מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר, אמר היום (שני) כי אנשים הרשומים בלשכת התעסוקה כמובטלים, עובדים בפועל.
לדבריו, "על פי הבדיקה שלנו, כ-200 אלף אנשים שרשומים בשירות התעסוקה כמובטלים, עובדים בפועל".
עוד באותו נושא
עידן עמדי: "כואב לי להגיד שנכשלנו"חדשות סרוגים

על פי שפיגלר, הדבר היה יכול לגרום למדינה לנזק כלכלי עצום: "אם לא היינו עולים על הכשל הזה, היינו משלמים להם יותר ממיליארד שקלים בכל חודש".
בהקשר זה אמר המנכ"ל כי המצב הנוכחי על דיווח האבטלה אינו נכון: "ראוי ונכון שהדיווח על מצב העובד ייעשה במקום אחד"
תגובות
מרמים את המדינה מה חדש.