נתניהו: "הפכו אזרח למחבל רק כדי לפגוע בי" - סרוגים

נתניהו: "הפכו אזרח למחבל רק כדי לפגוע בי"

לקראת תחילת הסגר הלילי, ראש הממשלה ביקר בבית שמש והזהיר: "אנשים שקוראים לא לקיים את ההנחיות מובילים לאנרכיה". על פרשת אום אל חירן: "הפכו אזרח למחבל רק כדי לפגוע בי"

author-image
נתניהו: "הפכו אזרח למחבל רק כדי לפגוע בי"
  (צילום: אוליבר פיטוסי\פלאש 90)

רגע לפני כניסת הסגר הלילי לתוקף, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) בבית שמש – אחת הערים שהוגדרה מוקדם יותר כאזור מוגבל. לאחר שנפגש עם ראש העיר עליזה בלוך, נתניהו נושא כעת הצהרה לתקשורת התייחס למגבלות הקורונה החדשות שאושרו בממשלה.

"אין תחליף לבחינה מהשטח. פגשתי כאן את מנהיגי העיר וחברי המועצה כדי לשמוע את כל הדברים" אמר בפתח דבריו. "באתי לשטח לבית שמש, שהוגדרה כעיר אדומה – כדי לדבר על דבר אחד: איך מחזירים אותה לעיר ירוקה ומטפלים בבעיות שלהם גם אחרי הקורונה. יש פה צוןת שמחוייב לקידום העיר, זה מאד מרשים אותי ומניע אותי ואת חבריי לעזור".

"פוליטיקאים חסרי אחריות מובילים לאנרכיה"

"אני באתי לחבק את התושבים ואת כל אזרחי ישראל" הבהיר נתניהו. "אני יודע שאנחנו עוברים זמנים לא קלים. אנחנו נעבור את זה יחד אם נפעל יחד".

לדבריו, "ישראל נמצאת במצב כלכלי סביר יחסית, בהשוואה למדינות האחרות – מצבנו הרבה יותר טוב. בכלכלה מצבנו סביר, למרות שעדיין יש הרבה מה לשפר. גם במספר החולים הקשים מצבנו יציב, ובתמותה אמנם יש עלייה, אבל שוב – בהשוואה למדינות אחרות, המצב שלנו טוב. אבל מה שאמרתי לא תקף לעד, כי כל העולם מותקף בגל שני של קורונה".

עוד התייחס לקריאות הח"כים מהאופוזיציה אמש שלא להקשיב להנחיות הממשלה. "אני אומר זאת לכל אזרחי ישראל. אנחנו חייבים לשמור על הנחיות משרד הבריאות, זה צעד ההכרחי להצלחה" הבהיר נתניהו. "פוליטיקאים חסרי אחריות שקוראים לציבור לא לקיים את ההנחיות ולא לציית לכללים שמנסים לאכוף – הם פשוט מובילים לאנרכיה, לתחלואה קשה ולפטירות".

"הנחיתי לקדם בדיקות בזק שיאפשרו את קטיעת שרשראות ההדבקה" ציין. "אני משוכנע שכך נעבור בהצלחה את הקורונה".

"רוצה להביע התנצלות למשפחת אלקאין"

עוד התייחס לפרסום של עמית סגל בנוגע להתנהלות הפרקליטות והמשטרה בתיקי נתניהו. "התגלה שיש כאן חקירות פוליטיות, מזוהות מהרגע הראשון" אמר. "תפירת תיקים במטרה להפיל ראש ממשלה מכהן, כי לא מצלילים להפיל בדרכים אחרות".

בהמשך ראש הממשלה אמר על אירוע הדריסה באום אל-חירן כי "ביררתי 3 פעמים משלכת המפכ"ל שזה היה דריסה מפיגוע טרור. אני רוצה להביע התנצלות למשפחת אלקאין שאבי המשפחה נהרג" אמר. "אמרו שהוא מחבל, אתמול התברר שהוא לא מחבל. אתמול התברר שבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ולפגוע בי. לא נתניהו – לא חוקרים. טוב לנתניהו – קוברים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
די. לא מאמינים לאף מילה של נתניהו. ישראבלוף.
אזרח מודאג | 08-09-2020 18:28
נתניהו בפאניקה והורס כל חלקה טובה. לא מאמינים לו בגרוש. שיתפטר מיד.
2
המשטרה הסמולנית הרגו...
ליכודניק סרוג | 08-09-2020 18:55
המשטרה הסמולנית הרגו הבדואי בשביל לפגוע בביבי המלח.
3
אתם אנשי שמאל-בנט...
סרוג | 08-09-2020 19:06
אתם אנשי שמאל-בנט בפאניקה כי שוב האמת לצד נתניהו. בנט המגלומן שמוכן לחרב את המדינה בפאניקה.. בנו האחראי הגדול לכך שאין רב לימין מאפריל 19, רב שהיה מפרק את בגץ ומחזיר את השפיות.
. תפרק את...
אטאיסט | 09-09-2020 8:28
. תפרק את הבגץ , את המשטרה, את הפרקליטות , את המוסד, את האקדמיה, את התקשורת, את השבכ, את אלה מימין לביבי ואת אלה משמאל לביבי. כי לשיטתך כל אלה אחראים לחוסר השפיות. שאלה לא שפויה. חשבת אולי שהכתובת לחוסר השפיות נמצאת דווקא בבלפור?
ביבי הוא לא ימין וגם החרדים לא
אממממ | 08-09-2020 19:28
ביבי הוא לא ימין וגם החרדים לא. עכשיו בכלל ביבי נהפך ליקיר עיתון הארץ
4
נו באמת. באום...
טפל ועיקר | 08-09-2020 19:14
נו באמת. באום אל חיראן ההנחה הראשונית הייתה שהדורס מחבל. עד היום יש ויכוח. מה קשור לנתניהו ? והחקירות נגדו לא תפירה ולא בטיח. השאלה היחידה שיש לשאול : האם יש בתיק ראיות או לא. אף חוקר לא המציא ראיות. או שהראיות קיימות או שלא. תן לבית המשפט לברר.
5
האם ביבי מאמין בעצמו לשטויות שהוא פולט????
אממממ | 08-09-2020 19:31
האם ביבי מאמין בעצמו לשטויות שהוא פולט????
6
נוכל מקריח ושקרן....
נוכל | 08-09-2020 19:34
נוכל מקריח ושקרן. מי שהפך אותו למחבל ורץ לספר לטראמפ שהיה פיגוע זה אתה וארדן.
7
נתניהו קלאסי -...
שי | 08-09-2020 19:43
נתניהו קלאסי - הכל קשור אליו, ואם זה לא קשור אליו, זה לא מעניין אותו. עכשיו גם ניכס לעצמו את מותו של אלקאין. עד שאימץ כלב, לא שמע על היחס הגרוע לכלבים. עד שנחקר במשטרה, לא ידע שהמשטרה מגינה על עצמה יותר משהיא מגינה על האזרחים גם אנשי הימין יודעים- אם אין לך איך לאיים על נתניהו, לא תקבל כלום אולי אם חוח ידבק בקורנה, יגלה שסגר זה דבר חשוב ועדיף לא להתקפל בפני כל מני שותפים פולטיים. וגרך אגב - היחידים שקראו לא להשמע להוראות היו חברים בקואליציה! עד כדי כך שלא היתה ברירה ונאלצו לשנות את ההוראות!
8
קול דמי אחיך
דניאל בגוב העריות | 08-09-2020 19:47
נתנהיו מסית כמו שהסית עד שרבין נרצח. אבל עכשיו הצעקות מכלות את שפיותו. ויאמר מה עשית קול דמי אחיך צעקים אלי מן האדמה. (בראשית ד י)
9
זה היה ארדן...
רון | 08-09-2020 20:05
זה היה ארדן שהודיע בשידור חי שמדובר בפיגוע טרור כשהגופה עוד הייתה חמה, אבל הביבי סומך על עדר מצביעי הליכוד הנבערים שלא יזכרו כלום
10
אז ביבי טוען...
התוהה ולא רואה | 08-09-2020 20:07
אז ביבי טוען ששמאלנים הורגים ערבים כדי לחתור תחת ראש הממשלה שבניגוד להבטחת לא פינה את אום אל חיראן, הקפיא בנייה בישובים, ועצר את הסיפוח???
11
עונש מיותר
חסוי | 08-09-2020 20:45
למה עונש לילדים ולאמהות???מדוע לא בתי ספר???....אין הגיון!!!!
12
איזה נוכל חסר בושה
עמיר | 08-09-2020 20:59
לא שזה יפריע לחבורת המשרתים הסמרטוטים של עמית סגל ושותפיו לנסות לפזר כל מיני קשקושים כדי לסייע לנוכל.
13
אגודת שקרנים,התקבצו ובאו...
יוגל | 08-09-2020 23:10
אגודת שקרנים,התקבצו ובאו יחדיו קבוצת שקרנים בשם החוק והצדק.ירו האיש חף מפשע שהוגדר בן עוולה על לא עוול בכפיו.מפכל שקרן וחצוף,מתנשה ומעליל עלילות.לכו בקשו סליחה ממשפחה שאיבדה את יקירה.חבורה של צדקנים .
, אם...
המילה אחת : טירוף | 09-09-2020 6:36
, אם במשטרה סברו שהאיש דרס שוטר כפיגוע - הדבר נעשה כדי לפגוע בנתניהו ???? מה הקשר ? טענת נתניהו היא טירוף מוחלט. קונספירציה הזויה. זה שנתניהו, ארדן ואחרים כולל אלשייך, לא המתינו לסיום החקירה במחש ( שמסקנותיה שונות ממסקנות המשטרה ) וטענו שהאיש היה מחבל - זו בעייה שלהם. אבל קונספירציה נגד שקרניהו ???
14
ביבי מלכלך על...
ליכדניק אמיתי | 08-09-2020 23:11
ביבי מלכלך על בנט מהפחד שקם מנהיג אמיתי לא נוכל בנט מלך
15
אנחנו באמת במקום...
יוסי | 09-09-2020 1:19
אנחנו באמת במקום טוב במלחמה בקורונה מול מדינות העולם. מקום ראשון בעולם בתחלואה מקורונה. באמת מגיעה לביבי מדליה.
16
ביבי מאבד את...
ביבי , השקרים , הקונספרציות , ואיבוד השפיות , ההצגה הטובה בעיר ... | 09-09-2020 6:12
ביבי מאבד את שפיות דעתו ... מעכשיו כל פאשלה של המשטרה , ויש הרבה , שטויחה וטוטאה מתחת לשטיח , וגם כאלה יש הרבה , תעבור עיבוד מחודש , בעזרת חבורת הנוכלים אוכלי החינם המקיפה אותו , ותהפוך לעוד קונספרציה נגדו .... מה הקשר בין הפשלה של אום אל חיראן שביבי היה מהראשונים להדהד אותה , או ג'ודי ניר מוזס , שמסוכסכת עם אחיה עשרות שנים ... לחקירות ביבי ... בקרוב יספרו לנו שכל הטיוחים בנושא האתיופים או היד הקלה על ההדק כלפי פגועי נפש או אוטוסטים , בעיקר ערבים כמובן , גם הם חלק ממזימת הענק נגד ביבי ...