יונינה לסרוגים: "בחופה הכול היה מהמם-לרגע לא חשבנו שייגמר כך"

יונינה לסרוגים: "בחופה הכול היה מהמם-לרגע לא חשבנו שייגמר כך"

הצמד יונינה ששרו בחופתה, של ד"ר שירלי אלמסי שהתמוטטה בחתונתה ונפטרה אמש - מספרים בראיון לסרוגים על הרגעים האחרונים וההלם שהגיע אחריו. "כואבים ובוכים יחד עם המשפחה..היתה עוד תקווה שניפגש שוב בסעודת ההודיה"

"בחופה היה מהמם, לרגע לא חשבנו שייגמר בטרגדיה"
  (צילום: מתוך יוטיוב)

פטירתה של ד"ר שירלי אלמסי (34), שהתמוטטה לפני כשבוע וחצי בחתונתה כתוצאה מאירוע לבבי, הותירה רבים המומים וכואבים. מי שהספיקו לשמוח איתה ברגעיה האחרונים ולנגן בחופה שהסתיימה בטרגדיה, היו הצמד יונינה שעדין מתקשים לעכל את המקרה המצער.

"בחופה הכול היה מקסים ומהמם. לרגע לא חשבנו שככה הערב יכול להיגמר", סיפרו יונינה לסרוגים "לא היתה לנו היכרות אישית איתם. הם פנו אלינו לפני כחצי שנה, ואז הגיעה הקורונה והם החליטו להעביר את החתונה לגינה".

יוני ונינה טוקייר משחזרים את הרגעים השמחים שחוו יחד עם שירלי ז"ל ומשפחתה: "זו היתה חופה מהממת ומאוד מרגשת. הם זוג כל כך יפה, שניהם קרנו ממתיקות.. שרנו להם שיר מקבלת שבת ולווינו את כל טקס החופה ואז עזבנו הביתה בתחושה טובה, של איזה ערב מתוק".

מתי נודע לכם שהכלה שהכנסתם לחופה, התמוטטה?

"רק למחרת בבוקר ראינו הודעה מהדי-ג'יי והסאונדמן שנשארו שם עד הסוף וסיפרו לנו איך הערב נגמר. היינו בשוק. זה היה כזה דיסוננס לבין החוויה הקסומה שאנחנו יצאנו איתה, לבין הטרגדיה של איך הערב הזה הסתיים".

"היתה תקווה שניפגש בסעודת הודיה"

האשפוז הטרגי של ד"ר שירלי ז"ל, שפורסם בכל כלי התקשורת – הוביל אלפים להתפלל לרפואתה של שירלי. גם יונינה, התפללו וקוו לטוב "אחרי ששמענו על האשפוז, היינו בקשר עם החתן ואמרנו לו שאנחנו לא מפסיקים לחשוב על שירלי ומתפללים למענה. התקווה היתה שניפגש בסעודת הודיה ויהיה איזה שהוא נס. אבל לצערי זה לא קרה", מספרת נינה טוקייר.

יש משהו שתרצו למסור למשפחה?

"אנחנו כואבים ביחד איתם. יש זמנים שנשארים ללא מילים ובאמת פשוט כואב הלב.

פגשנו תחת החופה זוג מאיר כלכך. כשפגשנו את שירלי, הרגשנו כמה היא בן אדם של "תוכו כברו". התמימות, היופי והחיוך קרנו ממנה. מתפללים שתכלה שנה וקללותיה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הם דתיים עלק...
טל | 14-09-2020 0:55
הם דתיים עלק