לק מוקה, פרנץ' שחור: המניקור מעיד על בוא הסתיו - סרוגים

לק מוקה, פרנץ' שחור: המניקור מעיד על בוא הסתיו

סנוניות ראשונות לבוא הסתיו הן ללא ספק הידיים שלנו, אלו שבצבעי לק מסגירות באיזה עונה בשנה מדובר. כעת זה הזמן של המניקור השחור עם נגיעות קלות כפרנץ' ונקודות. בואו לראות מי כבר אימצה

לק מוקה, פרנץ' שחור: המניקור מעיד על בוא הסתיו
  צילום: Shutterstock By Dev_Maryna

איך יודעים שהחורף מגיע? קל! לפי המניקור כמובן. בקיץ היו אלו צבעי הפסטל שכבשו את הידיים של נשות ישראל וכעת על אף החום שבחוץ בגזרת הלקים כבר מרגישים את בוא הסתיו עם גווני המוקה שמככבים והפרנץ' השחור שמכה שנית.

שילוב של שחור בלק היה בעבר מזוהה אולי עם מראה יותר "ערסי" אך היום נגיעה של שחור בעיגול או פרנץ' על בסיס לק בצבע שמנת, פודרה או מוקה מתקבל כמעודן וקלאסי. מדובר כמובן בשינוי תפיסתי שכן אין ממש הבדל בין הסגנונות. מה שכן, פס דקיק ומניקור עגול יוסיפו רוך למי שחוששת מהתוצאה.

"באופן כללי טרנד הפרנץ' בצבעים שונים מהלבן הקלאסי ועד לשחור זה משהו שנכנס מאוד חזק העונה. המון בנות מבקשות, זה לגמרי IN. שילוב של ניוד ושחור נפוץ גם בפרנץ' וגם בנקודות. הפתעה נעימה שאני מתחברת אליה" מספרת לסרוגים פאר לי גראוכר מניקוריסטית שגם מעבירה סדנאות לעיצוב הציפורן.

זהירות מניקור שחור ממכר

המאיירת רחלי שלו הקדימה את זמנה ואימצה את הטרנד בפסח, מה שהשאיר אותה עם המראה למשך מספר שבועות מרובה בשל סגירת מכוני הקוסמטיקה.

צילום: אינסטגרם

 

יפית פרץ בעלת סטודיו לבניית אתרים הגיעה למשרדי סרוגים ונתפסה בעדשה שלנו עם הסטייל המדובר

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו