נתניהו תומך בסגר מראש השנה לכל תקופת החגים - סרוגים

נתניהו תומך בסגר מראש השנה לכל תקופת החגים

מסקנות הישיבה המצומצמת הן, כי אין מנוס מסגר כמעט מלא לכל תקופת החגים. ראש הממשלה וראשי מערכת הבריאות תמכו, קבינט הקורונה יכונס בשעה 14:00 כדי לאשרר את ההחלטה

נתניהו תומך בסגר מראש השנה לכל תקופת החגים
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

מהישיבה המצומצמת עולה הצהריים (חמישי) כי אין מנוס מסגר כמעט מלא החל מערב ראש השנה למשך שלושה שבועות, זו עמדת הבכירים בהתייעצות לקראת כינוס קבינט הקורונה בצהריים.

בדיון השתתפו שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר הפנים אריה דרעי וממונה הקורונה הפרופ' רוני גמזו. ראש הממשלה הודיע במהלך הישיבה כי הוא תומך בהגבלות החריפות לכל תקופת החגים, הוא ביקש לכנס את מליאת הממשלה עוד הערב לאחר ישיבת קבינט הקורונה כדי לאשרר את ההחלטה. במידה וההצעה תתקבל, תתקיים הצהרה מיוחדת של ראשי מערכת הבריאות.

עוד באותו נושא

סגר מלא, ריסון או רמזור: כל התרחישים לחגי תשרי


3

פרויקטור הקורונה רוני גמזו  טען כי "יש הרמת דגל אדום של מערכת הבריאות לגבי היכולת לטפל במימדי תחלואה כאלה לאורך זמן", ואילו ראש המל"ל מאיר בן שבת התריע כי "אם לא נחליט על הגבלות שייכנסו לתוקף תוך כמה ימים תהיה התפרצות מעריכית של תחלואה".

המשמעות של הטלת סגר מלא היא עוצר מראש השנה ועד אחרי שמחת תורה. מערכת החינוך תיסגר בכל הארץ ולא יתקיימו לימודים בין החגים. כל עולם התרבות, הבילוי והפנאי ייסגרו. תפילות יתקיימו רק בחוץ ותפילות בתוך מבנים יתקיימו על פי מגבלות הצבע האדום

חרף הרצון להטיל סגר מלא, 4 אפשרויות למתווה חגי תשרי יוצגו בישיבה על ידי פרוייקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו:

על פי חלופה א' – 'רמזור מהודק', יונהג עוצר בימי החג בלבד. מערכת החינוך תפעל בכיתות א'-ד'. מסעדות ומקומות בילוי ייפתחו רק ביישובים בצבעי ירוק וצהוב בלבד. בנוסף, תפילות ימשיכו להתקיים לפי המתווה הנוכחי לפי מגבלות שני צבעים.

על פי חלופה ב' – 'ריסון מדוד', יהיה עוצר בימי החג בלבד. מסעדות ומקומות בילוי יפעלו במתכונת מצומצמת אך ייסגרו בשעה 17:00 בערב. מערכת החינוך תפעל בכיתות א'-ד'. תפילות יתקיימו לפי מגבלות צבע אדום ברמזור.

על פי חלופה ג' – 'ריסון מהודק' יהיה עוצר בימי החג בלבד, מסעדות ומקומות בילוי ייסגרו לחלוטין. מערכת החינוך תפעל בכיתות א'-ד'. תפילות יתקיימו רק בחוץ. תפילות בתוך מבנים יתקיימו לפי מגבלות הצבע האדום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אבל שיודיעו! שנוכל...
אמא | 10-09-2020 14:21
אבל שיודיעו! שנוכל לעשות קניות!
2
נתניהו אתה שברת את הלב לאמהות
אמיר | 10-09-2020 14:27
מלבד זה שאתה נוכל עבריין ובוגד שמכר נשקים ומטוסים בחשאי, כל דבר אצלך ברגע האחרון.. אתה חסר אחריות ויש לזה משמעות נוראים על נפש האזרחים. אמהות ובכלל משפחות בחוסר וודאות, הילדים בחוסר וודאות הרסת לנו את השמחת חיים! עוד סיבה להצטרף להפגנות בבלפור, עם ישראל לא סובל אותך ואת העבריינים בליכוד
3
מדינת חכמי חלם
ירושלים | 10-09-2020 15:43
טיפשים מטופשים אגואיסטית פוליטיקאים דוחים
4
חלאות אדם. נאצים. סגר מיותר. אשפת אדם
אלון | 10-09-2020 15:55
רק בגלל הסגר המיותר הזה לבד אני אצטרף למפגינים בבלפור. וכמוני לגמרי. וככה כל הימין יצטרף למפגינים בבלפור הטרלול הזה של הסגרים המיותרים והבלוף הזה של תחלואה מצוצה מהאצבע יגרמו סופית להעפתך מהכיסא. נמאסת על כולנו !!!!!!!!!!