שולי מועלם על נתניהו: "אולי יחלק את ירושלים" - סרוגים

שולי מועלם על נתניהו: "אולי יחלק את ירושלים"

יחסי שולי מועלם ונתניהו ידעו בעיקר מורדות. היא כינתה את ההתחמקויות שלו כ"עבודה בעיניים" ובזמן החרבת ישובים תהתה מדוע הוא "משחק במטה פנסוניק ביפן". חזרנו לארכיון

author-image
שולי מועלם על נתניהו: "אולי יחלק את ירושלים"
  צילום: עטרה גרמן, סרוגים

ההודעה המפתיעה של הצטרפותה של חכ"ל שולי מועלם לליכוד החזירה אותנו לארכיון לבדוק איך התבטאה מועלם על הליכוד ועל העומד בראשו בנימין נתניהו.

עוד באותו נושא

חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם הצטרפה לליכוד


39

למי שלא זוכר: מועלם הוצבה במקום השלישי ברשימת הבית היהודי (בראשות הרב הרשקוביץ) בבחירות לכנסת ה-18, בעקבות הפיצול של האיחוד הלאומי והבלאגן ברשימה, ויתרה על מקומה בבית היהודי ואת מקומה תפס אורי אורבך ז"ל. בבחירות לכנסת ה-19 התמודדה בפריימריז והוצבה במקום ה-12 ברשימה המשותפת, ונכנסה על הקשקש עם קולות החיילים. בכנסת ה-20 שובצה במקום ה-9, ונכנסה רק אחרי החוק הנורבגי.

למחרת ההודעה הדרמטית של בנט ושקד על הפרישה מהבית היהודי, הודיעה כי היא מצטרפת מה שנתן ל'ימין החדש' את האפשרות להתפצל כסיעה ולקבל מימון מפלגות ואת החלק היחסי מתקציב הבית היהודי. בנט ושקד הציבו את מועלם במקום החמישי, נמוך יחסית, והימין החדש התרסק בבחירות, כך שאף אחד מהם לא נבחר. בבחירות לכנסת ה-22 עם הקמת ימינה, הוצבה במקום לא ריאלי, כך גם בבחירות לכנסת ה-23.

שולי מועלם נגד הליכוד ונתניהו

במהלך הכנסת ה-20, העלתה מועלם את החוק לביטול תכנית ההתנתקות בצפון השומרון, הצעת חוק שעלתה שוב ושוב, אך טורפדה על ידי נתניהו שוב ושוב כ-15 פעם. גם חוק ההסדרה שנועד להציל את עמונה עוכב על ידי הליכוד.

עוד באותו נושא

שולי מועלם בהתקפה על נתניהו

באותו זמן שיגרה מועלם מכתב עוקצני כלפי נתניהו: "בבית היהודי ובהתיישבות ברור כי אילו סוגיית עמונה הייתה זוכה לטיפול הדומה לזה שתאגיד השידור הציבורי החדש מקבל ממך, היינו מזמן נמצאים במקום אחר."

את ההסדרה בין ישראל לטורקיה, ללא טיפול בסוגיית החללים השבויים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד שנותרו בידי חמאס, כינתה: "עבודה בעיניים"

עוד באותו נושא

שולי מועלם על הבטחת נתניהו "עבודה בעיניים"

בכלל, מועלם תקפה את הליכוד שטירפד מהלכים  מדיניים-ימניים ולא היססה להשוות את נתניהו לשמעון פרס:

על רקע המשברים בין בנט לנתניהו, מועלם בחרה צד, וכינתה את הליכוד חבורה של צבועים

וכמובן חוק ביטול ההתנתקות:

נתניהו משחק במטה פנסוניק ביפן

בעקבות הרס בתים בישוב מעלה רחבעם תקפה מועלם את נתניהו: "רק אתמול הורשע בבית משפט בישראל ראש ממשלה לשעבר שהחריב את היישוב עמונה והבוקר ממשלת ימין מחריבה את בתיהם של יהודים במעלה רחבעם שבגוש עציון. במקום לעצור את הפינוי של שר הבטחון ולדאוג לחיזוק היישוב היהודי בגוש עציון ראש הממשלה משחק במטה פנסוניק ביפן. ההיסטוריה תשפוט".

עוד באותו נושא

מועלם על הבריחה של נתניהו: ההיסטוריה תשפוט

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אעפ"י שיש לף סמרטוט על הראש טוב שעזבת
נאוה | 02-09-2020 12:11
את לא מתאימה לבית יהודי או לציונות דתית! מזל שעזבת למפלגה שרוהמ שלה לא מסוגל ולא רוצה לקיים הבטחות מעולם!!!!! עכשיו נוכל להצביע לבנט (אף פעם לא הצבענו לו) אבל הפעם נצביע להוריד את הנוכל מהשלטון.
2
אז איזה ג'וב ביבי הבטיח לה?
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 02-09-2020 12:28
אז איזה ג'וב ביבי הבטיח לה? וכמה היא נואשת בשביל להאמין לו.....
3
מה הצביעות לעבור...
א.צ. | 02-09-2020 12:32
מה הצביעות לעבור לנוכל הגדול חשבתי שאת אישה ישרה ואמינה שארץ ישראל בראש מעינייך ירושלים תמיד הייתה מחולקת. טוב שעברת למושחת מבלפור
4
לא יאומן איך אנשים כאלוחושבים שעוד יחזיקו מהם
אוי | 02-09-2020 14:10
זה ברור שהאימון נשבר, אבל הם חושבים שאם הוא כבר לא - אז די לשחק אותה אנשים אמינים. זה כבר קרה לעוד כמה בעלי תפקידים. וזה מטורף.
5
ברוך שפטרנו
מ. | 02-09-2020 14:33
אל תשׁוּבִי אל תשׁוּבִי הַשּׁוּלמית אל תשׁוּבִי ושלא נֶחֱזֶה־בָּךְ בַּשּׁוּלַמִּית, כִּמְחֹלַת הַמַּחֲנָיִם: (שיר השירים פרק ז פסוק א)
6
גועל נפש של פוליטיקאית
טל | 02-09-2020 18:11
מעוררת בחילה - אחרי שמכרה את נשמתה לארגוני שמאל רדיקלי שמפרקים משפחות, עכשיו מנסה לצבור פופלאריות בליכוד
מה...
ישראל | 07-09-2020 18:44
מה הקשר שמאל0? בנתיים מי שבוגד זה ראש הממשלה שמכר נשקים ומטוסים למדינות ערב. הגיע הזמן להרגיע שמאלנים משלמים מיסים ועושים צבא ומילואים
7
גברת שולי הצטרפת...
ישרא | 02-09-2020 23:01
גברת שולי הצטרפת לחבורה של תחמנים בראשם ראש הממשלה המסואב שלך. יהיו לך הרבה חברים יקרים כמו ,אוחנה ,זוהר. קרעי. ....