ליברמן קורא לציבור: לא לפעול לפי הנחיות הממשלה - סרוגים

ליברמן קורא לציבור: לא לפעול לפי הנחיות הממשלה

בעקבות דחיית ההחלטה על הסגר בערים האדומות, יו"ר ישראל ביתנו אמר כי הוא "מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה". לדבריו, "אנו שומעים אינספור דיבורים על סגר - אבל מה שדרוש זה סדר"

author-image
ליברמן קורא לציבור: לא לפעול לפי הנחיות הממשלה
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

קורא למרד: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף בחריפות את התנהלות הממשלה אל מול משבר הקורונה, זאת על רקע הלחץ החרדי שהוביל לביטול הסגר בערים האדומות והחלפתו בסגר לילי בלבד. בדבריו היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה אמר כי הוא "מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה".

בימים האחרונים מדינת ישראל נמצאת באנדרלמוסיה. אנו שומעים אינספור דיבורים על סגר – אבל מה שדרוש זה סדר" טען ליברמן. "לא יכול להיות שהחלטות קריטיות, כמו דחיית תקציב, פתיחת שנת הלימודים, או מגבלות בערים אדומות מתקבלות ברגע האחרון. שום דבר לא מתקבל באופן מסודר הכל בשלופים וכתוצאה מלחצים ומקומבינות.לא יכול להיות שאזרחי מדינת ישראל יהפכו לבני ערובה של דרעי, ליצמן וגפני".

לטענתו, "החלטות קבינט הקורונה לא מתקבלות על סמך נתונים מדעיים, לא בשקיפות ולא באופן הגיוני. למעשה, נתניהו הקריב את בריאות הציבור על מזבח שמירת הקואליציה, ולכן כל ההחלטות שמתקבלות הן החלטות בלתי חוקיות בעליל".

עוד באותו נושא

"מנהיגי החרדים אמרו לי: 'תטיל עלינו הגבלות'"


7

"אני מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה" אמר. "יתרה מזאת, אני קורא לשלטון המקומי לקחת אחריות, למנות פרויקטור משלו ולנהל את המשבר לבד. הממשלה נכשלה כישלון חרוץ. בסופו של דבר מי שנמצא בחזית, מי שניצב מול הציבור יום יום אלו ראשי הערים".

"הממשלה איבדה את אמון הציבור והיא לא ראויה לו, ולכן הדרך לטפל בבעיה כרגע זה באמצעות השלטון המקומי. יש לבטל את קבינט הקורונה, וברמה הממשלתית לרכז את כל הנושא בידי צה"ל ופיקוד העורף" סיכם. "בנוסף, ערב ראש השנה חייבים להודיע על הורדת המע"מ ב- 10%, מ-17% ל-7% עד ראש השנה הבא, על מנת להגביר את הצריכה הפרטית. אלו הצעדים שהייתי נוקט היום".

יו"ר הכנסת יריב לוין אמר בתגובה כי "הצטערתי מאוד לשמוע את הדברים שאמר יו״ר ישראל ביתנו, ח״כ ליברמן. כמנהיגי ציבור חלה עלינו חובה לנהל את הוויכוח הדמוקרטי בינינו באופן ראוי תוך שימוש בכל הכלים הפרלמנטרים, אך קריאה לאזרחים לעשות איש הישר בעיניו, באופן שייצור אנרכיה ויסכן את הבריאות של כלל אזרחי המדינה- היא חסרת אחריות. זהו ההיפך מהדוגמא האישית ומהמנהיגות הנדרשים מכולנו כדי להתגבר ביחד על המשבר״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יש לעצור אותו...
דוד | 07-09-2020 14:53
יש לעצור אותו מיד ולהביאו אל בית המשפט ולהאשימו בסעיף המרדה, האיש חולה וחייב להכניעו בכל מחיר,לא יתכן שניבחר ציבור יקרא לאזרחי ישראל למרד מול החוק,והרועץ יושב לו במזגן בסלח א דין ומגחך
2
ליברמן ההסתה נמשכת
רמי | 07-09-2020 14:59
ליברמן מסית נגד הממשלה. במדינה אחרת היו תולים אותו בכיכר העיר..........
ביבי בגד!...
אורן | 07-09-2020 15:51
ביבי בגד! מכר נשק מטוסים וצוללות בחשאי, מעניין מי יותר מזיק... לחשוב
3
הזדמנות של חולדאי לנתק את גוש דן מהפריפריה
הגיע הזמן | 07-09-2020 17:07
.