המשנה לראש העיר אלעד לשעבר: "אין סיבה מוצדקת לסגר"

המשנה לראש העיר אלעד לשעבר: "אין סיבה מוצדקת לסגר"

המשנה לשעבר לראש העיר אלעד, אומר לסרוגים כי תושבי העיר מאוכזבים מהתנהלות הממשלה. לדבריו, "כבר חווינו סגר אחד בערב פסח, בעלי העסקים נפגעו קשה, סגר נוסף זאת מכת מוות לעיר"

author-image
בכיר באלעד: סגר יהפוך אותנו למדגרת קורונה

לקראת החלטות קבינט הקורונה, שי נתן, לשעבר המשנה לראש העיר אלעד, אומר לסרוגים בעקבות הכוונה להטיל סגר על עירו: "תושבי העיר מאוד מאוכזבים מהתנהגות הממשלה, אין שום סיבה מוצדקת לסגר".

לדבריו, "אם היו מראים מדוע הסגר מוצדק, היינו מקבלים זאת באהבה, כי המטרה היא להוריד את התחלואה בעיר. מתוך 300 חולים באלעד שני שלישים לא נמצאים פה. אין שום סיבה לפגוע בפרנסה של אנשים, אין שום סיבה לפגוע בעבודות שלהם. אנחנו בערב חג, כבר חווינו סגר אחד בערב פסח, בעלי העסקים נפגעו קשה, סגר נוסף זאת מכת מוות לעיר".

עוד באותו נושא

גמזו מגיב: "אני מקבל ארטילריה מאורגנת"


10

יהיה פה מרד? לא תקבלו את זה?

"אני לא יכול לדבר בשם כל התושבים, רוב התושבים הם שומרי חוק, אני מאמין שאם הממשלה תחליט אנחנו נבצע. יחד עם זאת אנחנו מאבדים את אמון הציבורים, רק תושבים שילחמו יד ביד ינצחו את הנגיף הזה. עם הציבור לא איתנו לא נצליח.

המדינה מאבדת את שיתוף הפעולה גם של הרשויות וגם של הציבור. הציבור לא טיפש. היה סגר בחודש יוני ואחר כך הנתונים עלו, שיענו האם סגר יוריד את התחלואה ולא יצור מדגרות קורונה. אנחנו יודעים שהתחלואה קוראת יותר בבתי הספר, צריח להילחם איפה שיש את הבעיה.

החלטת קבינט הקורונה להטיל סגר על ערים ערביות וחרדיות שנמצאות בתחום האדום של תכנית הרמזור, מוציאה מהחרדים איומים במרד ואי ציות.

ראשי ערים אדומות עברו שימוע לפני ההחלטה להטיל סגר על עירם שתועבר לשרי הקבינט. ברשימת הערים כרגע: אום אל-פחם, אלעד, בני ברק, טירה, כפר קאסם, ביתר עלית, עמנואל. וכן שכונות במזרח ירושלים: עיסאוויה, א-טור, א-שייח, באב א-זהרה, שייח ג'ראח וואדי אל ג'וז, שכונות בבית שמש (רמת בית שמש א' ורמת בית שמש ג') ושכונות בלקיה.

השימוע נערך בעקבות כך שחוק הקורונה קובע לקיים התייעצות עם ראש רשות לפני שמחליטים להטיל עליה סגר ולעדכן אותם בהחלטה. זאת לקראת ישיבת השרים שצפויה להתקיים ב16:30.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
צודק בהחלט!! ...
אלעדידושקה | 06-09-2020 19:04
צודק בהחלט!!
2
לא מצייתים ...
שקרונה | 10-09-2020 12:31
לא מצייתים להחלטות מנותקות. נרודה. יהיה מרי אזרחי