גנץ מאיים: הפיצוצים אצל חמאס יהיו יותר כואבים - סרוגים

גנץ מאיים: הפיצוצים אצל חמאס יהיו יותר כואבים

במהלך סיור בסוללת כיפת ברזל בדרום הארץ, אמר שר הביטחון כי צה"ל ימשיך לפעול ולהגיב בעוצמה נגד החמאס: "כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים"

author-image
גנץ מאיים: הפיצוצים אצל חמאס יהיו יותר כואבים
  אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שני) בסוללת כיפת ברזל בדרום הארץ ביחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית, תא"ל רן כוכב. במהלך הביקור שוחח גנץ עם הלוחמים והלוחמות וקיבל סקירה על פעילות המערך.

בסיום אמר גנץ: "אני נמצא כאן באחד מאתרי ההגנה האווירית שפרוסים בדרום, כולם כאן עושים עבודה מצילת חיים בהגנה על יישובי הדרום. אנחנו לא מוכנים לקבל לא רקטה, לא בלון, ושום הפרה ביטחונית".

עוד באותו נושא

במקביל להסלמה בדרום: הנייה נפגש עם ארדואן

"ככל שזה יימשך – אנחנו נמשיך לפעול ונמשיך להגיב בעוצמה. ראשי חמאס צריכים לדעת: כשהבלונים מתפוצצים אצלנו, הפיצוצים אצלם יהיו הרבה יותר כואבים".

בהמשך סייר גנץ בשכונת שמשון בעיר אשקלון ביחד עם השר לנושאים אזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, ראש העיר תומר גלאם וממלא מקום ראש העיר איתי סהר.

בסיור עמדו על פערי המיגון ועל היוזמה להתחדשות עירונית שמובילים השר ביטון ביחד עם סהר וגלאם בכדי לתת מענה לתושבי השכונות הישנות באשקלון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קצת יצירתיות
המבקר | 24-08-2020 19:22
יש פתרון ככ פשוט , זול ומענה. כל הלילה עד הבוקר יש לזרוק בכל רחבי עזה פצצות הלם כמו רימוני הלם המשמשים בהפגנות רק גדול יותר שירעיד בניינים עם מרעום גובה שיתפוצץ בגובה 10 -15 מ' מהקרקע לקבלת מקסימום אפקט רעש. למרר להם את החיים כל הלילה שלא יוכלו לישון. אפשר מרחפנים ומזלטים. עשרות פיצוצים בשעה. בעיקר בסמוך לבתי המנהיגים ובמרכזי אוכלוסייה. אם אהבתם את הרעיון תעשו לייק.