שנה לרצח רנה שנרב הי"ד: זוכרים את רנה בדימונה - סרוגים

שנה לרצח רנה שנרב הי"ד: זוכרים את רנה בדימונה

במלאת שנה לרצח רנה שנרב בפיגוע במעיין דני סמוך לדולב, בעיריית דימונה הנציחו את זכרה בפתיחת חנות יד שניה - "סיבוב שני" כחלק מהרצון להנציח את זכרה בחסד ואהבת הארץ

שנה לרצח רנה שנרב הי"ד: זוכרים את רנה בדימונה
  צילום: עמותת "קול רנה"

באירוע מרגש שהתקיים השבוע נחנכה בעיר דימונה חנות יד שניה – "סיבוב שני", לזכרה של רנה שנרב הי"ד שנרצחה לפני שנה בדרכה למעיין סמוך לישוב דולב.

באירוע המרגש השתתפו רב העיר הרב יצחק אלפנט, ראש העיר מר בני ביטון ומשפחת שנרב שהביעו את התרגשותם מהנצחתה של ביתם. ראש העיר ורב העיר הודו בדבריהם על הזכות של מפעל החסד החשוב הזה בעיר וציינו לטובה את המתנדבות שפעלו לפתיחתה של החנות.

עוד באותו נושא

שנה אחרי הפיגוע: יצחק מאיר שר לזכרה של רנה שנרב


3

פתיחת החנות בדימונה לוותה על ידי עמותת "קול רנה" הפועלת להנצחתה של רנה בחסד ובאהבת הארץ, שכל כך אפיינו אותה. בעמותה מציינים כי זו החנות החמישית שנפתחת מאז הרצח הנורא לפני שנה.

צילום: עמותת "קול רנה"

"החנות הראשונה נפתחה עוד לפני הרצח, בחצר ביתם של משפחת שנרב בלוד, ולאחר הרצח בחרו בני המשפחה להרחיב את מעגלי החסד לזכרה וקראו לציבור הרחב להצטרף בהקמת מפעלי חסד נוספים לטובת הזקוקים לכך" סיפר מתניה שנרב מנכ"ל עמותת "קול רנה" והוסיף "אני קורא לציבור בכל הארץ להצטרף לפעילות העומתה במגוון התחומים להנצחתה של רנה הי"ד"

צילום: עמותת "קול רנה"

בימים שקדמו לאירוע פתיחת החנות נרתמו עשרות מתושבי דימונה למילוי החנות בבגדים וחפצים במצב טוב שכבר לא בשימוש אצלם בבית. החנות מסודרת בצורה נעימה ומזמינה, הבגדים מגוהצים, מקופלים ומסודרים היטב "חשוב לנו לתת לקונים בחנות הרגשה של קנייה מכבדת ונעימה" סיפרה אחת המתנדבות במקום והוסיפה "יש בחנות גם פינת צביעה נחמדה לילדים, שיהיה להם תעסוקה מהנה בזמן הקניה של אחד ההורים במקום".

צילום: עמותת "קול רנה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו