שלטים בעיר החרדית: "תודה, ביבי. הגיע זמן בנט" - סרוגים

שלטים בעיר החרדית: "תודה, ביבי. הגיע זמן בנט"

הזעם של הציבור החרדי על ראש הממשלה בנימין נתניהו, עולה מדרגה. אחרי שהחליט על סגר בערים החרדיות, ואחרי ביקורו של בנט בעיר אלעד, נתלו שלטים: "תודה, ביבי. הגיע זמן בנט"

שלטים בעיר החרדית: "תודה, ביבי. הגיע זמן בנט"
  (צילום: אינסטגרם/עמית סגל)

בזמן שראשי הציבור החרדי זועמים על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההחלטה להטיל סגר על הערים החרדיות, שר הבטחון לשעבר, נפתלי בנט, זוכה לתמיכה בערים החרדיות, בחלקן הוא ביקר היום בכדי לבחון פתרונות חלופיים למאבק בקורונה.

לקראת הביקור בעיר אלעד, נתלו שלטים ברחבי העיר עם תמונה של בנט עליהם נכתב: "תודה ביבי, הגיע זמן בנט".

פרשן חדשות 12, עמית סגל, שהעלה את התמונה לחשבון הטלגרם שלו כתב: "איתות לנתניהו: לקראת ביקורו של בנט באלעד, גורמים חרדיים מאורגנים בשלטים שנועדו לגרום לנתניהו לחשוב שנית אם כדאי לו להטיל סגר".

בנט הגיע היום לעיר אלעד ואמר: "אני מסייר בערים ביתר עילית, בני ברק וכאן באלעד, ואני רואה שהציבור החרדי מתנהל למופת. עם כיסויי פנים יותר משראיתי בכל עיר אחרת. והממשלה מצידה מאשימה את החרדים, סוגרת את החרדים ושוכחת מהחרדים. אם רק ינהלו דיאלוג עם הציבור החרדי יוכלו למצוא פתרונות לצמצום התחלואה ולהגברת הפרנסה".

בנט הוסיף: "במקום זה הפתרון כרגע של ממשלת ישראל – לא מסתכלת על האזרחים עצמם, לא סופרת נכון, סוגרת עסקים מבלי לתת מענה פרנסתי, מונעת משכירים ללכת לעבודה מבלי לתת להם איזה שהוא פיצוי. ככה לא בונים אמון. אני קורא לממשלה להפסיק להתעסק בפוליטיקה קטנה, להתחיל לטפל באזרחים כדי שנוכל לצאת מהבוץ הזה".

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, אמר: "אין הרבה אנשים שמוכנים להסתכל עלינו בימים כאלו. נוח מאוד לאנשים מבחוץ לשים עלינו את הכורת ולהודיע – יהיה סגר או אין סגר. אבל הנה מגיע עוד איש אכפתי שיש לו פה ציבור ואכפת לו מהעיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עוד לא הוחלט על סגר..יש דיונים
לוי | 06-09-2020 16:49
עם ראשי המפלגות החרדיות.
בשלטון הכופרים אין אנו....
חושן | 06-09-2020 23:07
הרב הגאון רבי ציון בוארון שליטא זקן הדיינים הספרדים בהכרזה דרמטית: לא נסכים לכפות עלינו מסכות ושתי מטר בבתי הכנסת דהיינו אנחנו לא נסכים לכפות עלינו להישמע להוראות קבינט הקורונה וזה כולל שמירת מרחק שתי מטר ומסכות ונימק הואיל וברור שכל מטרתם היא אך ורק עקירת תורה ותפילה מישראל. בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגר בערים אדומות, בהם הערים החרדיות בני ברק, בית שמש, אלעד, וביתר, וכן ההגבלות על הישובים רכסים ועמנואל וכן לקראת ימי ראש השנה ויום הכיפורים והחגים הבעלט וההגבלות על בתי הכנסת ומוסדות התורה. בהמשך לקו התקיף והברור שנקט הגאון רבי ציון בוארון מהרגע הראשון של התפרצות 'ווירוס קורונה' לפני חצי שנה, בישראל, לפיה אין להגביל או למעט בשום אופן את היכלי התורה הישיבות ובתי הכנסת, אלא צריך להמשיך כרגיל בכל מוסדות התורה והתפילה. בערב שבת האחרונה (פרשת כי תבוא) הכריז הגאון רבי ציון בוארון בבית מדרשו שבשכונת בית ישראל בירושלים, דברים ברורים ונחרצים כדלהלן: לא נסכים לכפות עלינו להישמע להוראות קבינט הקורונה דהיינו שמירת מרחק שתי מטר ומסכות, הואיל וברור שכל ההגבלות האלה הן אך ורק להרס בתי הכנסת, לחלל הדעת, ומטרתם- עקירת תורה ותפילה מישראל חו. למותר לציין כי לדברים הברורים והחד משמעיים של הגרצ בוארון יש השפעה רבה על הציבור הספרדי בכלל ובני התורה.
2
עד
כמה ? | 06-09-2020 17:35
חרדים קצריי רואים , - יכולים לטעות ולהטעות ! ; - שמאל ישתמשו בבנט להדיח את ביבי . יתנו לו לחגוג חודש חודשיים ש ל ו ש ! יתפרו עליו גם תיק . ידיחו אותו . יעשו פה פלילי שתינע כל סוטייה !
3
אלעד עיר השקר.....
לאה | 06-09-2020 18:01
אלעד עיר השקר.. בטח תלו את זה הבית היהודי .. בחסות...
4
בנט בדרכים קייש...
דורי | 13-09-2020 13:45
בנט בדרכים קייש עד אילת מדבר עם כולם