סהר שיטרית היא בעלת מותג לכיסויי ראש שמצאה את עצמה עושה חושבים מחדש במהלך הקורונה. ירידי האופנה לקראת החגים שהייתה רגילה לקחת בהם חלק לא התקיימו השנה והקשר האדוק עם הלקוחות הפך לוירטואלי בזכות החנות האינטרנטית שעלתה לאוויר עוד בטרם הגיח הוירוס לחיינו.

"הכי כיף לי בעולם לראות את הלקוחות שלי מתקשטות עם המטפחות שלי וכל כך מתרגשות מהן, זה גם מה שהכי חסר לי עכשיו בתקופת הקורונה, אני פחות נפגשת עם הלקוחות פיזית ואז אני לא רואה את ההתרגשות על הפנים. למרות ההודעות שאני מקבלת והפירגונים הגדולים זה מה שהכי קשה לי בתקופת הקורונה" מספרת שיטרית לסרוגים

סגול אלקטרוני
צילום: שחף מרגלית

לפנ כשנה שיטרית הצטרפה למרחב הוירטואלי עם האתר ww.Saharshitrit.co.il עליו היא מברכת עכשיו כשהמסחר הופך להיות דיגיטלי כמעט באופן מוחלט. בניגוד לשיטת המצליח שנראת בהרבה אתרים מגזריים, הקולקציה של שיטרית מצולמת על-ידי אנשי מקצוע מובילים מה שמשפר את חווית הקניה של מי שמטרתה להתחדש במטפחת וגם לקבל השראה לסגנונות קשירה שונים.

אוהבת צבע וסטיילינג
צילום: שחף מרגלית

"הקניה האינטרנטית לא הפכה אותי לפחות נגישה ללקוחות, אני עדיין זמינה לבקשות כמו צילום תמונות מהחנות או בקשות להחלפות" מבטיחה שיטרית.

מטפחות לא צריכות לעלות יקר

תקופת הקורונה מביאה עסקים רבים לערוך מבצעי חיסול ומכירות ייחודיות, שטרית מספרת שאחת הסיבות שגרמו לה להתחיל עם העסק מעבר ליצירתיות היה הרצון להעניק לנשים אפשרות להתחדש במטפחות במחירים שפויים.

"אני לא חושבת שמטפחות צריכות לעלות מאוד יקר, להפך צריך שהן יעלו מחיר שפוי בכדי שיוכלו לפאר כל בגד. כל בגד בעיני צריך לפחות 2-3 מטפחות וזה לא יכול לעלות יותר יקר מהבגדים עצמם ברוב המקרים. המטרה שלי היא להביא מגוון גם לאירועים וגם ליום יום להשתמש בבדים טובים ושכל אחת תוכל להנות"

לאתר Www.Saharshitrit.co.il

לא חייב להיות יקר
צילום: שחף מרגלית