יו"ר מפלגת יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד, התייחס הבוקר (חמישי) בהרחבה לדרמה במפלגתו בעקבות הודעתו של חבר הכנסת עופר שלח להתמודד מולו על ראשות המפלגה.
בראיון לתכנית 'דקלוינסון' בכאן רשת ב', אמר לפיד: "זה חלק מהחיים הפוליטיים, לא נעלבתי. אף פעם לא טענתי שהשיטה שלנו היא טובה, אני רק חושב שפריימריז זו שיטה הרבה יותר גרועה. היא השחיתה את הפוליטיקה הישראלית"

נתניהו עימות לפיד דוברות הכנסת| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)
לפיד הוסיף ואמר כי "אחרי השנה האחרונה אני פטור מלהוכיח לאנשים שאני אדם שעומד במילתו, שיש לי עקרונות מברזל. בחרתי לשמור על הערכים שלי במקום לקבל תפקידים"
לפיד התייחס לח"כ עופר שלח שנחשב למקורבו כבר ערות שנים ואמר: "עפר שלח ראוי, הוא איש מוכשר עם ערכים". לפיד הצהיר כי "אשאר במפלגה גם אם ייבחר. יש עתיד היא מפעל חיי".
עוד באותו נושא
חשש ביש עתיד: נתניהו ישתלט על המפלגהחדשות סרוגים

תגובות
עירערו לו את האגו,כשאתה גמד זה בולט,מקוה בשביל כולם שעופר יקח,רק לראות את הגמדון מיתאבד והולך לנוח ליד האבא שלו,ותישקוט הארץ. ............