אותר באפיסת כוחות: בן 19 נסחף לעומק הים בהרצליה - סרוגים

אותר באפיסת כוחות: בן 19 נסחף לעומק הים בהרצליה

השיטור הימי של תל אביב הוזעק בעקבות דיווח על צעיר בן 19 שנסחף לעומק הים ואבד עימו קשר עין. השוטרים משו את הצעיר מהמים, העלו אותו לספינה המשטרתית והובילו אותו לקבלת טיפול רפואי

אותר באפיסת כוחות: בן 19 נסחף לעומק הים בהרצליה
  (צילום: משטרת ישראל)

הבוקר (שני) התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות צעיר בן 19, שנכנס לים במקום אסור לרחצה, נסחף לעומק הים מול מרינה הרצליה ואבד עימו קשר עין.

עם קבלת הדיווח, צוות שיטור ימי ת"א הוזנק למקום וביצע סריקות נרחבות בים, עד לאיתורו של הצעיר במרחק של מאות מטרים מקו החוף, באיזור מסוכן ואסור לרחצה, כשהוא באפיסת כוחות ותשוש.

עם איתורו, השוטרים משו את הצעיר מהמים, העלו אותו לספינה המשטרתית, העניקו לו טיפול ראשוני והובילו אותו למרינה הרצליה לקבלת טיפול רפואי.

(צילום: משטרת ישראל)

בימים האחרונים, טיפלו שוטרי יחידת השיטור הימי של מחוז ת"א בעשרות מקרים של הענקת סיוע לאזרחים והצלת חיי אדם לאורך החופים.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו שבים וקוראים לציבור להימנע מכניסה לים בחופים בהם אין מצילים ו/או בשעות בהן אין שירותי הצלה. יש לדווח דיווח מהיר למוקד 100 של המשטרה אודות חשש לחיי אדם , זיהוי של אדם במצוקה בים, תגובה מהירה, נחושה ומקצועית מצילה חיי אדם. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ובמשנה זהירות בעת עיסוק בספורט ימי ובכל מקרה של מצוקה, להזעיק את משטרת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו