ראש מועצה מהשומרון הצטרף למפלגת דרך ארץ - סרוגים

ראש מועצה מהשומרון הצטרף למפלגת דרך ארץ

ראש מועצת אורנית שבשומרון, ניר בר טל, הויע על הצטרפותו למפלגת דרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר: "יועז וצביקה הוכיחו שהדרך שלהם, הם בדיוק מה שהמדינה צריכה בכל החזיתות"

author-image
ראש מועצה מהשומרון הצטרף למפלגת דרך ארץ
  (צילום: ללא קרדיט)

שבוע אחרי הצטרפותו של ראש העיר שהם, גם ראש מועצת אורנית, ניר ברטל, מצטרף למפלגת 'דרך ארץ'.

ברטל הוא טייס במיל' בחיל האוויר ובעל ניסיון עבודה וניהול במשרד האוצר. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

יו"ר דרך ארץ, שר התקשורת יועז הנדל, בירך על הצטרפותו של ברטל ואמר: "ניר הוא אחד הקולות הבולטים במועצת יש"ע, פרגמטי ורציני. ניר בא לקדם את עם ישראל ומדינת ישראל ואני שמח שהוא מתחבר לדרך שלנו, של דרך ארץ. ברוך הבא".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חה"כ צבי האוזר, אמר: "ניר הוא שותף מלא לראיית העולם של דרך ארץ. גם הוא רואה לנגד עיניו את הצורך לאחד וללכד את עם ישראל ולהתמקד במטרה אחת – להפוך את ישראל למקום טוב יותר לחיות בו. ברוך הבא ובהצלחה לכולנו!"

ברטל עצמו אמר: "החיבור לדרך ארץ הוא נכון וטבעי. משבר הקורונה הוכיח עד כמה חשוב הקשר בין השלטון המקומי למרכזי, כדי להתמודד עם האתגרים העומדים לפנינו".

עוד באותו נושא

ראש העיר שהם מצטרף למפלגת 'דרך ארץ'


4

"יועז וצביקה הוכיחו שהדרך שלהם, היושרה והערכים, הם בדיוק מה שהמדינה צריכה בכל החזיתות. בבטחון, בתקשורת ובפוליטיקה – ובפרט כשמנעו בחירות רביעיות ומיותרות. אני כבר מרגיש בבית", אמר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו