"לרשום את דירת השרד בניו יורק על שם מדינת ישראל" - סרוגים

"לרשום את דירת השרד בניו יורק על שם מדינת ישראל"

בעקבות עיכוב כניסת משפחת ארדן לדירת השגרירים בשדרה החמישית בניו יורק, תנועת אומ"ץ הגישה עתירה שנייה הדורשת את העברת הבעלות על הדירה לידיה של מדינת ישראל

"לרשום את דירת השרד בניו יורק על שם מדינת ישראל"
  הדס פורוש/פלאש 90

תנועת אומ"ץ הגישה אתמול (שני) עתירה לבג"ץ, בה היא דורשת התערבות מיידית בעניין העברת רישום דירת השגרירים בניו יורק לבעלות מדינת ישראל.

בעתירה, שר החוץ, גבי אשכנזי, נדרש להשיב מדוע נמנע עד היום מלרשום על שם מדינת ישראל את הדירה שנרכשה על ידי משרד החוץ, ומדוע לא ביטל עד היום את רישום הדירה על שמו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

עוד באותו נושא

תנועת אומ"ץ: בתל אביב לא שומרים על ההנחיות

בעבר פנתה התנועה למשרד החוץ, ליועמ״ש ולשר החוץ אשכנזי והצביעה על אי סדרים מהותיים, לטענתה, בעניין רישום דירת שרד בניו יורק שעדיין רשומה על שמו של נתניהו, שהיה שגריר ישראל בניו יורק לפני 33 שנה – אך כלל הפניות לא נענו.

בתנועת אומ"ץ מוסרים: "רק לפני מספר ימים התבשרנו כי הנהלת הבניין בשדרה החמישית בניו יורק, שבו נמצאת דירת שגרירי ישראל באו"ם, עיכבה את כניסתה של משפחת ארדן לדירה בטענה כי רק הבעלים הרשום שלה בנימין נתניהו יכול להתגורר בה"..

"העתירה שהוגשה בפעם השנייה הינה עתירה מתוקנת למתן צו על תנאי וצו החלטי המורה לרשום את הדירה במנהטן על שם מדינת ישראל ולבטל את הרישום על שם בנימין נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אז לביבי יש...
אם אפשר להוציא עוד משהו , מהלימון הסחוט שנקרא מדינת ישראל , אז למה לא ..... זו תמצית מהות הנאשם ביבי ... | 15-09-2020 17:32
אז לביבי יש גם דירה בניו יורק .... וגם היא על חשבוננו ... משמח לשמוע ...
2
אנחנו נקבל גשם...
רון | 15-09-2020 19:03
אנחנו נקבל גשם של פלאפל לפני שהנאשם מבלפור יחזיר רכוש גנוב של מדינת ישראל
3
מימה מיתפרנסים? אוכלי...
מנחם | 15-09-2020 20:30
מימה מיתפרנסים? אוכלי הנבלות אומץ? אוכלי חינם חולה נפש,מקבלים כסף מהקרן להשמדת ישראל כל היום רק לשון הרע,הוצאת דיבה,שהשנה הבאה תהיה לכם שנה של מחלות קשות ביותר ולכל מי שמוציא דיבת הארץ,