שר החוץ על ראש הממשלה: "נותן לנתניהו ציון נכשל" - סרוגים

שר החוץ על ראש הממשלה: "נותן לנתניהו ציון נכשל"

אחרי סוף שבוע של התקפות אישיות מצד הליכוד על אשכנזי, על כך שהוא מונע מגנץ להיכנס לדרישות של הליכוד, אשכנזי משחרר את הנצרה ויורה מצדו על נתניהו.

author-image
שר החוץ על ראש הממשלה: "נותן לנתניהו ציון נכשל"
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

שר החוץ גבי אשכנזי תוקף במילים בוטות את ראש הממשלה בנמין נתניהו.

אחרי סוף שבוע של התקפות אישיות מצד הליכוד על אשכנזי, על כך שהוא מונע מגנץ להיכנס לדרישות של הליכוד, אשכנזי משחרר את הנצרה ויורה מצדו על נתניהו.

עוד באותו נושא

גבי אשכנזי: נתניהו לא רוצה לפנות את בלפור

אשכנזי: נותן לנתניהו ציון נכשל

בהתייחס להסכם השלום עם איחוד האמירויות, אותו הסתיר נתניהו משרי הבטחון והחוץ בממשלתו אמר אשכנזי: "אני נותן לנתניהו ציון נכשל על מידור שר הביטחון ושר החוץ. זו התנהגות חסרת אחריות."

אשכנזי לא הסתפק בזה וחזר עד ממשלת נתניהו הראשונה בשנת 96' ולצעדים חסרי האחריות שלו, שהביאו למחדלים מדיניים ובטחוניים כשהוא גם בוחר לעקוץ על פרשת הצוללות: "חזר לדפוסי ההתנהלות כמו בפרשת משעל, מנהרות הכותל ופרשת הצוללות."

בליכוד לא נשארו חייבים ושיגרו תגובה תוקפנית לא פחות: "הליכוד: גבי אשכנזי ממשיך להיות חתרן בלתי נלאה. עד הרגע האחרון אשכנזי ממשיך לעשות כל מאמץ לגרור את ישראל לבחירות כדי להדיח את גנץ. מוטב שאשכנזי יחלק ציונים במה שהוא מתמחה: הדלפות ביטחוניות חמורות, סיכול מועמדים לרמטכ״לות."

בינתיים מסתמן כי הליכוד וכחול לבן יסכימו על דחיית הבחירות, ועל המשך המריבות על התקציב לעוד שלושה חודשים. הפשרה שהונחה בפני כחול לבן והליכוד מדברת על העברת חוק דחיית התקציב ב-100 יום בתמורה להמשך אי המינויים בצמרת משרד המשפטים והמשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
21 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ביבי רוצה לראות...
אשר | 22-08-2020 21:20
ביבי רוצה לראות חוק צרפתי שידחה משפטו בשנים, יועץ משפטי חדש ונוח
אשכנזי הספרדי נוכל בלי תעודת בגרות
אשכנזי הספרדי נוכל | 23-08-2020 8:09
איזה מזל היה למדינה, שלא פרצה מלחמה בזמן היותו רמטכ''ל [נבחר לרמטכלו''ת רק בגלל מוצאו]. פוייה נוכל איכס
הנוכל אשכנזי שנזרק מצה''ל מדבר .... חחחחח
אשכנזי הנוכל | 22-08-2020 23:21
סך הכל בגלל שהנוכל אשכנזי הוא ספרדי, נבחר לרמטכ''ל. אבל בקרוב יפתחו נגד אשכנזי תיקים והוא ימצא את עצמו בכלא. חתיכת תככן ונוכל.
2
אשכנזי הרמטכל הפוליטי...
שומר חוק | 22-08-2020 22:05
אשכנזי הרמטכל הפוליטי הכי כושל של מדינת ישראל .נותן ציונים לראש הממשלה הכי טוב שיש והיה למדינת ישראל. עזות מצח !! ושקרים. זאת הפוליטיקה של כחול לבן תתביישו!!!
יקר ,...
אתה לא רציני .... | 22-08-2020 22:48
יקר , אתה צוחק לא ?
3
10 שנות שלטון...
השגי ביבי ... בלי טריקים ובלי שטיקים .... | 22-08-2020 23:20
10 שנות שלטון ביבי מאופינות בהדרדרות בכל תחום : חינוך... אירן מקדימה אותנו ..... בריאות ... החורף היא תקרס... תחבורה ...איפה שביבי רואה מחלפים מהמסוק , עומד למטה בפקקים... משטרה... לא מתפקדת , גזענית , ואלימה כלפי אזרחים ... פרקליטות .... כרגע הורסים אותה , על חורבותיה תבנה אנדרטה למנהיג הדגול ... בתי משפט .... עדיין פתוחים , יתכן שיסגרו , תלוי במשפט של המושחת מערכת הבטחון ... ממודרת מעסקאות נשק שלהן קשר ישיר לבטחון המדינה , פרשת הצוללות , פרשת מטוסי F-15 ואם זו הצלחה .... אז מהו כשלון ....
ואתה כנראה...
אחד שיודע ... | 23-08-2020 14:12
ואתה כנראה קבלת (מאחורה) מאוחנה ... נראה שנהנת ... לבריאות אפס
כניראה שקיבלתה...
מורה. למתמתיקה | 23-08-2020 12:12
כניראה שקיבלתה כסף מהפדופיל ברק, באתה עים מרץ אז אתה אפס, פרס אפס, ברק אפס, רבין אפס, גנץ אפס גמדון לפידון אפס אחד גדול,הבנתה אפס,
כל השמאל...
רובי | 23-08-2020 12:09
כל השמאל נימצא באופוריה שהינה אוטוטו השילטון עובר לשמאל, חברים יד לכם עוד יובל שנים להמתין, העם מתרבה לכיוון הימין, והשמאל הולך וניכחד עד שלא ישאר אפילו אחד, מובן פנטסיה?
נראה לי...
ביבי הקברן של המדינה , האמת כואבת .... | 23-08-2020 9:36
נראה לי שהתבלבלת , התואר הכשלון של המילניום שמור למושחת מבלפור , שקובר את המדינה כדי להציל את התחת שלו מהכלא ... וזה כל הסיפור .... האמת כואבת , מה לעשות ....
פרס הכישלון...
גדי | 23-08-2020 9:16
פרס הכישלון של המילניום,זה היה הדבר הגרוע והתקופה הכי חשוכה בישראל,לך תקבץ עוד נדבות מהפדופיל ברק להמשך תגובה ,שמאליאפס
להזכירך פרס...
מכונת התעמולה ... שקרים ... ועוות המציאות העגומה ... | 23-08-2020 8:38
להזכירך פרס הקים את הכור הגרעיני , רבין היה רמטכל מלחמת ששת הימים .... ביבי הוא הקברן של המדינה , מאות אלפי צעירים שבורחים מפה לניו יורק , לוס אנג'לס וברלין ... ומאות אלפי עניים עוד לפני הקורונה .... עכשיו זה מיליונים ..
שכחת את...
חוקר צפרדעים ... וגם זה בספק .... יותר נראה לי עט להשכיר ובזול ... | 23-08-2020 8:26
שכחת את מאות אלפי הטילים על תושבי הדרום , שכחת עשרות פיגועי בודדים ועשרות הרוגים בשנות מלכותו של השקרן מבלפור ... ושכחת עוד הרבה ...
שמאלן נמוך...
חוקר | 23-08-2020 7:58
שמאלן נמוך נמוך נמוך,השגי רבין,אינתיפדה,השגי ברק אינתיפדה,פעמיים הריגת חיילים בצאלים,השגי פרס אפס השגים,לעומת פריחה שיגשוג מחיר למישתכן,מחלפים,מסילות רכבת לבית שאן,שדרות באר שבע,כרמיאל, אפס שיעור אבטלה לפני הנגיף,שלום עים אפריקה,אסיה ,מנהרות השמדה,עוד אידיות שלא רואה כלום רק שינאה ,20 שנות עשיה יותר מכל ממשלות השמאל,
..... כמה...
כמה טוב לחיות בפנטסיה ..... | 23-08-2020 4:58
..... כמה טוב לחיות בפנטסיה ....
השגי ביבי ... בלי טריקים ובלי שטיקים
20 שנות שלטון חזק | 23-08-2020 0:23
השגי ביבי ... בלי טריקים ובלי שטיקים .... | שנות שלטון ביבי מאופיינות בהתעלות בכל תחום המדינה גן עדן:חינוך...אף מדינה לא מקדימה אותנו .....בריאות .ישראל הראשונה בעולם... החורף הבא תקרא ''בריאות לעם ישראל''...תחבורה .חכח משפחה 2 רכבים. רכבות לכל מקום. מטוסים מלאים כל הזמן..איפה יש עוד ביבי כזה. רואה מחלפים מהמסוק , עומד למטה בפקקים. כי יש עודף רכבים יותר מכל מדינה..משטרה... לא מתפקדת , גזענית , ואלימה כלפי אזרחים מהימין ...פרקליטות .... כרגע הורסים את המדינה ימח שמם , על חורבותיה של הבג''צ יבנו אנדרטה למנהיג הדגול ..אהרן ברק ואסתר חיות.בתי משפט .... עדיין פתוחים , אבל יסגרו וביבי יקים מחדש בית דין אמיתי  , משפטו של ביבי יפסק. והמושחתיםממערכת הפרקליטות יוכנסו לכלא.. פרשת הצוללות , פרשת מטוסי F-15  יתבררו כעלילה של יעלון שיושח לסיביר .... אז מהו כשלון .
4
אשכנזיפט,טול קורה מבין...
משפטן | 23-08-2020 7:52
אשכנזיפט,טול קורה מבין עניך,רמטכל כושל,שר חוץ ניכשל,לא ראוי להיתיחסות,מיסמך הרפז אות קלון על ראשך, הניבער ניצן,המושחת מנדלבליך,והמנצח בניהו הנכלולי, איך אתם קליקה שומר אחד על השני ,ההקלטות,המיסמך,כולם עבריינים אבל יש להם משהו משותף,לא ליפול לבד,
, מי זה...
הקליקה היא של אנשי הימין, בוגרי הישיבות | 23-08-2020 13:35
, מי זה אתם קליקה ? רוני אלשייך שביבי מינה אביחי מנדלבליט שביבי מינה שי ניצן שביבי מינה המשנים ליועמש רז נזרי ואבי ליכט סגן פרקליט המדינה שלמה למברגר - כולם, אבל כולם, חובשי כיפה, בוגרי ישיבות, אנשי ימין. כולם. תבדוק את השמות אחד אחד ותראה. אלה האנשים שאחראים לחקירה ולמשפט של מושחתיניהו. כל היתר - ספינים של נאשם בפלילים.
אתה משפטן...
עוד משפטן כזה ואבדנו .... לא קונים יותר את דף המסרים מלא השקרים של המושחת מבלפור ... | 23-08-2020 8:23
אתה משפטן כמו שאני משפטן ... תתיחס ענינית לעובדות , מערכת בריאות על סף קריסה , חינוך גרוע וכ' , ודרך אגב מי מינה את כל האנשים שהזכרת ? אני אזכיר לך , המושחת מבלפור ... והם היו הטוב ביותר שיכל למצוא כדי לשמור על התחת שלו ... כל יוהמש אחר לא היה עושה לו הנחות מטורפות בתיקי 1000 , 2000 , 4000 וכל אחד אחר ממזמן היה פותח בחקירת פרשת הצוללות וכל ספיחיה כולל המיליונים שקבל ביבי ממילקובסקי שקיבל אותם ... שקבל אותם ... מטיסנקרופ ....
5
אשכנזי צודק
ליכודניק לשעבר | 23-08-2020 12:27
חורבן בית שלישי זה מה שביבי מביא עלינו. מזה כל התועבה הזאת! ראש ממשלה לא משתף את הצמרת הביטחונית במכירת מטוסים?! מה עוד הוא עושה?! מזה כל האנסים האלה?! מזה השנאה הזאת והאלימות?! לראש יש אחריות אחרי 14 שנה למצב במדינה והוא צריך ללכת
6
לא כי הציון...
יאיר | 23-08-2020 21:22
לא כי הציון שלך ממש גבוהה, רק מראה שלא היית זכאי להיות מוזכר בהסכם השלום המתגבש