גנץ: "זהו יום חג; להביא את הפיוס גם בינינו" - סרוגים

גנץ: "זהו יום חג; להביא את הפיוס גם בינינו"

למרות שנשאר בבית ולא טס לוושינגטון, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ מפרגן: "החתימה על ההסכם הערב היא לא פחות מיום חג למדינה"

גנץ: "זהו יום חג; להביא את הפיוס גם בינינו"
  (צילום: תומר ניוברג\ פלאש90)

ראש הממשלה החליפי ושר הבטחון בני גנץ, שנשאר בארץ ולא טס לוושינגטון, הגיב לחתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, ואמר: "עם ישראל מתפלל לשלום, רודף שלום ומבקש שלום. החתימה על ההסכם הערב היא לא פחות מיום חג למדינה. מוטלת עלינו האחריות והחובה להביא את רוח הפיוס הזאת גם פנימה, בינינו".

שר התשתיות יובל שטייניץ: "הישג היסטורי למדינת ישראל והישג אישי לבנימין נתניהו. ההסכם עם האמירויות מחזק את החזית האנטי איראנית, יתרום לשיתוף הפעולה האזורי בתחום הכלכלי ויפתח שער להסכמים דומים עם מדינות רבות בעולם הערבי. אני מקווה שזה לא יעצבן את ידידי מהשמאל, אבל ייתכן שפרס נובל לשלום נמצא בדרך".

שר הבריאות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני יולי (יואל) אדלשטיין התייחס לחתימת ההסכם עם איחוד האמירויות ובחריין ולירי הרקטות מעזה:

"יש מבקשי שלום ויש את אלו המחפשים מוות ומלחמה. תמונה אחת מוכיחה היטב מי הם העמים החפצים בשלום לעומת ארגון הטרור חמאס שמבקש לזרוע הרס וחורבן. ההסכם היום מוכיח: מי שמושיט לנו יד לשלום, נשיב יד בחזרה בנפש חפצה. למי שמבקש מלחמה צריך להשיב באגרוף ברזל.

אני מחזק את ראש הממשלה בנימין נתניהו ומברך אותו על ההסכם החשוב שנחתם היום. יחד עם זאת לא נוותר על הריבונות, היא הכרח קיומי עבור עם ישראל. כשחלמתי בכלא בסיביר על ארץ ישראל לא היה קו ירוק ומעבר לו, הייתה מדינה שדאגה לכל אזרחיה ולא הפלתה לרעה את החלוצים שלה. אנחנו שמחים על השלום ואוהבים את ארץ ישראל שלנו!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו