העוצר הלילי הראשון: אכיפה חלקית, ומעצרים בחתונות - סרוגים

העוצר הלילי הראשון: אכיפה חלקית, ומעצרים בחתונות

שוטרים התפרצו לחתונה בכפר עלוט ובחתונה נוספת בדיר אל אסד נעצרו החתן ואבי הכלה. המשטרה מעדיפה הסברה, וההפרות הנחיות הקורונה מצד הציבור נמשכות בכל המגזרים

העוצר הלילי הראשון: אכיפה חלקית, ומעצרים בחתונות
  צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90

הבוקר (רביעי) הסתיים הלילה הראשון של עוצר שהוכרז על 40 ערים אדומות ויחל שוב הערב בשעה 19:00.

אתמול בשעה 19:00 נכנס לתוקפו העוצר הלילי על ארבעים ערים, יישובים ושכונות אדומות העוצר כולל סגירת ועסקים מהשעה 19:00 בערב ועד השעה 5:00 בבוקר והוא צפוי להימשך בשבוע הקרוב. בנוסף באותן ערים מוסדות החינוך יסגרו.

אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים נפרסו במוקדים השונים לצורך ביצוע חסימות וסיורים במטרה לבצע פעילות פיקוח, אכיפה והסברה של הגבלות התנועה שנקבעו.

עוד באותו נושא

בכיר במשרד הבריאות אובחן כחולה קורונה

מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן אמר בפתח העוצר הלילי: "המשטרה פועלת ליישם את החלטות הדרג המדיני ולכן החל מהערב נפרסו אלפי שוטרים ושוטרות בערים האדומות במטרה לשמור על החוק והסדר. לצד אכיפה אנחנו נתמקד בשיח ובהסברה על מנת לצמצם את התחלואה ונפעל בשיתוף פעולה עם ראשי הרשויות מתוך אמונה שיחד עם האזרחים נוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אני קורא לציבור להישמע להוראות השוטרים וליישם את ההנחיות כי רק ביחד ובשיתוף פעולה נצליח לשמור על הבריאות של כולנו״

מספר חתונות ביישובים במגזר הערבי שתחת סגר פוזרו, ובעלי האולמות נכנסו, ואף עוכבו חתן ואביה של הכלה בחתונה שנערכה אמש בדיר אל אסד. לטענת המשטרה "האירוע התקיים תוך הפרות בוטות של ההנחיות.

חתונה עם מאות משתתפים בחסידות סערט-ויז׳ניץ  נערכה בעיר הכתומה חיפה. באולם סגור עם חלוקת מסכות. בפאב בעיר חגגו במסיבה ללא מסכות וללא ריחוק חברתי.

אמש צמרת משרד הבריאות נכנסה לבידוד בהם פרויקטור הקורונה רוני גמזו ושר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין לאחר שראש המדור לטיפול בקורונה במגזר הערבי, איימן סייף אובחן כחולה קורונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו