חדשות

שני חמושים חצו את גדר הגבול עם עזה

שני חמושים חצו את גדר הגבול עם רצועת עזה. בחיפוש שנערך עליהם, התגלה כי השניים מחזיקים בסכינים. האירוע בא לאחר שאמש דיווח חמאס על הגעה להבנות עם ישראל להשגת הפסקת אש

שני חמושים חצו את גדר הגבול עם עזה
צילום: אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (Abed Rahim Khatib/ Flash90)

‏לוחמי צה"ל עצרו היום (שלישי) שני פלסטינים שחצו את גדר המערכת בצפון רצועת עזה לשטח ישראל.

דובר צה"ל עדכן כי על הפלסטינים נתפסו שני סכינים ולאחר תחקור בנקודה בה נתפסו, הם הוחזרו לשטח הרצועה.

אמש עדכנו בארגון הטרור חמאס כי הושגו הבנות להפסקת אש עם ישראל: "בסיוע השגריר הקטארי הושגו הבנות להפסקת ההסלמה ועצירת התוקפנות הישראלית".

הוריו של סגן הדר גולדין הגיבו להפסקת האש: "שוב ממשלת ישראל נכנעת לטרור ומותירה את משפחות הנעדרים והשבויים ללא מענה. הבלון הזה עוד יתפוצץ לנו בפנים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
3
patsyrolon
09.05.25

patsyrolon I can't wait to feel the way your presence sets my entire body on fire. Let's explore that feeling together, one slow, deliberate touch at a time, leading to a night we won't soon forget. f1nd me on patsyrolon_mooo_com change _ to dot