מיכאל ביטון: עובדים על מציאת פתרון למצפה כרמים - סרוגים

מיכאל ביטון: עובדים על מציאת פתרון למצפה כרמים

השר במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, בסיור במועצה האזורית מטה בנימין: "בימים אלו אנו עובדים על הסדרה של בתים בהתיישבות לפי תקנת השוק, ואנו עמלים גם על מציאת פתרונות למקרה של מצפה כרמים"

מיכאל ביטון: עובדים על מציאת פתרון למצפה כרמים
  (צילום: טל עוז/משרד הבטחון)

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, ערך היום (רביעי) סיור במועצה האיזורית מטה בנימין, יחד עם ראש המועצה, ישראל גנץ ובכירים נוספים מטעם המועצה.

השר ביטון הגיע על מנת לשמוע את התושבים ביישובי המועצה, זאת על רקע פסק הדין של בג״צ בנושא עתידו של מצפה כרמים.

במהלך הסיור אמר ביטון: "אנו חשים אמפטיה גדולה כלפי התושבים ומבינים לליבם. אנחנו לומדים את הנושא לעומק ובפרט את המקרה הייחודי של מצפה כרמים בכדי למצוא פתרונות לסוגיות המורכבות והמאתגרות הללו".

"היישוב הזה נבנה על דעת המדינה ויש לה חובה מוסרית לפתור זאת באופן מהיר. עם זאת, עמדתנו היא שצריך לכבד את הכרעות בית המשפט, ואנו רואים חשיבות בהכרה של בג״ץ בתקנת השוק, עליה אנו עובדים בימים אלו בכדי להסדיר באמצעותה מעמדם של בתים שנבנו כדין ובתום לב".

בשבועות האחרונים הוקם בהתאם להנחיית רוה״מ החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, צוות בראשות השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, ובשיתוף כלל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים.

בימים אלו מגובשת התשתית העובדתית לשם ביצוע בחינה הנדרשת לפי תקנת השוק הקבועה בסעיף 5 לצו בדבר רכוש ממשלתי באיו"ש. לאחר שיושלם ההליך, יבחן הצוות את העובדות ויגבש את המלצתו ליועץ המשפטי לממשלה בדבר התחולה של סעיף 5 במקרים שיובאו בפניו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רוצים פתרון? תפילו את נתניהו.
חיפאי | 02-09-2020 20:52
ואז תוכלו לעלות עם D9 על בגץ המושחת.