מנהיגי חיזבאללה וחמאס נפגשו בלבנון - סרוגים

מנהיגי חיזבאללה וחמאס נפגשו בלבנון

במפגש פסגה נדיר, מנהיגי חמאס וחיזבאללה נפגשו בכדי לדון על האתגרים העומדים בפני הארגונים לאחר שמדינות ערב החלו בנרמול יחסיהן עם ישראל תוך התעלמות מהסוגיה הפלסטינית

מנהיגי חיזבאללה וחמאס נפגשו בלבנון
  צילומים: שאטרסטוק, Hassan Jedi/Flash90

מנהיג ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, ומנהיג חמאס איסמעיל הניה, נפגשו בבירות למפגש פסגה על רקע הנרמוליזציה שהחלה בין ישראל למדינות ערב. כך דווח בכאן חדשות.

על פי הדיווח, הצדדים הסכימו על כך שהקשר בין ארגוני הטרור חזק, וסקרו את האתגרים העומדים בפני הפלסטינים לאחר שמדינות ערב התחילו בנרמול יחסיהן עם ישראל, תוך התעלמות מהסוגיה הפלסטינית.

עוד באותו נושא

מדינה ראשונה עם רוב מוסלמי תפתח שגרירות בירושלים


3

נסראללה והניה נפגשו בבירות, לאחר שזה האחרון הגיע ביום שלישי לבירות לראשונה מזה כ-20 שנים. בין היתר, הניה נפגש עם טרוריסטים בכירים, בהם מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי זיאד א-נחאלה.

אמש דיווחנו כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הודיע בכניסת השבת על הסכם נורמליזציה בין קוסובו וסרביה, במסגרתו התחייבו השתיים להקים את שגרירויות המדינה לירושלים עד חודש יוני.

המשמעות לכך היא שישראל וקוסובו, בעלת רוב איסלאמי במדינה יכוננו יחסים דיפלומטיים. בתוך כך, נשיא סרביה אלכסנדר ווצ׳יץ׳ הודיע היום כי סרביה תעביר את שגרירותה לירושלים עד יולי 2021, וכי עד אז תפתח בה נציגות. זוהי מדינה אירופית ראשונה שתפתח שגרירות בירושלים.

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה
לא ? | 06-09-2020 17:28
עיתויי מושלם ! שיתפוצץ שם מחסן תחמושת : )