נתניהו פתח את שנת הלימודים בהתיישבות ללא התייחסות לריבונות

נתניהו פתח את שנת הלימודים בהתיישבות ללא התייחסות לריבונות

את שנת הלימודים תשפ"א פתחו ראש הממשלה ושר החינוך ביישוב מבוא חורון. נתניהו אמר לילדים כי "בימים נורמלים, היינו מחבקים אתכם. אבל היום לא מותר לחבק, זה השיעור הראשון"

author-image
נתניהו פתח את שנת הלימודים בהתיישבות
  (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוב פותח את שנת הלימודים ביהודה ושמרון, הפעם הגיע יחד עם שר גלנט אל בית הספר 'נטעים' ביישוב מבוא חורון שבבנימין. בביקור השתתפו גם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ויו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד.

עוד באותו נושא

נתניהו לתלמידים: "נחיל ריבונות, נבנה עוד אלקנה"


10

ראש הממשלה הסביר לתלמידים על נגיף הקורונה ועל חשיבות ההקפדה על הכללים והסביר כי "בימים נורמלים, היינו מחבקים אתכם כמו שאתם זוכרים בגן. אבל היום לא מותר לחבק, זה השיעור הראשון, אנחנו אומרים את זה. בכל בוקר צריך לזכור שאי אפשר עכשיו להתחבק, צריך לשמור קצת על מרחק וצריך לשמור על מסכה. כי הקורונה זה כמו חרק קטן קטן, שאי אפשר לראות אותו, אבל אם אנחנו לא נזהרים הוא עובר מאחד לשני".

(צילום: קובי גדעון / לע"מ)

עוד הוסיף רה"מ נתניהו:"אני ראיתי בטיקטוק דברים איומים, אל תעשו את זה. אני רוצה שתתקתקו ספרים. זה יעזור לכם, זה יעזור לכולנו".

שר החינוך יואב גלנט אמר כי "בתום מאמץ מרוכז של כל מערכת החינוך בישראל, בדיוק כפי שהתחייבתי לפני חודשיים. הגננות, המורות, המורים והמנהלים שלנו התייצבו באלפי מוסדות חינוך בכל רחבי הארץ, בכלל המגזרים, וקיבלו על עצמם שוב באהבה את המשימה החשובה כל-כך של טיפוח העוצמה האמיתית של מדינת ישראל – הילדים שלנו".

שר החינוך גלנט בפתיחת שנת הלימודים (צילום: עודד קרני לע"מ)

שנת הלימודים נפתחה בצל משבר בריאותי גדול, אבל עצם פתיחתה היא הישג חינוכי וכלכלי כאחד. כל ילד החוזר לספסל הלימודים, גם בתנאים המורכבים אשר נכפו עלינו, מאפשר להוריו לצאת לעבודתם כרגיל. החזרה ללימודים היא לכן גם הישג כלכלי חשוב עבור כל בית אב ועבור כלכלת ישראל כולה".

בתוך כך, שר הבריאות אדלשטיין אמר בפתיחת שנת הלימודים באפרת: "המשלחת באיחוד האמירויות מסכמת כעת על שת"פ בין המדינות. זה חשוב אבל אין שום סיבה שבעולם שזה יבוא על חשבון החלת הריבונות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
נתניהו חוזר לקושש אצל המתנחלים
חה חה | 01-09-2020 11:23
.......
2
שלא ישכח לירוק עליהם ולבעוט בהם,כהרגלו
בעל נסיון | 01-09-2020 12:08
קיסר הצוללות הסגול יודע היטב איך מתנהגים עם עבדים נרצעים
3
נתניהו היקר
רמי | 01-09-2020 13:01
נתניהו הטוב ביותר לעם ישראל ימשיך להוביל את עם ישראל. ולא יעזור לאף אחד.
ככה מדבר שונא ישראל
אמיר | 02-09-2020 12:02
ביבסטים (ויאיר נתניהו) תלמד לכתוב עברית נכון, פה מדינה היהודים אהבלים. דבר נוסף, עדיף את הרשימה המשותפת מחוץ לקבינט מאשר הליכוד- המפלגה כמו פיגוע מבפנים! אנחנו בזמן משבר חמור מנוהלים על ידי ראש מאפיה שמסתיר מכירת צוללות ומטוסים, לא מעביר תקציב, היחיד שיש לו אינטרס לא למנות מפכל (כבר שנתיים!) וממנה בניגוד להחלטת חברי הליכוד שהלכו והצבעו, משרתים- יס מנים. ככה עושים דיקטטורה, מי שבא לו פוטין שיעוף לרוסיה! אנחנו לא חתמנו על זה. הליכוד כמו פיגוע מפנים עכשיו, היא מזמן מתה עם נתניהו
צודק.הוא מוביל וימשיך להוביל אותו לחורבן גמור
בן דוד מיליונר | 01-09-2020 13:36
צוללות לחגז
4
מנסה לסחוט שוב...
אבי | 01-09-2020 13:24
מנסה לסחוט שוב את הציונות הדתית ויצליח כמובן בזכות ילדי הכאפות שיש בציבור שלנו
5
האדם הזה (ביבי)...
איציק | 01-09-2020 16:40
האדם הזה (ביבי) עובד על כולם ועדיין מאמינים לו
6
בנט לפיד יותר טוב מביבי בהרבה!
שרון גל | 02-09-2020 12:02
ביבי בגד בימין עם ההתייחסות שלו למפלגת ימינה והורדת הסיפוח מהפרק. הבנאדם עשה את כל זה בחשאי כמו גנב. פגע בביטחון מדינת ישראל עם מכירת צוללות ומטוסים. גידל ילד סרסור, העסיק ביודעין מטרידן(נתן אשל) תועבה!תוסיפו לזה שביבי פוגע באזרחי ישראל בכך שהוא היחידי שיש לו אינטרס לא להעביר תקציב בזמן משבר! ולא למנות מפכל שנתיים!. הליכוד כמו פיגוע מבפנים. לפיד הרבה יותר ראוי לשיתוף פעולה, תראה מנהיגות יא בנט! ותעשה מה שטוב לאזרחי ישראל
7
הבדל עצום! בין גנץ לביבי
אבנר בן חיים | 02-09-2020 12:04
איזה הבדל.... ביבי- גידל בן סרסור, מעסיק מטרידן ביודעין (נתן אשל), מתלהם מתקרבן (כמו האנס קצב לפני שהורשע), מסתיר מכירת מטוסים וצוללות, היחיד שיש לו אינטרס לא למנות מפכל ולא להעביר תקציב. לעומת זאת בני גנץ- שירת רוב חייו בצהל, קיבל תמיכה מביבי, איש משפחה, מכבד ולא מתהלם, לוקח סיכונים אדירים עבור אזרחי ישראל (הדבר האחרון שהיה צריך זה להיכנס לממשלה המגעילה הזאת). בני גנץ ראוי פי אלף יותר מביבי! למעשה גם בנט, לפיד, ברקת וסער . הליכוד עם נתניהו מתה, כמו פיגוע מבפנים