נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הגיב היום (שני) לקריאתו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שלא להישמע להנחיות הממשלה להתמודדות מול הקורונה ואמר כי קריאה לאי ציות אזרחי פוגעת בעקרונות המבטיחים את שלום הציבור.
ריבלין: "ההתמודדות עם מגפת הקורונה היא מאבק של כולנו, יחד. קריאות לאי ציות אזרחי פוגעות בעקרונות המבטיחים את שלומנו, ואת שלום הציבור כולו, במיוחד ברגעי משבר. מנהיגים – אופוזיציה כקואליציה, אנא, הזהרו בדבריכם".
עוד באותו נושא
גנץ נגד ליברמן: "הקורונה לא פה כדי להעביר מנדטים"אריה יואלי, עטרה גרמן

מוקדם יותר, ליברמן תקף בחריפות את התנהלות הממשלה אל מול משבר הקורונה, זאת על רקע הלחץ החרדי שהוביל לביטול הסגר בערים האדומות והחלפתו בסגר לילי בלבד.
בדבריו בפתח ישיבת הסיעה אמר כי הוא "מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה".

ליברמן ישיבת סיעה| צילום: לא להקשיב להוראות, ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו
תגובות
כל הכבוד רובי. הפעם היה לך אומץ כשמגיע לך כבוד אנו מגישים את הכבוד על טס של זהב