השר דודי אמסלם תוקף היום (רביעי) במליאת הכנסת את שר המשפטים אבי ניסנקורן, ואמר כי הוא שיקר לו וכי הדברים לא יפתרו את שתתקיים ישיבה מרובעת בנוכחות שניהם עם ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גנץ.
אמסלם הוסיף כי ניסנקורן מתנהל כאילו הוא הביא את משרד המשפטים מההסתדרות וכי מדובר ברכוש פרטי שלו, כך שהוא מונע אפשרות לחוקק חוקים הנוגעים במשרדו.
עוד באותו נושא
התנצחות בין לוין לניסנקורן: "אל תטיף לנו מוסר". צפועטרה גרמן


MuGPMpDygro0_S35| צילום: (ערוץ כנסת)
אמסלם תתגבר ,נכון שנתניהו הוא פרזנטור או פרסומאי יותר טוב מניסנקורן , אבל אנחנו אוכלים שקרים של ביבי כבר 10 שנים ... והוא מנהל את כל המדינה כאילו היא רכושו הפרטי ... או יותר נכון לא מנהל כלום ...