ארגון בתי הכנסת: עדיף לא להתפלל בבתי הכנסת - סרוגים

ארגון בתי הכנסת: עדיף לא להתפלל בבתי הכנסת

בעקבות אישור הממשלה להתפלל בבתי הכנסת במהלך הימים הנוראים תחת הגבלות, בארגון בתי הכנסת מגיבים: "אנו קוראים לציבור להעדיף להתפלל במרחב הפתוח גם בימים אלו"

ארגון בתי הכנסת: עדיף לא להתפלל בבתי הכנסת
  יונתן זינדל/פלאש 90

ארגון בתי הכנסת מגיב היום (שלישי) למתווה המאפשר להתפלל בבתי הכנסת במהלך הימים הנוראים, תוך המלצה שלא לקיים את התפילות בבתי הכנסת.

על פי הארגון: "מיליוני מתפללים ברחבי הארץ עומדים בפתחם של חגי תשרי מול מציאות מורכבת ולא פשוטה. ממשלת ישראל אישרה אמש מתווה מורכב לפעילות בתי הכנסת אשר מבדיל בין ימי הסגר לימי ראש השנה ויום הכיפורים בהם הותר לציבור גדול יותר לקחת חלק בתפילות בהתאם למגבלות ברורות".

עוד באותו נושא

הרב שמואל אליהו: איך לשמוע שופר למרות הסגר?

"למרות זאת, אנו קוראים לציבור להעדיף להתפלל במרחב הפתוח גם בימים אלו. התחלואה הינה גבוהה ביותר ושהייה במשך זמן רב בחלל סגור, תוך כדי שירה ותפילה בקול רם של ציבור המתפללים עלולה, בחלק מבתי הכנסת, להוות גורם סיכון משמעותי".

לדברי הארגון "על כן, עלינו לנקוט משנה זהירות ולהעדיף גם בימי ראש השנה ויום הכיפורים תפילה במרחב הפתוח. זאת תוך קיצור זמן השהייה המשותפת בתפילות על מנת להקל על ציבור המתפללים.

עוד מוסיפים: "הן בתפילה בבית הכנסת והן במרחב הפתוח יש לדאוג לממונה קורונה שיהיה אמון כל העת על שמירת ההנחיות על ידי המתפללים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו