...
לא מפליא שהיא לא רואה את הסתירה | 17-09-2020 3:34
כדי לראות את הסתירה צריך קצת שכל ויושרה אינטלקטואלית. בין חילוניות לכפייה דתית יש סתירה מובנית. מי שהצביעה בעד חוק המרכולים הצביעה בעד כפייה דתית ונגד חילוניות.
23
⁹ההסכם עם האמרויות...
דין דין | 17-09-2020 12:54
⁹ההסכם עם האמרויות והויתור על הסיפוח פרושו מדינה פלסטינית יש המשכיות להסכם אוסלו.ימינה פקחו עיניכם.
24
גיברת שקד השלום...
niv gvili | 17-09-2020 19:11
גיברת שקד השלום יותר חושב מריבונות
25
למה לא מפגינים??
אמיר | 19-09-2020 17:25
למה ימינה לא מפגינה כי אתם גוש ימין?! אתם פועלים נגד האזרחים. אני הצבעתי לכם כי חשבתי שאהיה סיפוח, ביבי שיקר ובגד! שיקר על הסיפוח ובגד שמכר בחשאי נשקים מטוסים ובנינו גם צוללות. כל עוד אתם תתמכו בביבי ולא תלכו עם מתונים כמו גנץ לפיד אפילו מהליכוד יש מספיק ראויים כמו ברקת וסער. כל לא תעשו את זה בריש גלי את ובנט לא רלוונטים
ימינה הפכה לליכוד...
שמעון כרמי | 21-09-2020 11:07
ימינה הפכה לליכוד 2 . הכל נשען על נפתלי בנט !! בנט הינו אדם ביצועיסט .. חכם ... ומתאים מאוד להנהיג את המדינה. השבחים להם הוא זוכה בתקופה האחרונה ..מצביעים באימון שהעם נותן בו .. ולכך הוא צריך יותר להאמין בעצמו כדי להתמודד ישירות מול ביבי לראשות הממשלה .. זה מצופה ממנהיג לעשות צעד קדימה שמעון
26
למה חברה לפמיניסטיות...
מיכאל | 20-09-2020 7:17
למה חברה לפמיניסטיות הקיצוניות בחוק הפללת לקוחות זנות ?
27
אילת שקד צבועה...
שרי | 21-09-2020 16:34
אילת שקד צבועה הכי גדולה הליכוד הוא מעלייך כלבה