הרב בניה נבנצל, בנו של הרב אביגדור נבנצל – רב הרובע היהודי בירושלים – הלך הערב (שלישי) לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני כחודשיים בעת ששהה בבית הכנסת.
הרב נבנצל היה מראשי ישיבת 'חיי משה' בירושלים. בן 57 בפטירתו.
הרב בניה נבנצל אושפז לפני כחודש וחצי בבית החולים לאחר שחלה הידרדרות במצבו הבריאותי, ומאז מצבו הוגדר קריטי.

הרב חיים קנייבסקי שליטא מגיפת הקורונה| צילום: הרב חיים קנייבסקי על מגיפת הקורונה




תגובות
תגידו את זה לציון בוארון הוא טוען שצריך לבוא בבתי הכנסת בהמונים בלי שום הקפדות ושומר מצוה לא ידע דבר רע
המסקנה: בית כנסת מסוכן לבריאות וגורם למוות. באיזה מקום בתורה הצטווינו על בתי כנסת? זה מנהג שהוכנס לאחר חורבן בית שני, כאשר מנהיגי העדה (מנהיגי הדת, פקידוניו של יהווה במינוי עצמם) כאן שם ובעוד מקומות, חששו לאבד שליטה על העדה.
פחות מפגע אחד בקרבנו.
אולי את מפגע?
למה ככה לדבר
תתבייש כך הנאצים אמרו
אני מאוכזבת לקרא תגובות באתר הזה. יש תגובות לא מכבדות. פוגעות ומזלזלות.