נתניהו: המפגינים בבלפור סוגרים את הטלפונים - סרוגים

נתניהו: המפגינים בבלפור סוגרים את הטלפונים

ראש הממשלה טען ש"אנחנו רוצים למנוע ולדחות את הסגר", ואילו הפרויקטור גמזו התנצל בפני החברה החרדית, וסירב ללכת הביתה: "מי שחושב שאני מתפטר לא מכיר אותי, אני הולך קדימה"

author-image
נתניהו: המפגינים בבלפור סוגרים את הטלפונים
  (צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90)

במהלך ביקור במפקדת הקורונה בבסיס פיקוד העורף, אמר הערב (שני) ראש הממשלה נתניהו: "פוליטיקאים מנצלים את המגפה לצרכים פוליטיים". גמזו התנצל בפני החברה החרדית, וסירב ללכת הביתה: "מי שחושב שאני מתפטר לא מכיר אותי, אני הולך קדימה".

נתניהו הסביר את הדחייה בסגר: "החלטנו לאור מצב התחלואה הגבוה לנקוט צעד לבלימה, סגר על ארבעים ערים אדומות. לפי החוק חייבים להיוועץ איתן ולשמוע כל אחת ואחת. לכן היה צורך בעוד 24 שעות להשלים את המהלך" ואמר כי "נביא לממשלה תוספת תקציב של 11 מיליארד שקלים כדי לעזור לעסקים בישראל".

עוד הגיב לטענות על נתוני ההדבקה, והאשים כי במהלך הפגנות השמאל מול מעונו בבלפור "המפגינים סוגרים את הטלפונים", אמירה שעוררה סערה מצד הארגונים.

על התרחיש לסגר בחגים, אמר הפרויקטור רוני גמזו: "סגר מלא הוא פתרון שאנחנו לא רואים אף מדינה כמעט נוקטת". על הסגר הלילי המתוכנן: "זה קשה לי, לקבינט ולכולנו – אבל אנחנו צריכים לנצח את הקורונה. מתנצל בפני החברה החרדית אם היא הרגישה שאנחנו מסמנים אותה. אפשר לנצח, הממשלה אחידה. אני מקבל גיבוי, שאף אחד לא יחשוב אחרת".

מתנצל בפני החרדים, לא מתפטר

גמזו מתנצל בפני החברה החרדית "אם היא הרגישה שאנחנו נגדה, ערים אדומות זו רק דרך להיאבק במגפה" וסירב ללכת הביתה: "מי שחושב שאני מתפטר לא מכיר אותי, אני הולך קדימה".

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס לטענות לאפליה: "אני מבין את זכות היסוד להתפלל, למחות ולהתחתן. אני לא לועג לזה. אבל מה עם הזכויות של אנשים בקבוצת סיכון, מבוגרים, אנשי צוות רפואי שכבר שבועות נופלים מהרגליים?" והבהיר: "אי אפשר לבקש שמספרי החולים יהיו נמוכים ובאותו זמן שהכל יהיה פתוח".

ואילו שר הביטחון בני גנץ  אמר כי "היעד שלנו הוא לקטוע את שרשרת הדבקה, להכניס לבידוד למינימום האפשרי בהתאם לתקינת משרד הבריאות. השיח שלנו עם הרשויות חשוב ובגללו העיכוב קרה – היישום בשטח צריך לפגוש את המציאות".

עוד אמר כי "הסכים עם רה"מ שנושא הכלכלה חשוב והדברים מתכתבים עם השלכות בריאותיות קשות וגם חברתיות. אנשים נכנסים לדיכאון וזה לא פשוט. אני חושב שאנחנו צריכים לפתוח את הכלכלה ואנחנו צריכים לצאת מיד בקתציב לשנת 2021, אי אפשר להסתכל רק בטווח הקצר. חייבים להישמע להנחיות, ומרידה היא לא הפיתרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
אוסנת מארק גילתה את החיסון לקורונה .
מוטי | 07-09-2020 19:37
פשוט לכבות טלפונים !
2
הנוכל המקריח משקר...
חבל | 07-09-2020 19:46
הנוכל המקריח משקר ומזיע, מזיע ומשקר. הבלוף נחשף. לא מנהיג,יחצן סוג ב, תעמולן ותו לא.
פשוט חבל...
קרדי | 07-09-2020 20:25
פשוט חבל כי אתה ארכי נוכל, בטוח שההורים שלך דפוקים, ומהורים דפוקים יוצא ילד דביל,וחסר שכל,אז בהמה תסתום את הגו'רה שלך,
3
משהו לא מסתדר לי
חוקר סלולר מרחביה | 07-09-2020 20:11
איך זה שאני לא מצליח להוציא הודעות ושיחות באזור בלפור בזמן ההפגנות? אני נאלץ להשתמש בטלפון הקוי שלי כי מרוב עומס על הרשת הסלולרית לא יוצאות ממני הודעות. וסתם שאלה - מה עושים אנשים בבית הכנסת בשבת? משאירים טלפון פתוח? איך מאכנים את מיקום החולים בחברה החרדית בשבתות ובחגים?
בהית כנסת...
יחי | 08-09-2020 19:46
בהית כנסת יש הגבלת משתתפים, במחאה לא. אנחנו לא מדברים על פושעים אלא על אזרחים שומרי חוק. המוחים שומרי חוק וגם המתפללים. המוחים מתקהלים, המתפללים לא, המוחים ללא טלפונים כדי שלא יגלו אותם, המתפללים באמת שוקלים לקחת טלפון- לא כדי לדבר-אלא כדי שאם הם נחשפו לחולה- הם ידעו. הבדל משמעותי
4
אין ולא יכולה...
"סוגרים את הטלפונים"? דמגוגיה בגרוש | 07-09-2020 23:02
אין ולא יכולה להיות חובה חוקית לרכוש טלפון סלולרי, לשאת טלפון סלולרי בכל עת ולהפעיל טלפון סלולרי בכל עת.
צודק
אבא | 10-09-2020 14:29
מי שמסכן אותנו זה נתתניהו הבוגד שמכר מטוסים בחשאי, מי שמסכן אותנו זה מפלגת הליכוד שהכל בלאגן ומתנהלת בזמן משבר כמו מאפיה. נתניהו עם הליכוד הביתה!!!!
כלומר- הוא...
אמא | 08-09-2020 19:44
כלומר- הוא צודק. התווכחת על משמעות ולא על המציאות , אז הודית במציאות. טוב, לגבי פרשנות, לך יש זכות ללכת ללא טלפון, לי יש זכות להמשיך לנשום. לא רוצה טלפון - זכותך, אל תתקהל עם עוד אנשים - כי אתה פוגע בזכות שלי לחיות
5
שקרן נוכל. להזכירך, לך אין בכלל טלפון..מדוע?!
נאוה | 07-09-2020 23:58
כדי להסוות את המסרים שלך, להעבירם דרך אנשים אחרים.. דרך מעגלים קרובים, דרך אישתך, דרך בן הבליעל שלך, מפיץ ההסתה מבית היותר שלך.... וואלה אנחנו סוגרים את הטלפון?! תוכיח יא שקרן עבריין !!! תעוף לנו כבר מהעיניים טפיל !
6
טיפים לעשיית תשובה
קהילת הרמח"ל | 08-09-2020 4:02
עבודת המידות. בואו ונחליט שבעה עד ראש השנה לא נכעס על שום דבר. הכעס הוא עבודה זרה כיוון שמשמעותו, שהאדם סובר, שאם הוא היה מנהל את עניניו, היתה המציאות נראית אחרת, ויוצא שחו חולק על הנהגת ה'. שתפו.זכו את הרבים
7
תפסיק לקשקש. ...
ישרא | 08-09-2020 12:49
תפסיק לקשקש. לא סוגרים טלפונים. תפסיק לזרות חול בעיני העם הזה. לך הביתה ,איבדת את דרכך מזמן. אתה כולך הצגה עלובה
8
שקרן כרוני. ראשית...
אחד | 09-09-2020 16:02
שקרן כרוני. ראשית גם גוגל וגם חברות הסלולר מזהים בבלפור עומס כבד של מכשירי טלפון בזמן ההפגנות. גם הפצת הפייק ש 150 שוטרים חלו לא קדורה להפגנות. הם חלו בארוע פנימי של המשטרה ובמקומות אחרים. רק העבדים הנרצעים של הקיסר מאמינים לכל שטות שיוצאת מפיו