תיעוד: תקיפות חיל האוויר בעזה. צפו - סרוגים

תיעוד: תקיפות חיל האוויר בעזה. צפו

דובר צה"ל מפרסם תיעוד מתקיפות חיל האוויר הלילה בתגובה לירי הטילים על שדרות ועוטף עזה. אמש נפצע אדם באשדוד מטיל שנחת במרכז העיר. מצבו קשה. צפו

תיעוד: תקיפות חיל האוויר בעזה. צפו
  (צילום: עופר צידון/פלאש90)

דובר צה"ל מפרסם הבוקר (רביעי) תיעוד מתקיפות חיל האוויר הלילה בתגובה לירי הטילים על שדרות ועוטף עזה. אמש נפצע אדם באשדוד מטיל שנחת במרכז העיר. מצבו קשה.

אמש (שלישי) בעיצומו של טקס חתימת הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, נשמעה אזעקת צבע אדום באשקלון ובאשדוד.

לאורך הלילה, 13 שיגורים נוספים נורו משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שמונה ייורטו בידי כיפת ברזל, השאר נפלו בשטחים פתוחים, לא היו נפגעים.

עוד באותו נושא

'הסכם אברהם': זה המסמך המלא שנחתם בבית הלבן

ראש העיר שדרות, אלון דוידי, התייחס לשיגורים לשדרות במהלך הנאום בוושינגטון ואמר: "ברכות למדינת ישראל על השלום עם האמירויות ובחריין. עידן חדש נפתח", אך הוסיף, "מצד שני, לא מוזר שכמדינה, המחבל היחיד שחוסל בעזה בגלל ירי רקטות בשנתיים האחרונות היה זה שירה על ביבי באשדוד? מברוק על השלום ביבי, אבל מה עם החיים של ילדי שדרות ועוטף עזה? לא מגיע להם לישון בשקט כמו כולם?".

במטח הראשון על עבר אשדוד נפצעו 2 בני אדם מרסיסים, בהם גבר בן 62 במצב בינוני עם פציעות מרסיסים בפלג גופו העליון וגבר בן 28 במצב קל עם רסיסי זכוכיות בגפיים ו- 4 נפגעי חרדה, כולם פונו לבית החולים אסותא בעיר.

חובשי רפואת חירום במד"א שחר אדרי ואהרון ויינשטיין סיפרו: "כשהגענו, במקום הייתה המולה וראינו הרס. 2 נפגעים שכבו, גבר בן 62 שסבל מפגיעות רסיסים בגפיים ובחזה היה בהכרה מלאה וכאוב. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. גבר נוסף בן 28 סבל מפציעות קלות מרסיסי זכוכית ולאחר טיפול ראשוני במקום פינינו אותו לבית החולים במצב קל. טיפלנו בארבעה נפגעי חרדה נוספים ופינינו גם אותם להמשך טיפול בבית החולים."

ההסכמים לא שווים את הדיו בו הם נכתבו

במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב ומסוקי קרב של צה״ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועה. במהלך התקיפה הותקפו כעשרה יעדי טרור במפעל לייצור אמצעי לחימה וחומרי נפץ, ומתחם צבאי המשמש לאימונים וניסויי ירי רקטי של ארגון הטרור חמאס. בגיחה נוספת תקף צה"ל תשתית תת קרקעית של ארגון הטרור חמאס.

מדובר צה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך הלילה. צה״ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

חמאס מסר אמש כי "הסכמי נרמול היחסים בין ישראל לבין איחוד האמירויות ובחריין לא שווים את הדיו שבו הם נכתבו" אמרו. "העם הפלסטיני, אשר מחויב להמשיך את המאבק עד השגת זכויותיו המלאות, יתמודד עם ההסכמים האלה כאילו הם אינם קיימים בכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מטוסי חיל האויר...
גבי | 16-09-2020 20:48
מטוסי חיל האויר תקפו יעדים שונים ביניהן מתחם לאימוני ירי וטילים . החמס יורה על המתחם הזה וגם אנחנו יורים על המתחם הזה. ראש הממשלה נחשף בקטע הזה במלוא ערוותו.
2
הכל חארטה צהל...
ניסים אוסדון | 16-09-2020 23:00
הכל חארטה צהל יורה על ערימות חול כאילו הוא הגיב,אבל במציאות ישראל איבדה מוזמן את כל ההרתעה.
3
כמה מיתחמים יש...
צפוני | 17-09-2020 20:18
כמה מיתחמים יש להם אפשר לחשוב שהם מעצמה צבאית הכל חרטה אין הרוגים זה קשקוש!!!
4
התמונה הפוכה. שזה...
גורגון | 22-09-2020 10:49
התמונה הפוכה. שזה אירוני, כי גם הדעות שלכם מהוות תמונה הפוכה מהמציאות