הרכבת עוברת מעל הפסים הבוערים מבלון נפץ. צפו - סרוגים

הרכבת עוברת מעל הפסים הבוערים מבלון נפץ. צפו

שריפה פרצה סמוך לפסי הרכבת במועצה האזורית שדות נגב כתוצאה מבלון תבערה. באותה העת עברה הרכבת כשהאש בוערת מתחת ובנס לא נפגע אף אדם. ראש מועצת אשכול: "הטרור ממשיך ומתגבר ומגיע לפתח הבתים שלנו"

הרכבת עוברת מעל הפסים הבוערים מבלון נפץ. צפו
  (צילום: בטחון שדות נגב)

אחר הצהריים (רביעי) התפוצץ בלון תבערה ליד פסי הרכבת בסמוך לעיר נתיבות, במועצה האזורית שדות נגב שהצית שריפה בשעה שהרכבת עברה בדיוק במקום.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול: "גילינו עד כה אורך רוח כדי לאפשר למערכת המדינית ולצבא לפעול למיגור הטרור. אך לצערנו, הטרור ממשיך ומתגבר ומגיע לפתח הבתים שלנו. המציאות בה ילדים חשופים למטעני חבלה ותבערה במרחב הבית והישוב שלהם היא בלתי מוסרית. כראש מועצה זה מדיר שינה מעיני. אני מצפה מראשי המדינה לנקוט בנחישות רבה יותר להבטחת הבטחון של אזרחיה".

עוד באותו נושא

שריפות ובלוני נפץ | צפו: עוטף עזה בוער

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תתקשרי אלי 10...
בנימין | 27-08-2020 11:17
תתקשרי אלי 10 דקות לפני ואני מגיע
2
זה לא נורמלייי!!!...
מזועזעת | 28-08-2020 16:36
זה לא נורמלייי!!! תושבים לא צריכים לחיות בשגרה של שריפות!! באף מדינה בעולם אין כזו כמות של שריפות ברצף! הכמות משתווה לשריפות ענק שהתחוללו בכמה מדינות עם סיוע הומניטרי ממדינות מסויימות.. ילד לא צריך לפחד מבלוןן!! והממשלה שותקתת!! לא יאמן חיים במערב הפרוע... דמם ורכושם של יהודים מופקר לכל... זה לא פחות גרוע מהשריפות של הנאצים ובזיזת רכוש יהודי בליל הבדולח...