"לקדם שלום" משלחת ישראלית תצא לאמירויות

"לקדם שלום" משלחת ישראלית תצא לאמירויות

ביום שני הקרוב תצא משלחת ישראלית ומשלחת אמריקנית לאיחוד האמירויות לקדם שלום ונורמליזציה בן המדינות. בראש המשלחת הישראלית יעמוד יו"ר המל''ל מאיר בן שבת

"אזרחי ישראל יוכלו לבקר בקרוב בדובאי, ובאבו דאבי"
  צילום: שאטרסטוק

ביום שני הקרוב תצא הטיסה מסחרית ראשונה, מתל אביב היישר לאבו דאבי. זאת בהמשך להכרזת ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסכם השלום בין ישראל לבין איחוד האמירויות.

על הטיסה יהיה היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל מאיר בן שבת לצאת בראש משלחת ישראלית מקצועית לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות לשם קידום הנורמליזציה בין המדינות.

עוד באותו נושא

עכשיו כשיש שלום: מה אתם יודעים על איחוד האמירויות?

המשלחת הישראלית תצא לביקור ביום שני הבא, ביחד עם משלחת אמריקנית הכוללת את רוברט אובריאן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ארד קושנר, יועץ בכיר לנשיא ארה"ב ואבי ברקוביץ', השליח המיוחד למו"מ בינ"ל.

השיחות באבו דאבי יתמקדו בדרכים לקידום שיתופי פעולה במגוון תחומים כגון תעופה ותיירות, סחר, כלכלה ופיננסים, בריאות, אנרגיה, ביטחון ועוד.

למשלחת יצטרפו נציגים ממשרדי ממשלה שונים ובראשם מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ שירכז את הנושא הכלכלי, מנכ"ל משרד החוץ, מנכ"ל משרד הביטחון, ר' רשות התעופה האזרחית ועוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הנחיתי את ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן-שבת לצאת בראש משלחת ישראלית-מקצועית לשיחות באיחוד האמירויות בשבוע הבא. המשלחת הזאת תפעל, יחד עם צוות אמריקני ועם צוות מקביל של איחוד האמירויות, לקדם את השלום והנורמליזציה בן ישראל לאיחוד האמירויות.

זהו הסכם היסטורי. הוא יביא למנועי צמיחה. הוא יכול לעזור להביא לפריחה כלכלית בכלל, ובפרט בתקופת הקורונה. אני מקווה שמדינות נוספות באזורנו יצטרפו למעגל השלום.

אני מקווה שגם אתם אזרחי ישראל תוכלו לבקר בקרוב גם בדובאי, גם באבו דאבי. יש הרבה מה לראות שם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כשתחזרו מהטיול ,...
אשרינו וטוב לנו ... מה לא ? | 25-08-2020 23:18
כשתחזרו מהטיול , תספרו לנו אם זה היה שווה לאשר להם F-35 בשביל העונג המפוקפק הזה .... או בשביל תשדיר הפרסומת שהכין לנו ביבי הגאון שלנו ... מה היינו עושים בלעדיו ... בורכנו בראש ממשלה שמוכר את בטחוננו בעבור ביקור במלון פאר ... אשרינו וטוב לנו ... מה לא ?
כבר ידעו...
לחם ושעשועים להמונים | 26-08-2020 8:28
כבר ידעו זאת הקיסרים הרומים : ספקו לעם לחם ושעשועים - והעם ישתוק, הכל יהיה בסדר.
2
170 משכורות לדירה 102...
אור | 25-08-2020 23:59
170 משכורות לדירה 102 מונופולים שעושקים את האזרח הקטן . 3 שעות כל יום מבזבז מי שגר 25 קמ מתל אביב ועובד בה. 1000 שח בממוצע על מורים פרטיים בחודש למי שיש 3 ילדים 5.9 אחיות לכל 1000 איש , חצי מהממוצע ב OECD. מכוניות חדשות עולות פה פי 2 מאשר אירופה או ארה״ב. חוק התמרוקים שיכול היה להוזיל משמעותית את יוקר המחיה נקבר אי שם ב 2017 ותודה למשרד הבריאות. רפורמות בשוק הרכב שהיו ״עלולות ״ חוח להוזיל את שוק החלפים ואת מחיר המכוניות לא קודם משנת 2013. קרן העושר של מתווה הגז ? מישהו ראה? חינוך 0-3 עולה פה בממוצע פי 5 מאשר באירופה . 32 ילד בממוצע בחטיבות ומעלה כאשר באירופה הממוצע הוא 18 - ולכן ההורים פה מוציאים הון על שיעורים פרטיים . עכשיו לכו לשוויץ ותיכנסו לחנות פארם במרכז העיר ותבדקו כמה עולים שם מוצרי טואליטיקה, נא לא להיבהל. אבל מה זה לעומת הכל כלול באבו דאבי ?